مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 4
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف راهنمای خرید لوازم آرایشی

دانلود پی دی اف - 1.6 MB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای خرید لوازم آرایشی

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۹/۱۰ پنج شنبه
راهنمای خرید لوازم آرایشی
چکیده این مقاله : محصولات زیبایی و آرایشی انواع مختلفی دارند که محصولات آرایشی صورت، چشم و ابروها از مهم‌ترین‌ گزینه‌ها می‌باشند. در این نوشته شمارو با انواع مختلف لوازم آرایشی و کاربرد هر یک آشنا خواهیم کرد.
  • زمان مطالعه : 20 دقیقه
  • 0 نظر
  • 386 بازدید

این روزها دیگر آرایش کردن تنها به کرم زدن و یک رژ لب ختم نمی شود، بلکه برای داشتن چهره ای زیبا و بی نقص استفاده از لوازم آرایشی زیاد دیگری لازم است. به جرات می توان گفت که اکثریت خانم ها، به لوازم آرایشی و آرایش کردن علاقه زیادی دارند و بیشتر وقت خود را به زیبا کردن چهره خود اختصاص می دهند. روی سخنم با دوستداران لوازم آرایشی می باشد، آیا تا به حال از خود پرسیده اید، که هر یک از لوازم آرایشی می توانند در برندها و کیفیت متفاوتی ساخته شوند، یا این که هدف شما فقط داشتن آن هاست و کیفیت و بی کیفیت بودن محصول برایتان فرقی نمی کند. لازم است بدانید، که در میان انتخاب و خرید لوازم آرایشی حتما باید فاکتورهای مهمی را در نظر بگیرید، تا خرید شما بی عیب و نقص باشد. بنا به دلایل زیادی بهتر است، که در این مقاله با ما باشید، تا راهنمای جامع خرید لوازم آرایشی را در اختیارتان قرار بدهیم.

 

اسامی لوازم آرایشی و راهنمای خرید هر یک از آن ها به شرح زیر می باشد.

  1. راهنمای خرید پرایمر
  2. راهنمای خرید کرم پودر
  3. راهنمای خرید کانسیلر
  4. راهنمای خرید کانتور
  5. راهنمای خرید هایلایتر
  6. راهنمای خرید رژگونه
  7. راهنمای خرید سایه
  8. راهنمای خرید مداد ابرو
  9. راهنمای خرید خط لب
  10. راهنمای خرید رژلب

 

راهنمای خرید لوازم آرایشی

 

راهنمای خرید پرایمر

متخصصین در حرفه آرایش کردن حتما با پرایمر آشنا هستند و برای داشتن پوستی صاف و یکدست، از آن استفاده می کنند. اگر شما هم می خواهید، پوست صورتتان یک دست تر و پر جلاتر جلوه بدهد، بهتر است حتما قبل از شروع آرایش از پرایمر به عنوان زیر ساز استفاده کنید. پرایمرها در اصل بسته به نوع و برندی که انتخاب می کنید، می توانند حسی نرم و درخشان را در پوست صورت شما به وجود بیاورند. لازم است بدانید که پرایمرها، لایه زیرین آرایش شما را تشکیل می دهند و کمک می کنند، تا مواد آرایشی روی پوست بدون هیچ تغییری ثابت بماند. علاوه بر این موارد، پرایمرها می توانند مزیت هایی همچون: آبرسان، براق کننده پوست، بستن منافذ پوست و ... داشته باشند. پیشنهاد ما به شما بانوان عزیز این است، که برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن پوست و جذب بهتر کرم پودر حتما از پرایمرهای اصل و با کیفیت استفاده کنید.

از جمله پرایمرهای اصل و برند می توان به مارک: کلینیک، میبلین، ژنوبایوتیک، نیکس، کاور اف ایکس، لانکوم، مک، لورال و ... اشاره کرد. البته باید گفت که این پرایمرها قیمت بالایی دارند، اما اگر به فکر زیبایی و سلامت پوستتان هستید، حتما از میان آن ها پرایمر صورت خود را خریداری کنید.

 

راهنمای خرید پرایمر

 

راهنمای خرید کرم پودر

خرید کرم پودر در راهنمای خرید لوازم آرایشی، یکی از سخت ترین مراحل محسوب می شود. چرا که انتخاب یک کرم که رنگ آن متناسب با پوست باشد و از نظر بافتی با نوع پوست هماهنگ شود، کاری سخت و دشوار محسوب می شود. خوشبختانه این روزها در بازار انواع مختلف کرم پودرها موجود هستند، که برای پوست های خشک و حساس، چرب، نرمال و مختلط مورد استفاده قرار می گیرند.

  1. کرم پودر مخصوص پوست خشک
  2. کرم پودر برای پوست چرب
  3. کرم پودر برای پوست نرمال
  4. کرم پودر برای پوست مختلط
  5. توجه کردن به رنگ کرم پودر

 

راهنمای خرید کرم پودر

 

کرم پودر مخصوص پوست خشک

اگر مطمئنید که پوست صورت شما حساس و خشک است، باید حتما کرم پودر مناسب آن را تهیه کنید. شما باید حتما کرم پودری را انتخاب کنید، که علاوه بر زیبایی، کمبودهای پوست خشک شما را جبران کند. از این رو کرم پودرهای مایع با پایه روغنی را خریداری کنید و از کرم پودرهایی که براق هستند، برای شاداب تر و سر زنده تر نشان دادن چهره خود استفاده کنید. قابل توجه شما، به هیچ عنوان از کرم پودرهایی مانند پنکیک های خشک، استفاده نکنید. زیرا این پنکیک ها باعث خشک تر شدن پوست شما خواهند شد.

 

کرم پودر برای پوست چرب

افرادی که پوست چرب دارند در راهنمای خرید کرم پودر باید دقت کنید، که روی محصول کلمه (Oil Free) یا (Matt) نوشته شده باشد. در اصل کرم پودر مناسب پوست چرب مایع یا جامد با پایه آب است. همچنین افرادی که دارای پوست چرب هستند، می توانند برای گرفتن برق صورت و مات شدنش، از پنکیک‌ های خشک استفاده کنند.

 

کرم پودر برای پوست نرمال

شانس با کسانی که پوست نرمال دارند یار است، چرا که پوست نرمال ایده آل ترین نوع پوست به شمار می رود. پوست نرمال یا معمولی پوستی سالم است، که چربی و آب آن به میزان متعادل است. افرادی با داشتن چنین پوستی می توانند، از انواع کرم پودرها استفاده کنند و خریدی راحت و بدون دردسر از کرم پودر داشته باشند. به فرض مثال این افراد می توانند در فصول سرد سال از کرم پودرهای روغنی با پوشش بالا‌ استفاده کنند، تا کرم از پوست در برابر باد و سرما محافظت کند. همچنین در فصول گرم نیز از کرم پودرهای سبک ‌تر با پایه آب را برای آرایش خود انتخاب نمایند.

 

کرم پودر برای پوست مختلط

اگر قسمت T صورت شما یعنی (چانه، پیشانی و روی بینی) چرب باشد و بقیه قسمت ها خشک، یعنی این که شما پوستی مختلط دارید. پوست این افراد در تابستان ویژگی های پوست های چرب و در زمستان خصوصیات پوست های خشک را دارا می باشد. بنابراین افرادی با پوست های مختلط، باید یک کرم پودر مناسب پوست های خشک و یک کرم پودر مناسب پوست های چرب را داشته باشند و در فصول مختلف به صورت جداگانه از آن ها استفاده کنند.

 

توجه کردن به رنگ کرم پودر

در اصل رنگ کرم پودر، باید با رنگ پوستتان هم خوانی داشته باشد. انتخاب اشتباه کرم پودر یعنی رنگ روشن تر یا تیره تر از پوست صورتتان، می تواند چهره را پیرتر و کدر نشان دهد. بهترین کار برای انتخاب رنگ مناسب کرم پودر، تست کردن آن بر روی گردن یا فک است. در واقع کرم پودر با درجه رنگ مناسب، به طور یکنواخت با رنگ پوست شما در هم آمیخته می‌شود و اجازه نمی‌دهد، رنگ پریده یا بی روح به نظر بیایید. از جمله مارک های برتر و شناخته شده کرم پودر می توان به کرم پودر مک، مارک نارس، میبلن، جورجیوارمانی، بابی براون، استی لودر، لانکوم و ... اشاره کرد.

 

به طور کلی رنگ ‌های مناسب کرم پودر با رنگ پوست در دسته ‌های زیر جای می‌گیرند:

  • کرم پودر مناسب پوست سرد: رنگ های صورتی، ماهاگونی و برنزه
  • کرم پودر مناسب پوست گرم: رنگ های طلایی، زرد، عسلی، هلویی و نارنجی
  • کرم پودر مناسب پوست خنثی: رنگ ‌های خنثی، نخودی، بژ و گندمی

 

رنگ ‌های مناسب کرم پودر

 

راهنمای خرید کانسیلر

یکی دیگر از لوازم آرایشی، که تقریبا تازگی وارد بازار شده و طرفداران زیادی را هم جذب کرده است، کانسیلر می باشد. در واقع این ماده آرایشی برای پوشش دهی لک ها و تیرگی های پوستی به کار برده می شود. به علاوه کانسیلر برای روشن تر کردن برخی قسمت های صورت و زیر چشم ها مورد استفاده قرار می گیرد. کانسیلرها بافت نرمی شبیه به کرم پودر دارند، با این تفاوت که غلظت آن ها بیشتر است. در راهنمای خرید این محصول نیز باید کانسیلر با توجه به نوع پوست و رنگ پوست خریداری شود. برای اینکه پوستی یکدست داشته باشید، که کمترین تغییر رنگ را در صورت‌ تان ایجاد کند، باید از کانسیلرهایی با پوشش ‌دهی سبک تا متوسط استفاده کنید.

 

انواع کانسیلرها

  1. کانسیلر مایع
  2. کانسیلر استیکی
  3. کانسیلر کرمی

 

انواع کانسیلرها

 

کانسیلر مایع: کانسیلر مایع یکی از انواع کانسیلر است، که کاربردهای فراوانی دارد. برای ایجاد پوشش‌ دهی‌ های مختلف و برای انواع پوست می‌توانید از آن استفاده کنید.

  • پوشش دهی این کانسیلر متغییر است.
  • برای پوست های نرمال، ترکیبی، چرب، حساس و مستعد لک و جوش بسیار مناسب است.
  • برای پوشاندن چین و چروک مناسب است.
  • ظاهر نهایی این کانسیلر ممکن است مات یا براق باشد.

 

کانسیلر استیکی: کانسیلرهای استیکی بافت نیمه جامد دارند و معمولا از نظر رنگ و پیگمنت، غنی‌تر هستند. بافت نهایی آنها روی پوست، ضخیم و کرمی است

  • برای پوشش دهی کامل یا متوسط قابل استفاده است.
  • کانسیلر استیکی برای پوست های نرمال، خشک و حساس مناسب می باشد.
  • دارای مدل مات و براق هستند.

 

کانسیلر کرمی: در مجموع کانسیلرهای کرمی برای پوشش‌ دهی متوسط تا کامل مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولا به شکل کاسه‌‌ های کوچک، پالت یا فشرده بسته بندی می ‌شوند.

  • کانسیلر کرمی برای پوست های نرمال، خشک، مختلط و حساس کاربرد دارد.
  • ظاهری مات، کرمی یا براق دارند.
  • برای پوشاندن تیرگی زیر چشم عالی هستند.

 

انواع کانسیلر رنگی

کانسیلر بنفش رنگ: این کانسیلر برای پوشاندن پوست ‌های زرد یا پوشاندن رنگ پریدگی گزینه خوبی است.

کانسیلر زرد رنگ: کانسیلر زرد پوشش دهی خوبی دارد و برای پوشاندن انواع لک‌ و تیرگی به کار برده می ‌شود.

کانسیلر صورتی رنگ: از کانسیلر صورتی برای پوشش دادن لکه‌ های تیره و بنفش استفاده می ‌شود.

به شما عزیزان توصیه می شود، تا برای پوشاندن لک ها از کانسیلرهای رنگی قبل از کرم پودر استفاده شود.

 

انواع کانسیلر رنگی

 

نقاطی که باید به آن ها کانسیلر زده شود به ترتیب زیر می باشد.

  • زیر چشم ها
  • گوشه داخلی چشم ها
  • وسط پیشانی
  • کناره پره بینی
  • روی خط لبخند
  • بالای لب
  • روی چانه
  • روی جوش یا لک

بهترین مارک های کانسیلر،  مک، دبورا، لانکوم، نارس، میبلین، استی لادر، تارت، کلینیک، وگان و ... می باشد. پس سعی کنید، همیشه کانسیلرهای خود را از بهترین مارک های موجود در بازار خریداری کنید.

 

راهنمای خرید کانتور

در راهنمای خرید لوازم آرایشی، خرید کانتور را از قلم نیندازید. کانتور برای تقویت و برجسته کردن اجزای صورت استفاده می شود و در کل عیب های صورت را می پوشاند. اگر بخواهیم دقیق تر ویژگی این لوازم آرایشی را بیان کنیم، باید بگوییم که برجسته ‌کردن گونه‌ ها و فک، جمع ‌تر نشان دادن بینی و خیلی کارهای دیگر از دست کانتور بر می ‌آید.

 

راهنمای خرید کانتور

 

انواع کانتور صورت

کانتور در سه نوع پودری، مایع و کرمی در بازار به فروش می رسد. اگر شما برای به کار بردن کانتور تازه کار هستید، بهتر است که کانتور پودری را انتخاب کنید. چون کار کردن با آن ساده تر و راحت تر امکان می پذیرد. هر زمانی احساس کردید که کانتورینگ صورت شما حرفه ای تر انجام می شود، از کانتور کرم و مایع استفاده کنید.

 

انتخاب رنگ مناسب کانتور برای پوست شما

در صورتی که پوست روشنی دارید، بهتر است از هر چیزی که رنگ نارنجی در آن وجود دارد اجتناب کنید و به رنگ‌ های خنثی، مایل به قهوه‌ ای و رنگ‌ هایی که به سمت سردی می ‌روند، توجه کنید. برای پوست ‌های متوسط نیز از رنگ ‌های برنزی یا طلایی بیشتری استفاده کنید، چون که این رنگ ‌ها به طور طبیعی گرمای بیشتری در خود دارند. برای پوست ‌های تیره، توصیه می شود، که از رنگ های خنثی تر استفاده کنید. در مجموع با یک راه حل ساده برای این که مطمئن شوید، که رنگ کانتور به پوست شما می آید یا خیر، تست کردن کانتور روی بازوی تان می باشد.

 

اهمیت براش خوب برای کانتور

استفاده کردن از براش های با کیفیت و طبیعی برای کانتورینگ بسیار مهم است، زیرا ترکیب کردن مهم ترین بخش این فرآیند محسوب می شود. برای کانتورینگ صورت، براش‌ های طبیعی بهترین‌ گزینه هستند، زیرا موها دارای کوتیکول‌ هایی هستند، که به راحتی و با دقت پودر را جذب و آزاد می‌کنند.

از میان برندهای معروف و اصل کانتور می توان به کانتور دونا، گلدن رز، دودوگرل، نیکس، تام فورت و ... اشاره کرد.

 

راهنمای خرید هایلایتر

یکی دیگر از لوازم آرایشی در راهنمای خرید این محصولات، هایلاتر می باشد، که برای درخشان کردن برخی نقاط صورت به کار برده می‌شود. در واقع هایلایتر، قسمت تکمیل کننده کانتورینگ صورت است، که به آن برق و جلوه خاصی می بخشد و در نهایت منجر به زیباتر شدن آرایش صورت شما می گردد.

 

راهنمای خرید هایلایتر

 

هایلایتر و انواع آن

هایلایتر پودری: اگر می خواهید زیبایی ظاهرتان طبیعی جلوه دهد، انتخاب هایلایتر پودری گزینه ای عالی می باشد. برای افرادی که دارای پوستی چرب هستند، بهترین هایلایتر انواع پودری است، زیرا چربی اضافی پوست را جذب می کند. علاوه بر این، ماندگاری آن ها در این نوع پوست بیشتر از انواع دیگر هایلایترها می باشد.

هایلایتر کرمی: برای داشتن صورتی براق و درخشان، هایلایتر کرمی عالی و مناسب می باشد.

هایلایتر مایع: از محبوب ترین و پرطرفدارترین هایلایترها، هایلایتر مایع می باشد. چون که استفاده از آن درخشش دلپذیر و ملایمی به صورت شما می بخشد. برای افرادی که پوست های خشکی دارند، بهترین پیشنهاد استفاده از هایلایترهای مایع است، که نتایج بهتری را به همراه خواهند داشت.

برای هایلایتر عالی و مناسب برند های گلدن رز، دودو گرل، آر.تی.اس، نیکس، کالیستا مدل مون داست، جوجو و ... پیشنهاد می شود.

 

راهنمای خرید رژگونه

یکی دیگر از پر کاربردی ترین لوازم آرایشی در بین خانم ها رژگونه می باشد. این محصول باعث برجسته دیده شدن گونه ها می شود. در اصل یافتن رژگونه ای که با فرم صورت شما و رنگ پوست تان هماهنگ باشد، کار سختی است و تشخیص اینکه کدام رنگ برای پوست تان مناسب است، نقش مهمی در زیبا شدن آرایش تان دارد. دقت کنید که تاثیر رژگونه به حدی زیاد است، که حتی اگر شما هیچ آرایش خاصی نداشته باشید، می ‌توانید به کمک این محصول حالت چهره خود را تغییر زیادی دهید. قبل از انتخاب رژگونه باید توجه داشته باشید، که رنگ و جنس آن مناسب گونه شما باشد.

 

راهنمای خرید رژگونه

 

انواع رژگونه

رژگونه کرمی: برای پوست خشک تا نرمال، رژگونه های کرمی مناسبند. چون که حالت مخملی کرم، مانند یک مرطوب کننده عمل کرده و رژگونه بهتر جذب پوست می شود و باعث آبرسانی به پوست می شود.

رژگونه مایع و ژله ای: این رژگونه ها ماندگاری بالایی بر روی صورت دارند و بر خلاف رژگونه های دیگر به راحتی محو نمی شوند.

رژگونه پودری: پرکاربردترین رژگونه، نوع پودری آن می باشد و از مزیت های آن، حفظ حالت طبیعی چهره، جذب بهتر و محو شدن راحتش می باشد. برای پوست های چرب یا مختلط، رژگونه پودری بهترین است.

 

انتخاب رژگونه مناسب با رنگ پوست

پوست روشن: رنگ های صورتی ملایم، مرجانی ملایم و هلویی برای پوستتان مناسب می باشد.

پوست خیلی روشن: از رنگ های ملایم رژگونه استفاده کنید.

پوست سفید: برای این رنگ پوست بهتر است، از رنگ ‌هایی با تن صورتی استفاده شود و هرگز رنگ‌ هایی با طیف تیره را انتخاب نکنید.

پوست گندمی: بهتر است به سراغ رژگونه‌ای با تن بنفش و صورتی بروید و از رنگ ‌های تیره‌ که باعث خستگی چهره می‌ شود اجتناب کنید.

پوست سبزه: اگر پوست سبزه ای دارید، باید حواستان باشد که از رنگ های آلبالویی فاصله بگیرید. چون این رنگ، چهره شما را پف آلود نشان خواهد داد.

بهترین مارک رژگونه عبارتند از: شون، کنسی، مای، کالیستا، این لی، فلورمار، لامیلا، پاستل و ... .

 

راهنمای خرید سایه چشم

در واقع در راهنمای خرید لوازم آرایشی، انتخاب و خرید سایه در میان هزاران رنگ متفاوت کاری سخت و زمان بر می باشد. همان گونه که اشاره شد، سایه چشم در رنگ‌ های متنوعی وجود دارد، که به کمک آن ها می ‌توان به چشم ‌ها عمق و بعد داد. همچنین با استفاده از سایه، امکان درشت کردن چشمان ریز تنها با کمی مهارت در زمینه آرایشگری وجود دارد. هر یک از شما به کمک سایه چشم می‌ توانید، زیبایی و گیرایی چشم‌ هایتان را چندین برابر کنید.

 

انواع سایه های چشم 

  1. سایه پودری
  2. سایه مایع
  3. سایه اکلیلی
  4. سایه مدادی
  5. سایه کرمی

در میان تمامی سایه ها استفاده کردن از سایه پودری رواج و محبوبیت بیشتری در میان خانم ها دارد. شما باید در حین خرید این محصول آرایشی، به رنگ چشم، رنگ مو و رنگ پوست خود نیز توجه کنید و از فروشنده بخواهید، تا بهترین سایه همخوان را به شما بدهد.

سایه کوزاس، کاجا، نارس، مک، تام فورد، هدی بیوتی، آرمانی بیوتی، سیگما بیوتی و ... از جمله بهترین مارک های سایه چشم شناخته می شوند.

 

راهنمای خرید سایه چشم

 

راهنمای خرید ریمل چشم

چشم ها یکی از اصلی ترین عناصر در زیبایی صورت محسوب می شوند. لذا انتخاب لوازم آرایشی متناسب و با کیفیت جزء ملزومات می باشد. در واقع ریمل ها دارای انواع مختلفی هستند و کاربردهایی همچون پرپشت کردن مژه ها، بلند کردن و تقویت کردن مژه ها را دارا می باشند. شما باید در قدم اول تعیین کنید، که برای چه هدفی ریمل نیاز دارید و بعد اقدام به انتخاب نمایید. طول مژه هایتان بلند است یا کوتاه، ضخیم است یا نازک، کم پشت است یا پر پشت، هر یک از این موارد از جمله فاکتورهایی هستند، که در خرید ریمل باید مد نظر قرار داده شوند.

 

انواع برس ریمل

برس ضخیم: این نوع از برس، به مژه‌ ها حجم داده و آن ها را پرتر نشان می ‌دهد.

برس نازک: مژه ها را بلندتر نشان می دهد.

برس منحنی: ریملی با داشتن چنین برسی، اغلب هم طول و هم حجم مژه ‌ها را اضافه می کند. شکل منحنی باعث می ‌شود، تا مژه ‌هایتان را به ‌شکل یکنواخت ریمل بزنید.

برس میکرو: برس های میکروی ریمل، برای مژه‌ های پایین که کوچک ‌تر هستند، کاربرد دارد.

بهترین ریمل های موجود در بازار، ریمل حجم دهنده بورژوا، ریمل پرپشت کننده مارک کلینیک، ریمل پرپشت کننده مارک ایزادورا، ریمل پرپشت کننده لانکوم، ریمل پرپشت کننده و حجم دهنده لورآل، ریمل حجم دهنده میبلین، ریمل پرپشت کننده اوریفلیم و ... می باشند.

 

راهنمای خرید ریمل چشم

 

راهنمای خرید خط چشم

برای زیباتر شدن چشم ها و صورت خود، از خط چشم استفاده کنید. چرا که خط چشم می تواند ظاهر شما را از این رو به آن رو کند. استفاده از خط چشم در ابتدا شاید برای بعضی افراد کمی دشوار به نظر برسد ولی با تمرین، به راحتی می‌توان از عهده این کار برآمد.

 

انواع خط چشم

خط چشم مدادی: ظاهر و کارکرد خط چشم مدادی، دقیقا شبیه مداد معمولی است. به همین جهت این نوع از خط چشم ها طرفداران زیادی دارند. چون هم استفاده راحتی دارند و هم در انواع رنگ ها و مدل ها در بازار به فروش می رسند.

خط چشم مایع: برای این که در کشیدن خط چشم تسلط پیدا کنید، به کمی زمان نیاز دارید. اما اگر در انجام این کار ماهر شدید، می توانید از خط چشم مایع برای زیبایی چشمانتان استفاده کنید. استفاده از این خط چشم ‌ها مانند نقاشی‌کردن با قلم‌ مویی نازک و آبرنگ است. به علاوه شما با داشتن خط چشم مایع، می توانید خط نازک یا ضخیم را بکشید. ناگفته نماند که ماندگاری این نوع از خط چشم ها بالا می باشد.

خط چشم ماژیکی: خط چشم‌ های ماژیکی مانند مداد یا خودکار هستند، با این تفاوت که ماده ‌ای شبیه خط چشم‌ های مایع در آنها وجود دارد و به چشم‌ ها حالت می‌ دهد.

در هنگام خرید خط چشم باید نکات دیگری همچون ضد آب بودن، ضخامت نوک خط چشم، ماندگاری خط چشم، مارک و کیفیت خط چشم را در نظر بگیرید.

از میان برندهای برتر تولید کننده خط چشم، می توان به فلورمار، بیو، لانکوم، مک، دوسه، بل، اسنس، لورآل و ... اشاره کرد.

 

راهنمای خرید خط چشم

 

راهنمای خرید مداد ابرو

ابروها نیز به نوبه خود، یک فاکتور مهم در زیبایی صورت تلقی می شوند. بنابراین تغییر فرم و شکل آن ‌ها می ‌تواند ظاهر شما را زیباتر کند، پس در هنگام آرایش کردن از ابروهای خود غافل نشوید. علاوه بر مداد ابرو محصولات دیگری که برای تغییر دادن فرم ابرو، حالت دادن، پر کردن قسمت های خالی ابرو، زیبایی و یا تقویت آن ها به کار می روند، عبارتند از: ژل ابرو، سایه ابرو، صابون ابرو و ریمل ابرو. در هنگام خرید هر یک از این موارد شما باید سعی کنید، تا رنگ آن ها را متناسب با رنگ ابروی خود انتخاب نمایید. در کل استفاده کردن از مداد ابرو، بهترین گزینه برای فرم دادن و پر کردن ابروها می باشد. از میان مداد ابرو می توان برندهای معتبری همچون: بی یو، بل، فلورمار، بورژوا، اسکار، دوسه و ... را نام برد.

 

راهنمای خرید مداد ابرو

 

راهنمای خرید خط لب

در مجموع آرایش صورت شما باید کامل و بی نقص باشد و این امر با آرایش درست و مناسب لب های شما شکل می گیرد. در میان تمامی روش ‌هایی که برای آرایش لب رایج است، استفاده از مداد لب یکی از بهترین‌ ها می باشد. چرا که از این طریق، لب‌ ها جذابیت بیشتری پیدا می کنند. توجه داشته باشید، یکی از مهمترین مواردی که باید در انتخاب یک مداد لب خوب و استاندارد به آن توجه نمود این است، که محصول مورد نظر در اثر استفاده لب را خشک و پوسته پوسته نکند.

 

انواع خط لب

خط لب مدادی: با استفاده از خط لب ‌های مدادی، می‌ توانید یک خط لب دقیق و زیبا بکشید. در کل این نوع از خط لب ها، بافت ملایم و کرم‌ مانندی دارند و به خوبی محیط اطراف لب را پوشش می‌ دهند.

خط لب ماتیکی: این نوع خط لب مانند یک رژ لب می باشد، با این تفاوت که خط لب ماتیکی نوکی تیز و باریک دارد.

خط لب مومی: اگر وقت زیادی برای کشیدن خط لب ندارید، بهتر است سراغ مداد های لب مومی را بگیرید، که شباهت‌ زیادی به خط‌ لب ‌های معمولی دارند، با این تفاوت که نوک آن ‌ها بزرگ ‌تر است. لازم است بدانید که مداد‌‌ های مومی، ترکیباتی ارگانیک و گیاهی دارند و زیبایی لب ‌ها را کاملا طبیعی و جذاب جلوه می ‌دهند.

در مجموع انتخاب رنگ مناسب برای خط لب بسیار مهم است در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم، برای انتخاب صحیح رنگ مداد لب، رنگی یک الی دو درجه تیره تر از رنگ لب خود را انتخاب کنید. از جمله بهترین مارک های مداد لب می توان گلدن رز، دبورا، بل، نوت، فلورمار، یورن، بورژوا، بیو و ... را نام برد.

 

راهنمای خرید خط لب

 

راهنمای خرید رژلب

رژلب زدن، یکی از جذاب ترین و محبوب‌ ترین قسمت ‌های آرایش کردن می باشد و در واقع بیشتر وقت ها، جزء اولین مورد آرایشی است، که به ذهن افراد می رسد. چون که اضافه کردن یک رنگ به لب‌ ها، باعث ایجاد تغییر زیادی در حالت چهره‌ شما می ‌شود. در راهنمای خرید این لوازم آرایشی بهتر است که معیارهای زیر را در نظر بگیرید.

 

رژلب ها شامل انواع : رژلب جامد، رژلب مایع، رژلب مدادی، لاک لب، برق لب و ... می باشند.

در هنگام خرید رژ لب را با توجه به فرم لب هایتان انتخاب کنید، چون این مسئله باعث می‌ شود آرایش شما طبیعی ‌تر و زیباتر دیده شود. اگر لب‌ هایتان نازک است، از رژلب ‌های براق و رنگ روشن استفاده کنید، ولی اگر لب ‌های بزرگی دارید، رژ لب ‌های تیره و مات انتخاب بهتری برای شما خواهد بود. فراموش نکنید، که همیشه رژلب های بدون سرب و استاندارد را برای خود خریداری کنید.

رژلب جامد بورژوا، رژ لب جامد داما، رژلب جامد دبورا، رژلب جامد سیترای، رژلب گلدن رز، رژ لب شون و ... از جمله پرفروش ترین و برترین مارک های رژلب می باشند.

 

راهنمای خرید رژلب

 

نتیجه گیری کلی از مقاله راهنمای خرید لوازم آرایشی

اگر به نوشتن این مقاله ادامه می دادم، چندین هزار کلمه دیگر برای نوشتن و توضیحات لوازم آرایشی وجود داشت. اما سعی کردیم، تا کمی خلاصه وار راهنمای خرید برخی از لوازم آرایشی را بیان کنیم. در واقع لوازم آرایشی دیگری نیز در بازار موجود هستند، اما ما در این مقاله به پرکاربردی ترین و رایج ترین آن ها اشاره کردیم. امیدواریم که خواندن مقاله طولانی ما برای شما عزیزان خسته کننده نبوده باشد و شما راهنمایی های لازم در خصوص خرید لوازم آرایشی را به دست آورده باشید. باز هم توصیه می کنیم، تا برای خرید هر یک از لوازم های آرایشی، اطلاعات لازم را به دست بیاورید. 

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا