مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف راهنمای خرید ریمل

تمامی متن مقاله راهنمای خرید ریمل را می توانید به صورت pdf و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 11.08 MB دانلود پی دی اف - 840.82 KB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای خرید ریمل

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ شنبه
راهنمای خرید ریمل
چکیده این مقاله : در واقع ریمل مژه، یکی دیگر از پرکاربردترین لوازم آرایشی می باشد، که خریداری کردن آن نیاز به رعایت فاکتورهایی خاص و مهم داردکه در این مطلب به آن ها می پردازیم.
  • زمان مطالعه : 10 دقیقه
  • 0 نظر
  • 267 بازدید

زمانی که بحث چشم ها به میان می آید، احتیاط عمل لازم است و شما باید کاملا هوشیارانه اقدام به خرید لوازم آرایشی مخصوص چشم های خود نمایید. آرایش چشم ها، تاثیر بسیار زیادی در کل صورت شما خواهد داشت و جذابیت خاصی به افراد می بخشد. در واقع ریمل مژه، یکی دیگر از پرکاربردترین لوازم آرایشی می باشد، که خریداری کردن آن نیاز به رعایت فاکتورهایی خاص و مهم دارد. در این مطلب قصد داریم، به شما کمک کنیم تا بهترین انتخاب از ریمل را متناسب با نوع مژه‌ های خود داشته باشید.

 

راهنمای جامع انتخاب و خرید ریمل به ترتیب زیر می باشد.

  1. نوع ریمل را مناسب با مژه هایتان انتخاب کنید
  2. توجه کردن به قلم مو یا برس ریمل
  3. ریمل ضد آب یا معمولی
  4. دقت کردن به رنگ ریمل
  5. کیفیت و ماندگاری ریمل ها
  6. ترکیبات ریمل را در نظر بگیرید
  7. سهولت شستشوی ریمل
  8. سرعت خشک شدن ریمل
  9. دقت کردن به تاریخ انقضای ریمل
  10. خرید از فروشگاه های معروف
  11. توجه کردن به برند ریمل

 

راهنمای جامع انتخاب و خرید ریمل به ترتیب زیر می باشد.

 

نوع ریمل را مناسب با مژه هایتان انتخاب کنید

ریمل ها دارای انواع مختلفی هستند و کاربردهایی همچون پرپشت کردن مژه ها، بلند کردن و تقویت کردن مژه ها را دارا می باشند. از این رو شما باید در قدم اول تعیین کنید، که برای چه هدفی به ریمل نیاز دارید و بعد با توجه به کم پشت بودن، پر پشت، کوتاه و بلند بودن مژه هایتان اقدام به انتخاب نهایی نمایید.

 

نوع ریمل را مناسب با مژه هایتان انتخاب کنید

 

ریمل مناسب برای مژه های کوتاه

قطعا هدف از ریمل زدن، تغییر و زیبایی در مدل مژه ها می باشد. لذا اگر شما مژه هایی کوتاه دارید، باید به دنبال ریمل هایی بگردید، که خاصیت بلند کنندگی داشته باشد. چرا که با این ریمل ها، مژه ‌های شما بلند و چشمانتان بسیار زیبا و جذاب خواهد شد.

 

ریمل مناسب برای مژه های بلند

اکثر خانم های مژه بلند، از کم حجم بودن مژه های خود شکایت دارند. پس بهترین راه حل برای این افراد انتخاب کردن ریملی حجم دهنده می باشد.

 

ریمل مناسب برای مژه های بی حالت یا صاف

خوشبختانه هر فردی با هر مدل مژه ای می تواند T از ریمل ها بهره ببرد و جلوه خاصی به زیبایی چشمانش بدهد. شاید این افرادی با داشتن مژه های صاف و بی حالت، از خود بپرسند که کدام ریمل مناسب برای چشم آن ها می باشد؟ در جواب این سوال باید بگوییم که برای مژه‌ های صاف و بی حالت به هیچ عنوان به دنبال ریمل حجم دهنده نباشید. چون که استفاده  کردن از ریمل حجم دهنده برای مژه ‌های کوتاه و صاف باعث می ‌شود، تا مژه‌ ها حالت مصنوعی به خود بگیرند و روی چشم سنگینی کنند. از این رو چشمان شما خسته به نظر خواهد رسید. بهترین پیشنهادی که به این افراد می شود، حالت دادن مژه هایشان به کمک فرمژه می باشد و بعد از آن استفاده کردن از ریمل بلند کننده و حالت دهنده می باشد.

 

توجه کردن به قلم مو یا برس ریمل

توجه کردن به این گزینه، از جمله فاکتورهای بسیار مهم در راهنمای خرید ریمل می باشد. برس ها یا قلم مویی ریمل ها به شکل های مختلفی طراحی می شوند، که هر کدام عملکرد خاصی را دارا می باشند. در ادامه مقاله شما را با این نوع برس ها آشنا می کنیم.

 

توجه کردن به قلم مو یا برس ریمل

 

برس ضخیم

این برس تقریبا مورد علاقه همه خانم‌ ها می باشد، چون که مویچه‌ های ضخیمی دارد و همه مژه ‌ها را به خوبی پوشش می ‌دهد. لازم است بدانید که برس ضخیم، خاصیت بلند کنندگی ندارد و فقط مژه‌ ها را پر پشت و ضخیم می کند.

 

برس نازک

مایع این برس ها ممکن است، غلیظ یا رقیق باشد و به بلندتر کردن مژه ها کمک کند.

 

برس منحنی یا خمیده

این برس کمک می کند، تا هم طول و هم حجم مژه ‌ها را زیاد  کند. به علاوه برس منحنی باعث می ‌شود، تا مژه ‌هایتان را به ‌شکل یکنواخت و کامل ریمل بزنید.

 

برس باریک و صاف

 برس باریک، مژه ها را از هم جدا کرده و آن‌ ها را پر پشت و متراکم نشان می ‌دهد. در مجموع این نوع از برس ریمل، برای ریمل زدن مژه‌ های پایینی بسیار مناسب است، چرا که باعث به وجود آمدن به هم ریختگی و کثیفی چشمان نخواهد شد.

 

برس میکرو

 برس های میکروی ریمل، برای مژه‌ های پایین که کوچک ‌تر هستند، کاربرد دارد.

 

برس مخروطی

 انتهای این برس از ابتدای آن کوچک تر می باشد. به طوری که برای مژه های کوچک گوشه داخلی چشم، انتهای کوچک برس و برای مژه های بیرونی، ابتدای ریمل که بزرگ تر است کاربرد دارد.

 

برس حبابی یا چند توپی

 این برس برای فر کردن مژه ‌ها بسیار خوب عمل می کند و پوشانندگی بالایی دارد. توصیه می شود تا قبل از خرید ریمل، شکل برس آن را روی جعبه ‌اش ببینید و یا از فروشنده بخواهید، تستر را باز کند و برس ریمل مورد نظر را به شما نشان دهد.

 

ریمل ضد آب یا معمولی

در راهنمای خرید ریمل، ضد آب بودن یا نبودن ریمل، باید در اولویت ها درج شود. در واقع ریمل های ضد آب، با خیس شدن نه پاک و نه پخش می شوند. بنابراین اگر می خواهید از ریمل خود در مکان هایی مانند استخر، هوای گرم و ... استفاده کنید، با زدن ریمل ضد آب نیازی به نگرانی از بابت پاک شدن ریمل نخواهید داشت. شایان ذکر است که ریمل مقاوم دربرابر آب (Water Resistant) بهتر از ریمل ضد آب (WaterProof) است. زیرا ریمل های ضد آب Water Resistant، پخش نمی شوند، چشم هایتان را سیاه نمی کنند و به راحتی هنگام شستشو پاک می شوند. در مجموع باید گفت که ماندگاری بالای ریمل های ضد آب و اطمینان از ثابت ماندن آرایش در طول روز، مهم ترین دلیل استفاده از این محصولات می باشد. البته قبل از آن که اقدام به خرید ریمل های ضد آب کنید، بهتر است که بدانید، هرچه ریمل سخت تر از روی مژه ها پاک شود، زحمت بیشتری برای تمیز و پاک کردن آن باید بکشید و این در حالی است که برای پاک کردن ریمل های ضد آب از روی مژه، باید از مواد پاک کننده آرایش قوی استفاده کرد. ولی ریمل های معمولی به آسانی و با آب و صابون از روی مژه ها پاک می شوند. با بیان این توضیحات در خصوص ضد آب بودن یا نبودن ریمل ها، انتخاب نهایی دست شماست، تا بسته به سلیقه و نوع نیازتان یکی از این ریمل ها را خریداری نمایید.

 

ریمل ضد آب یا معمولی

 

دقت کردن به رنگ ریمل

همه می دانید که محبوب ترین رنگ ریمل در همه جای دنیا، رنگ مشکی آن می باشد. اما شاید برخی از خانم ها باشند، که به رنگ های دیگر ریمل مثل قهوه ای، آبی سرمه ای، بنفش و ... علاقه مند باشند. در راهنمای خرید ریمل بد نیست بدانید که، ریمل‌های رنگی به شما ظاهری جدید و جذاب می‌ بخشند و این در حالیست که زدن ریمل های رنگی برای هر موقعیت و مکانی مناسب نمی باشد. بنابراین بهتر است اگر ریمل رنگی مد نظرتان است، حتما یک ریمل مشکی هم در کنار آن بخرید. تا بتوانید در موقعیت های خاص از آن استفاده کنید و زیبایی بیشتری را به چشمان خود هدیه بدهید.

 

کیفیت و ماندگاری ریمل ها

بدون شک ریمل هایی که در تولید آن ها از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده است، معمولا مدت طولانی تری ماندگار خواهند بود و رنگ اولیه خود را حفظ می کنند. از این رو حتما در هنگام خرید ریمل از برندهای اصل و با کیفتی محصول خود را خریداری نمایید.

 

کیفیت و ماندگاری ریمل ها

 

ترکیبات ریمل را در نظر بگیرید

با توجه به این که بعضی از خانم ها کل هفته را با آرایش کردن سپری می کنند، باید در این خصوص محتاط باشند و ریملی را بخرند که حاوی مواد خطرناکی همچون پارابن، که نوعی نگهدارنده مضر است نباشد. برخی از ریمل‌ ها نیز حاوی پپتید هستند، که برای تقویت رشد و استحکام مژه ‌ها مفید است. با چنین ریملی اگر یک شب امکان پاک ‌کردنش را نداشتید نگران نباشید، زیرا مشکلی برایتان ایجاد نمی‌ کند. تحت چنین شرایطی و با داشتن چنین ریملی، باز هم به این کار عادت نکنید و حتما قبل از خواب مواد آرایشی روی صورت خود را پاک کنید.

 

سهولت شستشوی ریمل

به راستی که بعضی از ریمل ها هنگام پاک کردنش، باعث آزار و اذیت کاربر می شوند. به طوری که سابیدن زیاد چشم ها سبب می شود، تا پوست نازک و حساس دور چشم تحریک شود. از این رو در هنگام خرید ریمل، بهتر است محصولی را انتخاب کنید، که پاک کردنش راحت و آسان صورت بگیرد.

 

سهولت شستشوی ریمل

 

سرعت خشک شدن ریمل

اگر همیشه عجول هستید و می خواهید هر چه زودتر لوازم آرایشی تان از جمله ریمل جا بیفتد و خشک شود، باید در حین خرید آن، ریملی را انتخاب کنید که به سرعت خشک شود. البته در کل ریمل خوب، ریملی است که به‌ آرامی خشک شود تا در صورت لزوم، لایه دیگری روی آن بمالید.

 

دقت کردن به تاریخ انقضای ریمل

مانند هر یک از لوازم آرایشی دیگر، توجه کردن به تاریخ انقضای ریمل یک اصل اساسی می باشد. اگر اصولی بخواهید از ریمل استفاده کنید و سلامتی چشمانتان برایتان حائز اهمیت است، باید بدانید که ریمل ها بعد از سه ماه باز شدن دربشان قابل استفاده نمی باشند. ( هر چند بعضی از خانم ها از یک ریمل بیشتر از یک سال استفاده می کنند). به علاوه شما باید در حین خریدن ریمل حتما به تاریخ انقضای آن توجه کنید و ریملی که پلمپ است را بخرید. چرا که با باز کردن درب ریمل و نفس کشیدن آن، شمارش معکوس برای تاریخ انقضایش آغاز می شود.

 

دقت کردن به تاریخ انقضای ریمل

 

خرید از فروشگاه های معروف

معیار مهم دیگر در راهنمای خرید ریمل، که باعث انتخاب ایده آلی خواهد شد، خرید از فروشگاه های بزرگ و معروف لوازم آرایشی می باشد. چون که اکثر این فروشگاه هایی که در شهر شما وجود دارند، برای اعتبار خود هم که باشد، از آوردن لوازم آرایشی بدل و بی کیفیت خوددرای می کنند. از این رو بهتر است، که لوازم آرایشی مورد نظرتان را از همچین فروشگاه هایی خریداری کنید.

 

توجه کردن به برند ریمل

اگر بخواهیم خیلی کلی به این بحث اشاره کنیم، باید گفت که چشم ها یکی از حساس ترین عناصر در کل بدن می باشند و تهیه با کیفیت ترین ها برای چشم ها امری الزامی می باشد. از این رو در هنگام خرید رمیل باید قیمت را نادیده بگیرید و به دنبال ریملی باشید، که استفاده کردن از آن حداکثر آسیب را برای چشمان شما داشته باشد ( در کل نمی توان گفت بدون آسیب باشد، زیرا هر یک از لوازم آرایشی کم و بیش می توانند برای صورت و کل عناصر مضر باشند). در این زمینه به چند نمونه از ریمل های برتر و معتبر اشاره می کنیم. بهترین ریمل های موجود در بازار، ریمل حجم دهنده بورژوا، ریمل پرپشت کننده مارک کلینیک، ریمل پرپشت کننده مارک ایزادورا، ریمل پرپشت کننده لانکوم، ریمل پرپشت کننده و حجم دهنده لورآل، ریمل حجم دهنده میبلین، ریمل پرپشت کننده اوریفلیم و ... می باشند.

 

توجه کردن به برند ریمل

 

نحوه تشخیص دادن ریمل اصل و بدل از یکدیگر با روش های زیر امکان پذیر است.

  • در خیلی جاها، قیمت ریمل نشان از اصل بودن آن می باشد.
  • لوگوی شرکت سازنده، از دیگر نکات اصلی برای تشخیص اصل و تقلبی بودن ریمل می باشد.
  • هنگام انتخاب، ریمل تستر را دو سه بار داخل و خارج کنید، اگر شکل برس تغییری نکند بدانید که محصول انتخابی اصل است.
  • در صورتی که مشاهده کردید، ریمل حالت خشکیدگی و ماسیدگی داشته باشد، به تقلبی بودن آن هیچ شکی نکنید.
  • دقت کنید وقتی در ریمل را می ‌بندید، باید کاملا چفت شود و قسمتی از آن باز نماند.

 

نتیجه گیری از کل مقاله راهنمای خرید ریمل

در راهنمای خرید ریمل به تمامی فاکتورهای مهمی که در خرید بهترین ریمل به شما کمک می کند، اشاره شد و ویژگی های یک ریمل خوب بررسی گردید. در آخر مقاله جای دارد ذکر کنیم، که شما باید به دنبال ریملی باشید که روی مژه ‌ها سبک باشد و به هیچ عنوان روی مژه‌ هایتان پخش نشود. چرا که یک ریمل بی کیفیت با پخش شدنش، به داخل چشم فرو می رود و به سلامت چشم ‌هایتان آسیب وارد می ‌کند. امیدواریم مطالب فوق کمک شایانی در خرید شما داشته باشد و پشیمانی از محصولتان را نصیب نکند. از این که در مقاله ای دیگر همراه خوبی برای ما بودید، بی نهایت سپاسگزاریم.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا