مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف چگونگی استفاده از فنگ شویی برای چیدمان میز کار

تمامی متن مقاله 13 نکته‌ی مهم برای چیدمان میز کار طبق اصول فنگ شویی را می توانید به صورت pdf و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 7.13 MB دانلود پی دی اف - 806.57 KB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

13 نکته‌ی مهم برای چیدمان میز کار طبق اصول فنگ شویی

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ یکشنبه
13 نکته‌ی مهم برای چیدمان میز کار طبق اصول فنگ شویی
چکیده این مقاله : ما در این مقاله، 13 نکته‌ی مهم برای چیدمان میز کار طبق اصول فنگ شویی را بیان می‌کنیم، چرا که خوشبختی و سعادت از میز شما به زندگیتان وارد خواهد شد پس تا اخر با ما همراه باشید.
  • زمان مطالعه : 9 دقیقه
  • 0 نظر
  • 358 بازدید

قبل از هر چیزی توضیح مختصری از فنگ شویی را ذکر کنیم، تا کسانی که با این واژه آشنایی ندارند پی به درک موضوع ببرند. در واقع فنگ شویی یک لغت چینی است و از دو واژه فنگ به معنی باد و شویی به معنی آب تشکیل شده است. در واقع فنگ شویی روشی فیزیکی برای چیدمان وسایل منزل است و باعث می شود، تا شما چیدمان را بر اساس اصول انجام بدهید. در این مقاله می خواهیم، به شما کمک کنیم تا با چیدمان صحیح میز کار بر اساس قانون فنگ شویی، به کسب و کار خود ارتقاء ببخشید و فضای آرام تر و خلاقانه تری را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

چگونگی استفاده از فنگ شویی برای چیدمان میز کار

 

نحوه استفاده از فنگ شویی برای چیدمان میز کار به ترتیب 

  1. بخش بالا و سمت چپ میز کار
  2. سمت راست و بالای میز کار
  3. بخش میانی بالای میز کار
  4. سمت چپ بخش میانی میز کار
  5. سمت راست میانی میزکار
  6. قسمت میانی میز کار
  7. بخش پایینی و سمت چپ میز کار
  8. قسمت پایینی سمت راست میز
  9. قسمت میانی و پایین میز کار
  10. جنس میز کار در فنگ شویی
  11. جهت میز کار در فنگ شویی
  12. روشنایی محل کار
  13. فنگ شویی و شلوغی میز کار

 

نحوه استفاده از فنگ شویی برای چیدمان میز کار به ترتیب 

 

بخش بالا و سمت چپ میز کار

نماد فراوانی، برکت و رفاه مربوط به این قسمت از میز کار می باشد. شما می توانید از بخش بالا و سمت چپ میز کار، برای جذب فراوانی و برکت به زندگی خود بهره ببرید. از این رو سعی کنید تا در این قسمت، اشیاء با ارزش، کامیپیوتر و گل های زنده را قرار بدهید، تا راه ورود برکت به زندگی شما باز شود.

 

سمت راست و بالای میز کار

در این نقطه از میز کار، نماد عشق، ازدواج و روابط نهفته است و برای موفقیت در چنین موقعیت هایی حتما باید به گوشه سمت راست و بالای میز کار خود توجه نمایید. در این بخش می توانید، هدایا، گل ها، عکس هایی از همسر و یا عشقتان را قرار بدهید. اگر هم تنها هستید در این نقطه از میز وسیله هایی را قرار بدهید، که اهمیت و دوست داشتن شما را یادآوری می کند.

 

بخش میانی بالای میز کار

اگر می خواهید توسط فنگ شویی میز کار، به شهرت و منزلت دست پیدا کنید، به قسمت میانی بالای میز کار نیز توجه داشته باشید. سعی کنید در این قسمت اشیائی را قرار بدهید، که موفقیت را به شما یادآوری می کند، انرژی شما را افزایش می دهد و هویت احترام آمیز شما را نمایان می کند. بر اساس باورهای که فنگ شویی دارد، بهتر است که جوایز کاری، تقدیرنامه ها، کارت ویزیت، کارت افتخار و ... را در بخش میانی بالای میز کار قرار بدهید و راه ورود به احترام و شهرت را به زندگیتان باز کنید.

 

بخش میانی بالای میز کار

 

سمت چپ بخش میانی میز کار

سمت چپ بخش میانی بر اساس فنگ شویی، نماد خانواده است. با قرار دادن یک عکس خانوادگی در این قسمت می توانید، انرژی بیشتری را به دست بیاورید و احساس بهتری را تجربه کنید. انجام این کار سبب می شود، تا زمان هایی که انرژی خود را از دست داده اید و یا حال روحی مناسبی ندارید، به یاد بیاورید که تنها نیستید و یک خانواده همراه همیشگی و سنگ صبورتان است. لازم است بدانید که از نظر فنگ شویی، استفاده از قاب چوبی برای عکس خانوادگی گزینه مناسب تری خواهد بود.

 

سمت راست میانی میزکار

در چیدمان میز کار، سعی کنید تا دفتر یادداشت و یا هر چیزی که باعث افزایش خلاقیت شما می شود را در این قسمت قرار بدهید. این را بدانید که هر چیزی که حال شما را خوب می کند، می تواند در این بخش مورد استفاده قرار بگیرد.

 

قسمت میانی میز کار

نماد سلامتی جسمی و روحی در بخش میانی میز کار می باشد. برای این که انرژی چی بتواند به شکل راحت تری بر روی میز حرکت کند و قابلیت چرخش و جریانش بهبود بیابد، سعی کنید تا حد الامکان این قسمت از میز را خالی نگه دارید. چرا که بر اساس باور فنگ شویی، هر چه انرژی آزادانه تر حرکت کند، انرژی شما نیز به همان میزان بهبود می یابد.

 

بخش پایینی و سمت چپ میز کار

در چیدمان میز کار، بخش پایینی و سمت چپ آن به نماد عقل، خرد و توسعه شخصی تعلق می گیرد. از این رو شما می توانید، تا یک جمله حکیمانه که یادآور عقل و خرد باشد را در این بخش بچسبانید و یا یک کتاب مورد علاقه تان را در آن جا قرار بدهید.

 

بخش پایینی و سمت چپ میز کار

 

قسمت پایینی سمت راست میز

سعی کنید در حین چیدمان میز کار حتما به این قسمت نیز توجه کنید. در این قسمت می توانید دفترچه راهنما، تلفن همراه یا گوشی ثابت و یا نمونه هایی از کارهای خودتان را قرار بدهید.

 

قسمت میانی و پایین میز کار

در میز کار این بخش نشان دهنده موقعیت کاری و حرفه ای شما می باشد. باز هم برای این که انرژی راحت تر و بیشتر بتواند در چرخش باشد، بهتر است که تا جای ممکن قسمت میانی و پایین میز کار را خالی نگه دارید. به علاوه برای رسیدن به هدف های کاری و مطلوبتان، از جملات الهام بخش در این نقطه استفاده کنید.

 

جنس میز کار در فنگ شویی

اغلب میزهای کاری از جنس چوب، فلز، ترکیبی از این دو، شیشه ای و ... می باشند. میز چوبی انرژی طبیعی را به فضای مورد نظر شما می بخشد و کیفیت بالا و طراوت انرژی را موجب می شود، به علاوه میز چوبی به عنوان عنصر تغذیه کننده محسوب می شود. میز فلزی، وضوح و دقت عنصر فنگ شویی را نشان می دهد و می تواند انتخاب خوبی برای میز کار باشد. به ویژه اگر عنصر تولد شما آب یا فلز باشد. در فنگ شویی میزهای شیشه ای برای میز کار مناسب نیستند، چون که شکننده اند و احتمال که وسایل شما حین کار کردن از روی میز پایین بریزد بیشتر است. پس برای چیدمان میز کار چنین جنسی توصیه نمی شود.

 

جنس میز کار در فنگ شویی

 

شکل میز کار در فنگ شویی

شکل میز کار باید طوری باشد، که با اتاق شما تناسب داشته باشد. در واقع میزهای مربعی انرژی را کاهش می دهند و مناسب برای ارتقاء کار نیستند. میزهای گرد هم انرژی های خوب و خاصی دارند، که برای برخی از فضاها و دکوراسیون ها مناسبند. اما در خصوص میزهای مستطیلی باید گفت، که این میزها انرژی زمینی را گسترش می دهند و برای جریان داشتن انرژی که باعث رشد می شود، بهتر است قسمت جلویی میز باز باشد.

 

جهت میز کار در فنگ شویی

در چیدمان میز کار، بهترین جهت برای قرار دادن میز کار به صورت اریب است، که میز صاف قرار نگیرد و کمی به راست یا چپ مایل باشد. اما اگر فضای کافی ندارید و میز به صورت مستقیم رو به روی درب قرار می گیرد، بهتر است زاویه ای را انتخاب کنید، که با هر بار باز و بسته شدن درب، حواس شما به بیرون پرت نشود.

 

روشنایی محل کار

بدون شک محلی که قرار است برای چیدمان میز کارتان انتخاب شود، باید یک منبع نور مناسب داشته باشد. در کل همیشه نور طبیعی به نسبت نور مصنوعی برتری دارد. از این رو سعی کنید، تا فضای کاری خود را با نور خورشید تغذیه کنید. اما اگر بنا به هر دلیلی از نور مصنوعی استفاده می کنید، باید منبع نوری مورد نظرتان را برای رسیدن به بهترین فنگ شویی در سمت بالا و چپ میز کار خود که منبع ثروت در فنگ شویی می باشد، قرار دهید.

 

روشنایی محل کار

 

فنگ شویی و شلوغی میز کار

فنگ شویی از شلوغی و کثیفی خوشش نمیاد، پس همیشه سعی کنید تا میز کار خود را مرتب و تمیز نگه دارید. شاید بعضی وقت ها با شلوغی میز حواستان پرت شود و این مورد شاید زیاد بد نباشد، اما بهتر است که شلوغی میز کار، دائمی نباشد. ولی در خصوص گرد و غبار روی میز کار باید گفت، که آلودگی ها روی میز جریان انرژی مثبت را متوقف می کند. طبق اصول فنگ شویی برای بالا نگهداشتن سطح انرژی فضا در پایان هر روز کاری، میز کارتان را تمیز و منظم نمایید.

 

کلام آخر مقاله

چگونگی استفاده از فنگ شویی برای چیدمان میز کار در مطالب فوق شرح داده شد و راهنمایی های لازم برای بهترین چیدمان میز کار ذکر شد. بهتر است بدانید، که هدف ما از طرح این مقاله فراهم ساختن فضایی دلنشین و بهتر برای کار، زندگی و جذب انرژی های مثبت، از طریق چیدمان میز کارتان می باشد. اگر می خواهید از هر طریقی بهترین ها را برای خود کسب و تجربه کنید، سعی نمایید تا در چیدمان میز کارتان، نکات مهمی که در این مطلب ذکر شد را رعایت کنید. در آخر برای شما عزیزان موفقیت و رسیدن به بهترین ها را خواستاریم. ممنون از همراهی همه شما عزیزان.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا