مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای خرید جاروشارژی

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۲/۲۴ یکشنبه
راهنمای خرید جاروشارژی
چکیده این مقاله : در مقاله راهنمای خرید جارو شارژی به بررسی انواع مدل های جاروشارژی و ویژگی های هریک از آنها پرداخته و در نهایت نکات مهم به هگام انتخاب جاروشارژی مناسب را برای شما شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید.
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 168 بازدید

امروزه جاروشارژی به عنوان یک وسیله تمیزکننده سبک و قابل حمل محبوبیت زیادی پیدا کرده است به طوری که به یک محصول خوش فروش در بازار تبدیل شده است. اینکه از جاروشارژی برای تمیز نمودن گوشه و کنار مبلمان و پرده ها استفاده کنید یا بخواهید از آن برای تمیز نمودن داخل خودرو استفاده کنید، همچنین اینکه قصد دارید جاروشارژی گران قیمت بخرید یا ارزان قیمت و مواردی از این قبیل قطعا در انتخاب جاروشارژی مناسب موثر هستند. راهنمای خرید جاروشارژی موضوعی است که در این مقاله پیرامون آن صحبت خواهیم کرد و توضیحات لازم ارائه می گردد. انتخاب بهترین جاروشارژی کار چندان دشواری نیست فقط کافیست موارد استفاده جاروشارژی را مد نظر قرار دهید و سپس متناسب با نیاز خود جاروشارژی مناسب را خریداری کنید. امروزه برندهای متنوعی اقدام به طراحی و تولید انواع جاروشارژی نموده اند. همچنین هر روز شاهد ورود مدل های متفاوت و پیشرفته تری از این محصول به بازار هستیم. بنابراین بهتر است قبل از خرید جاروشارژی اطلاعات کافی در مورد مدل ها و ویژگی های خاص و منحصربه فرد آنها داشته باشید.

 

راهنمای خرید جاروشارژی

 

انواع جاروشارژی

جاروشارژی در دو نوع دستی و پارویی عرضه شده است. در ادامه مطلب در مورد ویژگی های بارز و ممتاز هر کدام توضیحاتی ارائه می گردد.

 

جاروشارژی دستی

این نوع جاروشارژی دارای وزنی سبک و ابعادی کوچک است همچنین از این نوع برای تمیز کردن فضاهای کوچک و جمع و جور استفاده می شود. توجه داشته باشید که استفاده از جاروشارژی دستی بسیار آسان است. البته این نوع جاروشارژی دارای یک مخزن کوچک است بنابراین باید بعد از هر بار تمیزکاری، تخلیه شود. توجه داشته باشید که جاروشارژی دستی در مقایسه با سایر جاروشارژی های بزرگتر قدرتمند نیست و اغلب از این محصول برای تمیز کردن سطوح مختلف همچون پله ها، لوازم منزل، مبلمان و اتومبیل استفاده می شود.

 

جارو پارویی

این مدل جاروشارژی برای تمیز کردن محیط های بزرگ مناسب است همچنین دسته بلند به افراد اجازه می دهد تا بدون خم شدن محیط را تمیز کنند. مخزن این جاروشارژی از ظرفیت بیشتری برخوردار است و برای نظافت کف اتاق بسیار مناسب است. از جاروشارژی پارویی نمی توان برای گوشه و کناره های باریک و قسمت هایی که دسترسی به آن ها آسان نیست، استفاده نمود.

 

مزایا و معایب جاروشارژی دستی و پارویی

  1. مزایا و معایب جاروشارژی دستی
  2. مزایا و معایب جاروشارژی پارویی

 

مزایا و معایب جاروشارژی دستی

جاروشارژی دستی بخاطر ابعاد کوچک و جمع و جور، فضای کمی را به خود اختصاص می دهد. همچنین بدنه آن سبک است در نتیجه جابجایی آن به راحتی انجام می گیرد. جاروشارژی دستی دارای قدرت و توان پایین تری است. هنگام تمیز نمودن محیط با جاروشارژی دستی باید به طور مداوم خم و راست شد و همین موضوع باعث خستگی می شود. این نوع جاروشارژی از قیمت پایین تری نسبت به جاروشارژی پارویی برخوردار است.

 

مزایا و معایب جاروشارژی دستی

 

مزایا و معایب جاروشارژی پارویی

جاروشارژی پارویی از ابعاد بزرگتری برخوردار است بنابراین فضای بیشتری را به خود اختصاص می دهد. به وسیله این دستگاه می توانید فضای بیشتری را تمیز کنید. قیمت جاروشارژی پارویی نسبت به مدل دستی گران تر است. برخی از مدل های جاروشارژی پارویی مشابه بخارشور هستند و برای تمیز کردن کف زمین بسیار مناسب می باشند.

 

جاروشارژی تک منظوره یا دو منظوره؟

جاروشارژی تک منظوره صرفا برای جارو کردن گردوخاک مناسب است. توجه داشته باشید اگر به صورت تصادفی آب وارد جاروشارژی تک منظوره شود، موتور جارو می سوزد. جاروشارژی دو منظوره می تواند به صورت همزمان آب و خاک را جمع آوری کند. این نوع جاروشارژی از قیمت بالاتری برخوردار است. اینکه خرید کدام یک مقرون به صرفه می باشد بستگی به استفاده از جاروشارژی دارد به طور مثال اگر هدف از خرید جاروشارژی صرفا نظافت نمودن اتومبیل باشد، خرید جاروشارژی تک منظوره بهترین انتخاب محسوب می شود.

 

نکاتی که در هنگام خرید جاروشارژی باید به آنها توجه کنید

برای اینکه بتوانید محصولی متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنید بهتر است در هنگام خرید جاروشارژی نکاتی را مدنظر قرار دهید.

 

نکاتی که در هنگام خرید جاروشارژی باید به آنها توجه کنید

 

عمر طولانی باتری

اگر قصد دارید برای مدت طولانی از جاروشارژی استفاده کنید همچنین اگر از این وسیله برای تمیز کردن کل خانه خود می خواهید استفاده کنید بهتر است به عمر باتری توجه کنید. هر چقدر عمر باتری طولانی باشد می توانید فضاهای بیشتری را بدون نیاز به شارژ مجدد تمیز کنید.

 

زمان شارژ

در هنگام خرید جاروشارژی، زمان ماندگاری شارژ دستگاه را بررسی کنید.

 

قدرت مکش

هر چقدر قدرت مکش جاروشارژی بیشتر باشد قطعا محیط مورد نظر بهتر و سریع تر تمیز خواهد شد.

 

توان مصرفی

به صورت استاندارد جاروهای شارژی حدود 15 دقیقه شارژ می شوند و توانی برابر با 12 ولت دارند.

 

جنس بدنه جاروشارژی

جنس تمام جاروشارژی ها از پلاستیک فشرده است و همین ویژگی باعث وزن سبک این دستگاه شده است. همچنین وزن سبک دستگاه مانع خستگی فرد در هنگام کار با جاروشارژی می شود.

 

وزن و اندازه

هنگام خرید جاروشارژی به حمل راحت و جابجایی آسان آن توجه کنید و اینکه به وسیله این دستگاه باید بتوانید درزها و گوشه ها را تمیز کنید.

 

لوازم جانبی

لوازم جانبی که همراه جاروشارژی ارائه می گردد باعث کاربردی تر شدن این دستگاه شده و همچنین به وسیله ابزارها و اتصالات مختلف از قبیل برس های گردگیری می توانید از جاروشارژی به عنوان یک دستگاه همه کاره در تمیز کردن منزل استفاده کنید.

 

قیمت

قیمت جاروشارژی متناسب با نوع مدل و عملکرد، متغیر است. بنابراین به دنبال محصولی باشید که نسبت به قیمت، ارزش خرید داشته باشد. افراد متناسب با بودجه خود اقدام به خرید محصول مورد نظر می کنند. توجه داشته باشید در برخی موارد قیمت بالای محصول صرفا بخاطر برند بودن آن است بنابراین بهتر است کیفیت محصول را در اولویت قرار دهید.

 

برندهای مختلف جاروشارژی

در حال حاضر، مدل های مختلف جاروشارژی در برندهای متنوعی همچون فیلیپس، شیائومی، بلک اند دکر، بوش و ... عرضه می شوند.

 

جمع بندی

جاروشارژی هایی با ظاهر و عملکرد ساده برای تمیز نمودن درزها و گوشه ها مناسب هستند. جاروشارژی های گران قیمت اغلب وزن بیشتری دارند و قسمت حمل زباله نیز از ظرفیت بیشتری برخوردار است. البته برخی از مدل های جاروشارژی دارای سیستم ضد آلرژی، صفحه نمایش ال ای دی و فیلتر بهداشتی هستند. 

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا