مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف آموزش اتصال تبلت به تلویزیون

دانلود پی دی اف - 871.48 KB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

آموزش اتصال تبلت به تلویزیون

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۲/۱/۲۴ پنج شنبه
آموزش اتصال تبلت به تلویزیون
چکیده این مقاله : اگر شما هم دوست دارید هر آنچه که در تبلت دارید را در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کنید؛ اما نمی‌دانید چطور تبلت خود را به تلویزیون وصل کنید ادامه این مطلب را از دست ندهید.
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 252 بازدید

برخی از کاربران تمایل دارند برای نشان دادن محتوایی همچون عکس از صفحه نمایشگر بزرگتری استفاده کنند در چنین مواقعی اتصال تبلت به تلویزیون راه حل مناسبی محسوب می شود. در این میان سؤالی که اغلب کاربران با آن روبه‌رو هستند نحوه متصل شدن گوشی یا تبلت به تلویزیون است. روش های اتصال تبلت به تلویزیون موضوعی است که در این مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

 

آموزش اتصال تبلت به تلویزیون

  1. اتصال تبلت به تلویزیون از طریق کابل HDMI یا کابل شارژ
  2. اتصال تبلت به تلویزیون با کابل
  3. اتصال تبلت به تلویزیون به صورت وایرلس
  4. وصل کردن تبلت از طریق DLNA
  5. اتصال airplay در اپل
  6. میراکست

 

آموزش اتصال تبلت به تلویزیون

 

اتصال تبلت به تلویزیون از طریق کابل HDMI یا کابل شارژ

توجه داشته باشید که این روش برای تمام انواع تبلت ها قابل اجرا می باشد. همچنین اتصال از طریق کابل شارژ راحت ترین و آسان ترین راه برای متصل کردن تبلت شما به تلویزیون است. فراموش نکنید که مدلهای قدیمی تلویزیون این قابلیت را ندارند، با وجود این، شما می توانید از راه های دیگر برای اتصال تبلت به تلویزیون استفاده کنید به این صورت که شما می توانید به کمک یک رابط مناسب و اتصال آن به تلویزیون این کار را انجام دهید.

 

اتصال تبلت به تلویزیون با کابل

برای اتصال تبلت به تلویزیون می‌توانید از کابل استفاده کنید. در این روش شما می توانید از انواع مبدل ها و کابل ها همچون slimeport، کابل USB و HDMI استفاده کنید. البته شما می توانید با توجه به مدل تلویزیون خود گزینه مناسب را انتخاب نمایید. البته اغلب کاربران اتصال بدون سیم را ترجیح می دهند زیرا هم دردسر کمتری دارد و هم ساده تر است.

 

اتصال تبلت به تلویزیون با کابل

 

اتصال تبلت به تلویزیون به صورت وایرلس

اگر دسترسی به مبدل ها ندارید می توانید از کروم کست گوگل استفاده کنید. شما به کمک این روش می توانید محتوای تبلت را استریم کنید و به این صورت آن را کنترل نمایید. البته فراموش نکنید که تلویزیون شما باید از قابلیت اتصال به اینترنت برخوردار باشد تا بتوانید از این برنامه استفاده کنید. کار کردن با این برنامه بسیار آسان است و در بیشتر تبلت ها قابلیت اجرا دارد، بنابراین اغلب کاربران تمایل دارند که با این برنامه کار کنند.

 

وصل کردن تبلت از طریق DLNA

در این روش شما می توانید با اتصال به شبکه وای فای، فایل های مورد نظر خود را در تلویزیون مشاهده کنید. البته سیستم مورد نظر شما هم باید قابلیت اجرای این اتصال را داشته باشد. برای ایجاد این اتصال اندروید بالاتر از 2/4 مورد نیاز است. در این روش کاربر به راحتی می تواند از این قابلیت استفاده کند ولی امکان پخش زنده وجود ندارد، همچنین شما نمی توانید برای پخش یوتیوب و سایر شبکه های اجتماعی از این مورد استفاده کنید.

 

اتصال airplay در اپل

شما می‌توانید به کمک airplay محتوای مورد نظر خود را در اپل تی وی به اشتراک بگذارید. اپل پخش آنلاین را برای کاربران خود فراهم نموده است به طوری که کاربران می توانند محتوای شبکه های چون یوتیوب را در اپل تی وی خود به راحتی مشاهده نمایند. البته توجه داشته باشید که این برنامه نسبت به سایر برنامه ها بسیار ساده و کاربردی است با وجود این اگر کار با این برنامه برای شما دشوار است شما می توانید از AnyTrans برای پخش محتوای مورد نظر خود استفاده کنید.

 

اتصال airplay در اپل

 

میراکست

روشی که این روزها بسیار رایج شده است میراکست است به این صورت که شما به کمک این ابزار کاربردی می توانید فایل های مورد نظر خود را با کیفیت بی نظیر در تلویزیون پخش کنید. میراکست یک ابزار استاندارد برای انتقال تصویر از لپ تاپ، تبلت یا موبایل به تلویزیون است. البته این انتقال به وسیله وای فای صورت می گیرد و به عنوان جایگزینی برای HDMI محسوب می شود. در این روش هر دو دستگاه یعنی تلویزیون و تبلت باید بتوانند آن را پشتیبانی کنند. به عبارت دیگر اگر دستگاه تلویزیون قابلیت اجرای این برنامه را نداشته باشد شما نمی توانید از آن استفاده کنید.

 

اتصال اسمارت فون به تلویزیون به وسیله کابل شارژر موبایل

اگر می خواهید محتویات تبلت یا تلفن همراه خود را روی صفحه نمایش تلویزیون مشاهده نمایید استفاده از کابل HDMI یا کابل آداپتور گزینه مناسبی محسوب می شود. به این صورت که به وسیله کابل، دستگاهی همچون تبلت را به تلویزیون متصل نموده و سپس می توانید محتوای مورد نظر را در تلویزیون مشاهده نمایید.

 

اتصال اسمارت فون به تلویزیون به وسیله کابل شارژر موبایل

 

جمع بندی

امروز تبلت ها و گوشی های هوشمند راهی ساده و در عین حال ایده ال برای دستیابی به مطالب کاربردی هستند. شما می توانید از این وسایل هوشمند در هر مکان و موقعیتی استفاده کنید. با وجود این، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که محتوای مورد نظر خود را از طریق صفحه نمایش بزرگ تلویزیون ببینند یا آن را با دیگران به اشتراک بگذارند. خوشبختانه هر روز بر امکانات وسایل هوشمند از قبیل تبلت ها و تلفن های هوشمند اضافه می شود.

یکی از قابلیت های این وسایل هوشمند قابلیت اتصال تبلت به صفحه نمایش بزرگتری همچون تلویزیون است. شما می توانید محتوای تبلت خود را از طریق شبکه بی سیم یعنی وایرلس در صفحه نمایش تلویزیون به اشتراک بگذارید، البته می توانید از گوگل کروم کست نیز استفاده کنید. با وجود این اتصال USB به تلویزیون یکی از راه های آسان و کاربردی به شمار می رود. توجه داشته باشید در مواردی که وای فای در دسترس نیست یا سیگنال شبکه بی سیم ضعیف است شما می توانید برای اتصال تبلت به تلویزیون از کابل استفاده کنید.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا