مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 3.7
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف راهنمای خرید ماشین لباسشویی

دانلود پی دی اف - 632.94 KB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۳۹۹/۱۱/۲ پنج شنبه
راهنمای خرید ماشین لباسشویی
چکیده این مقاله : اگر شما هم جزو افرادی هستید که به کیفیت لوازم منزل خود اهمیت می‌دهید باید با مطالعه راهنمای خرید ماشین لباسشویی با ما همراه باشید تا انتخاب صحیحی داشته باشید.
  • زمان مطالعه : 0 دقیقه
  • 0 نظر
  • 1509 بازدید

ماشین لباسشویی جزو محصولاتی است که بودن آن در جامعه امروزی تبدیل به یک ضرورت شده است. ماشین لباسشویی کمک می کند تا لباس های خود را با کیفیت بالا، در مدت زمان کم و بدون مصرف هیچگونه انرژی شستشو دهید. ماشین لباسشوی های متنوع و کاربردی زیادی در بازار موجود می باشند و کار انتخاب ماشین لباسشویی مناسب برای خرید را سخت تر می کنند. به همین دلیل در این مقاله موضوع راهنمای خرید ماشین لباسشویی را با هم مورد بررسی قرار خواهیم داد. در آخر این مقاله شما می توانید به راحتی یک ماشین لباسشویی مناسب و ایده آل با توجه به نیاز های خودتان خریداری کنید.

 

هنگام خرید ماشین لباسشویی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای اینکه یک انتخاب ایده آل و مناسب داشته باشید و بهترین ماشین لباسشویی را خریداری کنید لازم است با فاکتور های مورد نیاز برای انتخاب ماشین لباسشویی را یاد بگیرید. بررسی این فاکتور ها به شما کمک خواهد کرد تا بهترین و مناسب ترین ماشین لباسشویی را برای خودتان تهیه کنید. نکات و فاکتور های مهمی که هنگام خرید ماشین لباسشویی مد نظر هستند عبارت اند از:

  • توان مالی و قیمت تعیین شده برای خرید ماشین لباسشویی
  • فضای خالی و در دسترس برای قرار دادن ماشین لباسشویی
  • ظرفیت ماشین لباسشویی بر حسب نیاز شما
  • خرید با توجه به نوع ماشین لباسشویی
  • فناوری های و امکانات لباسشویی
  • برنامه های شستشوی یک ماشین لباسشویی
  • اصلی یا تقلبی بودن ماشین لباسشویی
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • خرید ماشین لباسشویی بر حسب میزان مصرف انرژی
  • خرید ماشین لباسشویی بر اساس برند سازنده آن ها

 

هنگام خرید ماشین لباسشویی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

توان مالی و قیمت تعیین شده برای خرید ماشین لباسشویی

یکی از نکات مهم و اساسی برای خرید محصول مخصوصا ماشین لباسشویی موضوع هزینه آن می باشد. با توجه به اینکه ماشین لباسشویی ها دارای امکانات متنوع و پیشرفته ای می باشند هر یک از آن ها دارای قیمت مختلفی هستند. بنابراین قبل از اینکه تصمیم به خرید ماشین لباسشویی بگیرید بهتر است یک محدوده قیمت برای خود تعیین کنید و بر اساس توان مالی که دارید ماشین لباسشویی مورد نظر خودتان را انتخاب نمایید. این موضوع باعث می شود تا هم راحت تر محصول مورد نظر تان را پیدا کنید و هم اینکه در آینده با مشکل مالی رو به رو نشویید. بنابراین قبل از اقدام به خرید ماشین لباسشویی یک رنج قیمت با توجه به توان مالی خودتان تعیین کنید.

 

فضای خالی و در دسترس برای قرار دادن ماشین لباسشویی

مورد دوم و مهمی که هنگام خرید ماشین لباسشویی باید به آن توجه کنید فضای خالی آشپزخانه یا فضای در دسترس برای قرار دادن لباسشویی می باشد. پس فضای مورد نظر را اندازه بگیرید و با توجه به اندازه های موجود یک ماشین لباسشویی مناسب برای خود انتخاب کنید. همچنین اگر قصد دارید که لباسشویی را داخل کابیت قرار دهید می توانید کابیت مخصوص برای ماشین لباسشویی درست کنید و به راحتی داخل آن نصب کنید.

 

ظرفیت ماشین لباسشویی بر حسب نیاز شما

 درادامه مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی به بحث جذابی که همیشه برای خانوم ها اهمیت زیادی دارد، می رسیم. این موضوع مربوط به ظرفیت ماشین لباسشویی می باشد. هنگام خرید نیز باید به ظرفیت لباسشویی دقت کنید تا با توجه به نیاز تان یک لباسشویی مناسب و ایده آل تهیه کنید. اینکه تعداد اعضای خانواده شما چند نفر است در این تصمیم گیری حائز اهمیت است. اگر خانواده ای کم جمعیت داشته باشید ماشین لباسشویی هایی با ظرفیت 7 کیلو برای شما مناسب است. اما اگر تعداد اعضای خانواده تان بیشتر است و لباس های زیادی برای شستشو دارید باید ماشین لباسشویی هایی که ظرفیت بیشتری دارند را برای خرید انتخاب کنید.

بر حسب نظرسنجی و بررسی های انجام شده یک ماشین لباسشویی با ظرفیت 5 کیلوگرم برای دو نفر مناسب است و می تواند نهایتا دو پیراهن، دو شلوار جین، یک ملحفه، دو حوله‌ی کوچک  و دو روبالشی را در خود جای داده و شستشو دهد. ماشین لباسشویی با ظرفیت 8 کیلوگرمی برای خانواده های 4 نفره مناسب هستند. لباسشویی های با 10 کیلوگرم ظرفیت نیز برای خانواده های 5 نفره و بیشتر کاربرد دارند. بنابراین هنگام خرید باید به ظرفیت ماشین لباسشویی را مد نظر قرار دهید تا در آینده برای شستشوی لباس های خود با مشکل رو به رو نشوید.

 

لباسشویی های با 10 کیلوگرم ظرفیت

 

خرید با توجه به نوع ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی ها در انواع مختلف و با تکنولوژی ها و امکانات متنوعی ساخته می شوند. موضوع مهم در راهنمای خرید ماشین لباسشویی، آشنایی با انواع مختلف از لباسشویی ها می باشد.

با شناخت انواع لباسشویی ها می توانید راحت تر تصمیم بگیرید که چه نوع ماشین لباسشویی را برای خرید انتخاب کنید.

 

1. ماشین لباسشویی های اتوماتیک

این نوع ماشین لباسشویی ها فرآیند شستشو را به شکل بهتر و به آسانی انجام می دهند. نیاز نیست شما زحمت زیادی بکشید یا انرژی زیادی مصرف کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که آب و برق دستگاه را تامین کنید. سپس با اضافه کردن لباس ها و پودر رختشویی فرآیند شستشو انجام خواهد شد و شما لباس های خود را تمیز و شسته شده تحویل خواهید گرفت.

 

2. ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک

در این نوع ماشین لباسشویی ها شما باید به صورت دستی آب را به لباسشویی اضافه کنید و لباس ها را در آورده و داخل خشک کن قرار دهید. این ماشین لباسشویی ها در نحوه کار همانند لباسشویی های اتوماتیک عمل می کنند و تفاوت اصلی آن ها در تهیه اب دستگاه می باشد.

 

3. ماشین لباسشویی های درب از بالا

در این ماشین لباسشویی ها در اصلی در قسمت بالای لباسشویی قرار دارد و باید از سمت بالا لباس های خود را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. پنل لمسی و کنترلی این دستگاه ها نیز در قسمت بالایی قرار دارد و می توانید تنظیمات را مدیریت کنید. فرآیند شستشو در این ماشین لباسشویی ها به وسیله چرخش همزن صورت می گیرد. این نوع لباسشویی ها نسبت به لباسشویی های اتوماتیک قیمت کمتری دارند. از ویژگی های این نوع لباسشویی ها می توان به کار کردن راحت تر با آن ها، سبک بودن و طراحی جمع و جور آن ها اشاره کرد. از نکات منفی این ماشین لباسشویی ها هم می توان به ظرفیت کم و مصرف زیاد آب آن ها اشاره کرد. به طور کلی این ماشین لباسشویی ها کیفیت خوبی دارند و اگر محیط آشپزخانه شما کوچک باشند این ماشین لباسشویی ها گزینه مناسبی برای خرید می باشد.

 

ماشین لباسشویی های درب از بالا

 

4. ماشین‌ لباسشویی درب از جلو

ماشین‌های لباسشویی درب از جلو نسبت به لباسشویی های درب از بالا ظرفیت بیشتری دارند و مصرف انرژی کمتری دارند. تنظیمات این دستگاه در قسمت جلویی لباسشویی قرار دارند و می توانید به راحتی آن ها را مدیریت کنید. این ماشین لباسشویی ها قیمت مناسبی دارند و گران قیمت نیستند. به دلیل اینکه این دستگاه ها دارای درب در سمت جلو هستند می توانید از فضای بالایی آن هم استفاده کنید. ماشین لباسشویی های درب از جلو صدای کمی هنگام شستشو ایحاد می کنند و مصرف انرژی کمی دارند. این لباسشویی ها طراحی جذاب و منحصر به فردی دارند و با توجه به اینکه قیمت مناسبی دارند طرفداران زیادی دارند. بنابراین یکی از گزینه های مناسب برای خرید می باشند.

 

ماشین‌های لباسشویی درب از جلو

 

5.ماشین لباسشویی تسمه ای Belt Drive

در این ماشین لباسشویی ها موتور در قسمت پایین ماشین لباسشویی قرار دارد و موتور به وسیله تسمه کار می کند. این ماشین لباسشویی ها نسبت به مدل های بدون تسمه قیمت پایین تری دارند.

 

6. ماشین لباسشویی بدون تسمه Direct Drive

در این ماشین لباسشویی ها تسمه حذف شده است و موتور به صورت مستقیم کار می کند. به دلیل حذف تسمه در این لباسشویی ها اصطکاک کاهش می یابد به همین دلیل مصرف انرژی کاهش می یابد. همچنین این نوع لباسشویی ها صدای کمتری ایجاد می کند و ضد لرزش هستند. معمولا این موتور ها قدرت بالایی دارند و کارکرد بالایی دارند. ماشین لباسشویی هایی که از موتور های دایرکت اینوتر استفاده می کنند طول عمر بالایی دارند و درصد خرابی ان ها کمتر است.

 

ماشین لباسشویی بدون تسمه Direct Drive

 

فناوری های و امکانات لباسشویی

ماشین لباسشویی هایی که در بازار عرضه می شوند دارای امکانات و فناوری های متنوعی می باشند چرا که توسط برند های مختلف ساخته شده اند. پشتیبانی از امکانات فراوان و کاربردی یکی از دلایلی است که باعث می شود لباسشویی کارکرد بهتری داشته باشد. بنابراین اگر دنبال یک ماشین لباسشویی منحصر به فرد و کاربردی هستید باید اطلاعات کافی از فناوری ها و امکانات موجود در داخل لباسشویی داشته باشید.

حالا که شما موارد کلیدی برای انتخاب یک ماشین لباسشویی را یاد گرفته اید، وقت آن رسیده تا در این بخش از راهنمای خرید ماشین لباسشویی با ویژگی های مهم ماشین لباسشویی بیشتر آشنا شوید.

فناوری ها و امکاناتی که داخل ماشین لباسشویی قرار دارند عبارت اند از:

 

نشان ستاره‌ی انرژی (Energy Star)

اگر یک ماشین لباسشویی دارای نشان ستاره انرژی باشد یعنی مصرف انرژی آن بهینه است و شما با هزینه های بالای برق و آب رو به رو نخواهید شد.

 

نشان ستاره‌ی انرژی (Energy Star)

 

سیستم خشک‌ کن (Spin speed)

به وسیله این سیستم می توانید بعد از شستشوی لباس ها، آن ها را خشک کنید. اگر داخل آپارتمان زندگی می کنید و فضایی برای خشک کردن لباس های شسته شده ندارید این ویژگی برای شما مفید خواهد بود و مشکل شما را حل خواهد کرد.

 

سیستم کنترل حرارت آب  (Temperature settings)

پشتیبانی ماشین لباسشویی از سیستم کنترل حرارت آب به شما کمک می کند تا دمای آب داخل لباسشویی را کنترل کنید. به کمک این ویژگی آب موجود در لباسشویی متعادل خواهد بود و هنگام شستشو لباس ها دچار آسیب دیدگی نمی شوند و فرآیند شستشو با بالاترین کیفیت ممکن انجام می گیرد.

 

سیستم بخار (Steam)

وجود سیستم بخار باعث می شود تا لکه ها و بوی بد لباس های کثیف از بین برود. البته این ویژگی فقط در ماشین لباسشویی های مدرن و گران قیمت وجود دارد.

 

اتصال به وای ‌فای

شاید اتصال به وای فای به نظر ویژگی جالبی نباشد. اما مجهز بودن به وای فای کمک می کند تا به اینترنت متصل شوید و لباسشویی خود را کنترل و مدیریت کنید.

 

محفظه‌ی استیل ضدزنگ

وجود محفظه ی ضد زنگ از جنس استیل باعث می شود تا لباس ها به داخل محفظه نچسبند و با قرار دادن لباس های کثیف، محفظه بوی لباس ها را به خود نگیرد.

 

گواهی NSF و برچسب انرژی

گواهی NSF نشانگری است که در اکثر ماشین لباسشویی های مدرن وجود دارد. این نشانگر نشان می دهد که شستشو با بالاترین کیفیت انجام شده است و باکتری های موجود در لباس ها به طور کامل از بین رفته اند. برچسب انرژی نیز میزان بازدهی ماشین لباسشویی و میزان مصرف انرژی را نشان می دهد.

 

          گواهی NSF

 

برنامه های شستشوی یک ماشین لباسشویی

خب همانطور که می دانید لباس ها و پارچه ها انواع مختلفی دارند که هر یک دارای جنسی خاص هستند. بنابراین نمی توان همه این لباس ها را به یک روش شستشو داد. علاوه بر اینکه در این حالت شستشو به خوبی انجام نمی شود، همچنین باعث می شود کیفیت لباس ها کاهش یابد. بنابراین برای جلوگیری از این مشکلات داخل ماشین لباسشویی ها برنامه های متنوعی برای شستشو قرار داده اند. برنامه های شستشویی که می تواند داخل یک ماشین لباسشویی وجود داشته باشد عبارت است از:

 

1. شست‌شوی دستی (Hand wash)

این حالت شستشو برای افرادی مناسب است که شستشوی ماشینی را قبول ندارند و تصور می کنند داخل ماشین لباس ها به خوبی شسته و یا تمیز نمی شوند. به همین دلیل فرآیند شستشو به صورت دستی شبیه سازی شده است و لباس ها به همان صورت که موقع شستشن با دست انجام می شود شسته خواهند شد.

 

2. شستشوی سریع (Quick wash)

همان طور که از اسمش هم پیداست این حالت از شسشتو برای شستشوی لباس ها در مدت زمان کم و به صورت سریع کاربرد دارد. اگر عجله زیادی برای شستن لباس ها دارید و یا وقتتان کم است بهتر است از این حالت برای شسشتو استفاده کنید.

 

3. شستشو با چرخش مضاعف (Extended spin)

برنامه شستشوی لباس ها با چرخش مضاعف موقعی مناسب است که می خواهید آب درون لباس ها به خوبی خارج شود. از این برنامه اکثرا برای شستشوی لباس های با جنس پشم یا حوله ها استفاده می شود تا آب جذب شده توسط آن ها خارج شود.

 

4. شستشو با آب‌ کشی اضافه (Extra Rinse)

برای اطمینان از شسشتوی لباس ها و همچنین مواقعی که شوینده ی زیادی به لباس ها اضافه کرده اید استفاده از این برنامه برای شستشو گزینه مناسبی می باشد. چرا که باعث می شود لباس ها با بالا ترین کیفیت ممکن شسته شوند و مواد شوینده داخل لباس ها باقی نماند.

 

5. شستشو با تنظیمات سفارشی (Favorite or custom settings)

با این برنامه می توانید چند برنامه شسشتو را به صورت دلخواه انتخاب کنید و هر دفعه برای شستن لباس های مختلف تنظیمات لباسشویی را تغییر ندهید و برنامه های موجود در لیست را انتخاب کنید.

 

6. شستشوی بهداشتی (Sanitation)

این برنامه شستشو برای لباس های بیش از اندازه کثیف کاربرد دارد. با فعال کردن این برنامه شستشو و آغاز فرآیند شستشو باکتری ها و کثیفی های موجود در داخل لباس ها به طور کامل از بین خواهند رفت و لباس های شما به بهترین شکل ممکن شسته خواهند شد.

 

7. شستشوی با تأخیر (Delay wash)

این برنامه شستشو برعکس شستشوی سریع کار می کند. اگر بیرون از منزل کار دارید یا عجله ای برای شستشوی لباس ها ندارید می توانید از این برنامه شستشو استفاده کنید. به کمک این برنامه می توانید ساعت شروع شستشو را از 6 تا 36 ساعت به تعویق بیندازید و وقتی از بیرون برگشتید لباس ها را تمیز و آماده تحویل بگیرید.

 

اصلی یا تقلبی بودن ماشین لباسشویی

یکی از نکات بسیار مهمی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید اصل یا تقلبی بودن ماشین لباسشویی می باشد. در بازار محصولات متنوعی وجود دارند که در ظاهر شبیه محصول اصلی هستند ولی در کشور های دیگر سفارشی ساخته شده اند یا به اصطلاح کپی می باشند. هم محصول تقلبی و هم محصول اصلی یک وظیفه را انجام می دهند تنها تفاوت آن ها در طول عمر، قدرت شستشو و میزان مصرف انرژی آن ها می باشد. بنابراین باید دقت کنید که اسیر تبلیغات ترغیب کننده نشوید و محصول تقلبی را به شما قالب نکنند.

برای اینکه اصل یا تقلبی بودن یک ماشین لباسشویی را تشخیص بدهید بهتر است ماشین لباسشویی مورد نظر را بر اساس شماره مدل آن در اینترنت جستجو کنید سپس متوجه خواهید شد که این محصول اصل است یا نه. اگر شماره مدل ماشین لباسشویی در سایت اصلی موجود باشد به معنای اصل بودن آن است در غیر این صورت محصول اصل نیست. همچنین به جزئیات ماشین لباسشویی همچون درب اصلی، صفحه نمایشگر، دکمه ها و ... توجه کنید تا با محصول اصلی همخوانی داشته باشد. البته محصولات تقلبی در بازار به ندرت یافت می شوند اما بهتر است که جانب احتیاط را رعایت کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

 

خرید ماشین لباسشویی بر اساس برند سازنده آن ها

ماشین لباسشویی هایی که در بازار عرضه می شوند توسط برند های مختلفی ساخته شده اند و ویژگی ها و امکانات مختلفی دارند. ممکن است شما طرفدار یک برند خاص باشید و محصولات آن برند را تهیه و مصرف کنید. بنابراین می توانید قبل از اینکه برای خرید ماشین لباسشویی اقدام کنید برند مورد نظرتان را انتخاب کنید. این کار کمک می کند تا زودتر بتوانید محصول مورد نظر خودتان را پیدا کنید. در ادامه راهنمای خرید ماشین لباسشویی، در این مورد بیشتر توضیح می دهیم.

 

برند های خارجی تولید کننده ماشین لباسشویی

برند های خارجی سهم بزرگی از بازار ماشین های لباسشویی را تشکیل می دهند و طرفداران زیادی دارند. برند های خارجی ماشین لباسشویی های با کیفیت و مدرن را در بازار عرضه می کنند به همین دلیل میزان فروش بالایی دارند. همچنین به دلیل اینکه برند سازنده آن ها محبوب و قدرتمند است باعث می شود خریداران اطمینان بیشتری به محصولات آن ها داشته باشند. لباسشویی های ساخته شده توسط برند های خارجی علاوه بر امکانات کاربردی، دارای ظاهری زیبا و منحصر به فرد هستند که مشتری را مجذوب خود می کنند. از ماشین لباسشویی های ساخته شده توسط برند های خارجی که در بازار موجود می باشند می توان به لباسشویی های ال جی، سامسونگ، بوش، کندی، شارپ، اوولی و اکو اشاره کرد.

 

برند های خارجی تولید کننده ماشین لباسشویی

 

برندهای ایرانی تولید کننده ماشین لباسشویی با کیفیت

برخی از افراد تصور می کنند ماشین لباسشویی با برند خارجی محبوبیت و کیفیت بالایی دارند و برند های ایرانی چیزی برای عرضه کردن ندارد. اما این تصور صحیح نیست چرا که برند های ایرانی نیز محصولات زیبا و کاربردی زیادی دارند که به بازار عرضه کرده اند. این ماشین لباسشویی ها کیفیت بالایی دارند و نسبت به محصولات خروجی قیمت مناسب تری دارند. از برند های ایرانی سازنده ماشین لباسشویی می توان به اسنوا، آبسال و پاکشوما اشاره کرد.

 

برندهای ایرانی تولید کننده ماشین لباسشویی با کیفیت

 

خرید ماشین لباسشویی بر حسب میزان مصرف انرژی

ماشین های لباسشویی جزو محصولاتی هستند که به صورت برقی کار می کنند و مصرف برق و آب آن ها بالا می باشد. بنابراین اگر یک محصول مناسب انتخاب نکنید باعث می شود هزینه های زیادی را متحمل شوید. در طراحی و ساخت ماشین لباسشویی های نسل جدید از تکنولوژی ها و فناوری های متنوعی استفاده شده است که سبب می شود مصرف انرژی کمتری داشته باشند و شما مشکلی از این جهت نداشته باشید. هر چقدر لباسشویی شما کارایی بیشتری داشته باشد و مصرف انرژی کمتری داشته باشد به نفع شما خواهد بود. محصولات برقی و ماشین لباسشویی ها را بر اساس میزان مصرف انرژی از A تا G دسته بندی می کنند. هر چقدر این حرف به A نزدیک تر باشد نشان دهنده مصرف کم انرژی توسط آن محصول می باشد. بنابراین هنگام خرید محصولاتی را انتخاب کنید که رده مصرف انرژی آن ها A یا نزدیک به A باشد.

 

خرید ماشین لباسشویی بر حسب میزان مصرف انرژی

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

معمولا اکثر وسایل برقی دارای گارانتی هستند چرا که برند ها به دنبال جلب رضایت مشتریان خود هستند و می خواهند محبوبیت بیشتری بین مشتریان خود داشته باشند. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش یکی از نکات مهمی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. هر چقدر یک ماشین لباسشویی گارانتی بیشتری داشته باشد شما با اطمینان بیشتری از آن استفاده خواهید کرد و نگران خراب شدن آن نخواهید بود. پس هنگام خرید به این نکته ضروری حتما توجه کنید.

 

کلام آخر

این مقاله در راستای راهنمای خرید ماشین لباسشویی ایده آل تهیه شده است. در این مقاله بررسی کردیم که هنگام خرید لباسشویی چه نکات و فاکتور هایی را مد نظر قرار دهیم تا انتخاب مناسب و ایده آل برای خرید داشته باشیم. برای خرید ماشین لباسشویی باید فاکتور های توان مالی و قیمت تعیین شده برای خرید ماشین لباسشویی، فضای خالی و در دسترس برای قرار دادن ماشین لباسشویی، ظرفیت ماشین لباسشویی، نوع ماشین لباسشویی، فناوری های و امکانات لباسشویی، برنامه های شستشو، اصلی یا تقلبی بودن ماشین لباسشویی، گارانتی و خدمات پس از فروش و میزان مصرف انرژی و برند سازنده ماشین لباسشویی را تعیین کنید سپس می توانید بهترین و مناسب ترین لباسشویی را برای خودتان خریداری کنید.


مقالات مرتبط:

  1. علت گرم نشدن آب ماشین لباسشویی
  2. روش های تمیز‌ کردن جا پودری ماشین لباسشویی
  3. علت‌های ثابت ماندن تایمر لباسشویی

 

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا