مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف راهنمای خرید کرم پودر

تمامی متن مقاله راهنمای خرید کرم پودر را می توانید به صورت pdf و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 11.74 MB دانلود پی دی اف - 753.73 KB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای خرید کرم پودر

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۱۱/۶ پنج شنبه
راهنمای خرید کرم پودر
چکیده این مقاله : اگر تصمیم گرفتید یک کرم پودر خوب خریداری کنید و به دنبال راهنمای خرید کرم پودر هستید و می خواهید نگرانی بابت آسیب به پوست و پوشانندگی عالی داشته باشد، دراین مطلب با ما همراه باشید.
  • زمان مطالعه : 15 دقیقه
  • 0 نظر
  • 226 بازدید

در هنگام خرید لوارزم آرایشی، خرید کرم پودر همیشه جزء دشوارترین مراحل محسوب می شود و نگرانی های اکثر افراد در این خصوص داد می زند. چرا که کرم پودر مناسب تا حد زیادی پایه ساز زیبایی چهره و آرایش شما می باشد. در واقع کرم پودرها تولید می شوند، تا عیب صورت افراد از جمله کک و مک، لکه ها، جای جوش، تیرگی پوست و ... را بپوشانند و پوستی صاف و یکدست را نصیب شما کنند. برای این که بتوانید، یک کرم پودر متناسب با پوست خود را خریداری کنید در مقاله راهنمای خرید این محصول با ما همراه باشید.

 

فاکتورهای مهم در راهنمای خرید کرم پودر به شرح زیر می باشد.

  1. نوع کرم پودر را تعیین کنید
  2. تشخیص دادن نوع پوست
  3. تعیین رنگ زمینه پوست یا آندِرتون
  4. انتخاب کردن نمای نهایی کرم پودر
  5. به بافت کرم پودر دقت کنید
  6. مشورت کردن با مشاوران آرایشی
  7. از تستر کرم پودر کمک بگیرید
  8. دقت کردن به برند کرم پودرها
  9. کرم پودرهایی با قیمت مناسب
  10. کرم پودرهای میان رده
  11. کرم پودرها معروف و پرچم بالا

 

فاکتورهای مهم در راهنمای خرید کرم پودر

 

نوع کرم پودر را تعیین کنید

بدون شک هنگام رفتن به یک فروشگاه و یا خریدهای اینترنتی، با گزینه های زیادی روبه رو می شوید، که ممکن است خرید را برای شما سخت و پیچیده کند. از این رو لازم است، تا شما با انواع کرم پودرها آشنایی داشته باشید و با مشخص کردن نوع کرم پودر، به دنبال خرید نهایی خود باشید. در ادامه مقاله انواع کرم پودر را مورد بررسی قرار می دهیم.

کرم پودر فومی: این نوع از کرم پودر، ترکیبی از پودر و کرم مرطوب کننده است، که برای پوست های ترکیبی و چرب مناسب است. در حین استفاده از این کرم پودرها، باید کمی آن ها را در دستان خود گرم کنید، تا بهتر روی پوست بخوابد. بد نیست بدانید، که پوشش دهی کرم پودر فومی در حد متوسط است.

کرم پودر مایع: با توجه به پوشش دهی کم کرم پودرهای مایع، مصرف کنندگان زیادی این محصول را انتخاب می کنند. چون که این کرم پودرها برای هر پوستی مناسب و ایده آل هستند. این نوع کرم پودر را می توان با استفاده از یک اسفنج مرطوب، به راحتی روی پوست پخش کرد

کرم پودر خامه ای: به طور معمول کرم پودرهای خامه ای از غلظت بالایی بهره می برند. همچنین این کرم پودرها، پوشانندگی عالی و ماندگاری خوبی روی پوست دارند و به راحتی روی پوست شما پخش می شوند.

کرم پودر کرمی: ترکیبات پایه این مدل روغنی است و علاوه بر ماندگاری طولانی مدتی و پوشش دهی خوبی که دارند، معمولا درمان خوبی برای پوست های خشک هستند. توصیه می شود، تا در هنگام استفاده کردن از کرم پودر کرمی، همیشه از نرم کننده یا مرطوب کننده در زیر کرم استفاده کنید.

کرم پودر سِرُمی: این کرم پودر قادر به حذف جای لک ها نیست و پوشانندگی ضعیفی دارد. در اصل، کرم پودر سرمی به دلیل بافتی که دارد، به عمق چین و چروک ها نفوذ کرده و با پر کردن شیارها، چین و چروک ها را از بین می برد.

کرم پودر براق کننده: اگر می خواهید صورت شما شاداب و جوان به نظر برسد، می ‌توانید از کرم‌ های براق کننده یا هایلایتر استفاده کنید. البته برای پوست های چرب، این کرم پودرها مناسب نیستند.

کرم پودر استیکی: شکل ظاهری کرم پودر استیکی به صورت جامد و ماتیکی است و پوست را به خوبی می ‌پوشاند. این محصول خیلی سنگین است و ترکیبی از کانسیلر و کرم پودر می‌ باشد.

 

تشخیص دادن نوع پوست

هر یک از شما بسته به نوع پوستی که دارید، باید از کرم پودرهای مختص پوستتان استفاده کنید. در راهنمای خرید کرم پودر، تعیین نوع پوست مهم ترین گام برای انتخاب مناسب می باشد.

کرم پودر مناسب برای پوست خشک و حساس: در صورت اطمینان از خشکی پوستتان، باید حتما کرم پودر مناسب آن را تهیه کنید. در واقع کرم پودر انتخابی شما باید علاوه بر زیبایی، کمبودهای پوست خشک شما را نیز جبران کند. از این رو کرم پودرهای مایع با پایه روغنی را خریداری کنید و از کرم پودرهایی که براق هستند، برای شاداب تر و سر زنده تر نشان دادن چهره خود استفاده کنید. دقت کنید، که شما به هیچ عنوان نباید از پنکیک های خشک استفاده کنید.

کرم پودر مناسب برای پوست چرب: اگر پوستتان زود چرب می‌ شود و منافذ باز زیادی دارید، شما دارای پوست چربی می باشید. به علاوه پوست ‌های چرب براق بوده و جوش و آکنه زیاد روی آن‌ ها دیده می ‌شود. به چنین افرادی توصیه می شود، تا در هنگام خرید کرم پودر مناسب، محصولی را انتخاب کنند که کلمه (Oil Free) یا (Matt) روی آن نوشته شده باشد. پوست چرب های عزیز سعی کنید، برای گرفتن برق صورت و مات شدنش، از پنکیک‌ های خشک استفاده کنید.

کرم پودر مناسب برای پوست نرمال: از نرمال بودنش مشخص است، که افرادی با داشتن چنین پوستی می توانند از هر نوع کرم پودری بهره ببرند. چون که پوست نرمال یا معمولی یک پوست سالم است، که چربی و آب آن متعادل می ‌باشد.

کرم پودر مناسب برای پوست مختلط یا ترکیبی: پوست مختلط، یعنی ترکیبی از پوست چرب و خشک. در اصل پوست این افراد در تابستان ویژگی های پوست های چرب و در زمستان خصوصیات پوست های خشک را دارا می باشد. بنابراین این افراد، باید از کرم پودرهای جداگانه در فصول مختلف استفاده کنند. بطور کلی کرم پودر مناسب پوست مختلط، کرم پودر مایع با پایه آب می ‌باشد.

 

 

 

تعیین رنگ زمینه پوست یا آندِرتون

توجه کردن به تناژ یا رنگ پایه و زمینه صورت در راهنمای خرید کرم پودر جایگاه ویژه ای دارد. در واقع سه نوع تناژ پوستی داریم که عبارتند از سرد، گرم و خنثی. برای تشخیص دادن تناز و زمینه پوست خود از موارد زیر استفاده کنید.

  • قبل از هر چیزی صورت خود را از آرایش پاک کنید و بعد به پوست خود دقت کنید.
  • اگر زمینه پوست بدون آرایش شما گلگون و صورتی باشد، آندرتون پوست تان سرد است.
  • زمینه پوست طلایی و زرد رنگ نیز نشان دهنده پوست گرم شما می باشد.
  • اما ترکیبی از هر دو رنگ، به معنای خنثی بودن نوع پوست شما می باشد.

از دیگر راه های تشخیص نوع آندرتون، توجه کردن به رنگ رگ ها می باشد. اگر رگ‌‌ مچ دست ها به رنگ آبی یا بنفش باشند، رنگ زمینه یا آندرتون پوست شما سرد است و اگر رگ‌ ها مایل به سبز باشند، رنگ زمینه یا آندرتون پوست شما گرم است. در صورتی که رنگ رگ ‌های مچ دست شما ترکیبی از آبی، بنفش و سبز باشند، رنگ زمینه یا آندرتون پوست شما خنثی است. بعد از تشخیص نوع آندرتون، زمان انتخاب کرم پودر مناسب می رسد. هنگامی که آندرتون پوست خود را تعیین کردید، خرید کرم پودر مناسب آسان تر خواهد بود. لازم است بدانید، که بیشتر کرم پودرهای موجود در بازار برچسب نوع آندرتون سرد یا گرم دارند.

 

تعیین رنگ زمینه پوست یا آندِرتون

 

انتخاب کردن نمای نهایی کرم پودر

شاید از خود بپرسید که نمای نهایی کرم پودر به چه معنی است و هدف چیست؟ اگر بخواهیم ساده و کلی به این موضوع در راهنمای خرید کرم پودر اشاره کنیم، باید بگوییم که نمای نهایی کرم پودر به معنای مات، نیمه مات، درخشان و یا خیس بودن آن می باشد. با انتخاب کرم پودر مات، شما بعد از آرایش هیچ گونه درخشندگی و براقی روی پوست مشاهده نخواهید کرد. اما اگر انتخاب شما کرم پودر درخشان باشد، جلوه میکاپ شما حالت براق پیدا می‌کند. در مجموع شما بسته به نوع پوست خود و سلیقه شخصیتان، می توانید نمای نهایی کرم پودر را انتخاب کنید. اگر پوستتان چرب یا مختلط است، به سراغ کرم ‌های مات بروید و اگر پوستی خشک و حساس دارید، به سراغ کرم پودرهای براق بروید.

 

به بافت کرم پودر دقت کنید

در راهنمای خرید کرم در نظر گرفتن بافت محصول مورد نظر بسیار مهم است. زیرا کرم پودرهایی که از بافت و غلظت مناسب برخوردار هستند، بهتر بر روی پوست قرار می گیرند و زود حالت و کیفیت خود را از دست نمی ‌دهند. این را بدانید، اگر کرم پودر را بسته به نوع و زمینه رنگ پوست خود انتخاب کنید، بی شک از بافت آن نیز راضی خواهید بود.

 

مشورت کردن با مشاوران آرایشی

معمولا در فروشگاه های بزرگ و معتبر افرادی هستند، که در خصوص پوست شما مشاوره می دهند و می توانند شما را به سمت خریدی موفق سوق بدهند. لذا لازم است، تا در راهنمای خرید کرم پودر، از مشاوران نظرخواهی کنید. چون که یک مشاور آرایشی خوب می تواند، شما را در زمینه ‌هایی مثل ماندگاری کرم پودر، قیمت، برند، کیفیت و... راهنمایی کند.

 

از تستر کرم پودر کمک بگیرید

خوشبختانه در اکثر فروشگاه های لوازم آرایشی، تستر مخصوص برای امتحان کردن کرم پودر وجود دارد. پس شما باید سعی کنید، تا در ابتدا کرم پودر تستر را بر روی پوست فک یا گردن امتحان کنید. به عنوان یک پیشنهاد عالی لازم به ذکر دیدیم در صورتی که متمایل به هماهنگی کرم پودر با پوست صورت خود هستید، به هیچ وجه آن را روی مچ دست خود تست نکنید.

 

از تستر کرم پودر کمک بگیرید

 

دقت کردن به برند کرم پودرها

در میان کرم پودرهای لاکچری و شناخته شده، محصولات دیگری نیز در بازار موجودن، که می توانند با کیفیت خوب و قیمت مناسبی که دارند در رده کرم پودرهای اقتصادی قرار بگیرند. بد نیست که شما برای خرید کرم پودر قبل از هزینه، کیفیت و برتر بودن محصول را در نظر بگیرید.

 

کرم پودرهایی با قیمت مناسب

کرم پودر لورال، یکی از برندهای قدیمی و قوی در صنعت محصولات آرایشی است و ساخت کشور فرانسه می باشد. کرم پودر نارس، دارای محصولات خوبی برای پوست های خشک و حساس می باشد و دارای رطوبت رسانی فوق العاده ای است. کرم پودر مک ساخت کشور کانادا است، دارای کیفیت بسیار بالا، پوشش ‌دهی فوق ‌العاده، دارا بودن SPFو ماندگاری 8 ساعته می باشد.

 

کرم پودرهای میان رده

کرم پودر لانکوم، برای انواع پوست ها مناسب است و پوشانندگی یکدست و یکنواختی دارد. کرم پودر دبورا، دارای پوشانندگی فوق‌العاده، مات‌کننده و آبرسان هستند و برای پوست ‌های ترکیبی و مختلط نیز مناسب می‌ باشند. کرم ‌پودرهای Make up for Ever، یکی از برندهاینسبتا گران قیمت است و بیشتر مناسب پوست های چرب می باشد.

 

کرم پودرها معروف و پرچم بالا

برند کلینیک در حال حاضر کیفیت و محبوبیت بالایی دارد و رتبه اول، در صنعت آرایشی نیز محسوب می‌شود. این کرم پودرها آبرسان بوده و رطوبت پوست را تامین می‌کند و همچنین دارای ماندگاری طولانی نیز می ‌باشد. کرم پودرهای دیور، جز بهترین محصولات بازار هستند، رطوبت ‌رسانی را برای پوست انجام داده و اجازه می‌ دهند، که پوست بعد از پوشش‌ دهی به راحتی تنفس کند. کرم پودرهای استی لودر، بیشتر برای آرایش روزانه ساخته شده‌اند. جذب بسیار بالای این کرم پودر در کنار پوشانندگی فوق العاده اش، باعث شده که طرفداران مخصوصی را برای خود به ارمغان آورد.

 

کرم پودرها معروف و پرچم بالا

 

سوالات متداول و رایجی که در خصوص خرید کرم پودر پیش می آید، به ترتیب زیر می باشد.

 

آیا افراد نوجوان و مسن می توانند از هر کرم پودری استفاده کنند؟

در واقع برای چنین افرادی توصیه می شود، که از کرم پودرهای آرایشی استفاده نکنند. چرا که این افراد دارای پوستی جوان و شاداب می باشند. اما اگر باز هم اصرار به استفاده کردن از کرم پودر دارید، بهتر است که به متخصص پوست مراجعه کنید، تا بسته به نوع پوست شما کرم پودری مناسب و با کیفیت را تجویز کند. افراد مسن نیز باید بدانند، که در صورت زیاده روی کردن در کرم پودر، چین و چرو صورتشان بیشتر جلوه خواهد داد.

 

چه مقداری استفاده از کرم پودر مناسب است؟

اگر می خواهید بعد از زدن کرم پودر صورتی طبیعی داشته باشید، باید کرم پودر را به صورت پراکنده بر روی نقاط مختلف پوست زده و با ضربه ‌های آرام آن را یکدست روی پوست خود پخش کنید.

 

چه مقداری استفاده از کرم پودر مناسب است؟

 

روش صحیح تست کرم پودر چگونه است؟

برای انجام این کار، کافیه کرم پودری را که انتخاب کردید، با چند ضربه‌ دست برروی گردن یا استخوان فک امتحان کرده و طبیعی‌ ترین رنگی که به پوستتان می‌ آید را خریداری کنید.

 

آخرین کلام

با بیان مطالب فوق، تاثیر کرم پودر بر زیبایی و سلامت صورت ثابت گردید. لذا شما باید سعی کنید، همیشه بهترین ها را برای خود بخواهید و در راهنمای خرید کرم پودر، تمامی فاکتورهای مهم در مطالب فوق را در نظر بگیرید. در آخر امید است، که مطالب ما کمک کننده ایده آلی برای انتخاب محصول شما باشد. ممنون که با ما همراه بودید.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا