مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف راهنمای خرید تلفن بی سیم

تمامی متن مقاله راهنمای خرید تلفن بی سیم را می توانید به صورت pdf و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 7.88 MB دانلود پی دی اف - 1000.56 KB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای خرید تلفن بی سیم

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۹/۴ جمعه
راهنمای خرید تلفن بی سیم
چکیده این مقاله : ما در این مطلب تصمیم گرفته ایم در مورد تلفن های بی سیم برای شما مقاله ای ارائه دهیم تا شما را بیشتر با این وسیله پرکاربرد آشنا کنیم پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • 0 نظر
  • 217 بازدید

امروزه یکی از مهم ترین راه های ارتباطی در میان افراد در سراسر دنیا تلفن می باشد. دیگر این روزها به ندرت می توان، خانه ای را بدون وجود تلفن دید و هر خانه ای برای خود دارای خط ثابتی همراه با یک دستگاه تلفن می باشد. تلفن ها به دو دسته ثابت و همراه تقسیم بندی می شوند، که بخش عظیمی از ارتباطات در خانه ها، ادارات، سازمان ها و ... بر عهده آن ها می باشد. در ابتدای پیدایش تلفن، این دستگاه ها ثابت بودند و امکان هیچ گونه حرکت و جابه جایی، برای گوشی تلفن وجود نداشت. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، تلفن های بی سیم وارد عرصه بازار شدند و طرفداران زیادی را جذب خود نمودند. از این رو ما بر آن شدیم تا مقاله ای را در خصوص راهنمای خرید تلفن بی سیم ارائه کنیم. همچنین نیت داریم تا فاکتورها و معیارهای مهم را در خصوص خرید این وسیله ارتباطی به خوبی بیان کنیم.

 

راهنمای خرید تلفن بی سیم

 

برای خرید تلفن بی سیم چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

  1. تعداد گوشی ها
  2. مجهز بودن به سیستم پاسخگویی خودکار تلفن بی سیم
  3. قابلیت شناسایی شماره
  4. قابلیت مسدود کردن شماره
  5. منشی تلفنی
  6. داشتن حالت شب تلفن بی سیم
  7. برد آنت دهی تلفن بی سیم
  8. برد آنت دهی تلفن بی سیم
  9. در نظر گرفتن قیمت تلفن بی سیم
  10. حالت بلندگوی تلفن
  11. توجه کردن به جنس باتری
  12. ساپورت کردن سیم کارت
  13. پیجر تلفن بی سیم
  14. برندهای معروف و برتر تلفن بی سیم

 

تعداد گوشی ها

یکی از نکات مهم در راهنمای خرید تلفن بی سیم، تعداد گوشی های دستگاه می باشد. تلفن های بی سیم بسته به نوع و مدل خود، از یک تا چهار گوشی مختلف را دارا می باشند. بنابراین اگر به تعداد بیشتری گوشی نیاز دارید، باید حتما به این فاکتور مهم در حین خریدن تلفن بی سیم دقت کنید.

 

تعداد گوشی ها

 

مجهز بودن به سیستم پاسخگویی خودکار تلفن بی سیم

امروزه بیشتر تلفن های بی سیم به این قابلیت پیشرفته مجهز هستند. لازم است بدانید که به احتمال زیاد جزئیات پاسخگوی خودکار تلفن، در مدل ها و برندهای مختلف دستگاه با یکدیگر متفاوت می باشد. برخی از تلفن های بی سیم، فقط از طریق دستگاه به سیستم پاسخگویی متصل هستند. این بدان معناست که شنیدن پیام ها یا تنظیمات دیگر فقط از طریق پایه دستگاه میسر است. اما برخی دیگر از مدل های تلفن، از طریق گوشی نیز می توانند به سیستم پاسخگویی خودکار متصل شوند. همچنین ظرفیت ضبط پیام ها، می تواند در دستگاه های مختلف متفاوت باشد. از این رو شما باید خودتان بسته به میل و سلیقه شخصی تان در راهنمای خرید این دستگاه، یکی از بهترین تلفن های بی سیم را برای خود خریداری نمایید.

 

قابلیت شناسایی شماره

دیگر وقت مزاحمت های تلفنی به اتمام رسیده است و به ندرت دیده می شود، که کسی بخواهد ایجاد مزاحمت کند. اما باز هم مجهز بودن تلفن بی سیم به این قابلیت حائز اهمیت است و شما باید در راهنمای خرید تلفن، این آپشن مهم را مد نظر قرار بدهید. در کل قابلیت شناسایی شماره، سیستمی است که توسط شبکه ارتباطات ارائه می شود. اما دستگاه تلفن شما نیز باید قابلیت پشتیبانی از آن را داشته باشد، تا بتواند به خوبی شماره ها را نمایش دهد.

 

قابلیت شناسایی شماره

 

قابلیت مسدود کردن شماره

اگر مزاحمت های تلفنی خیلی راحت می توانند آرامش شما را بر هم بزنند، بهتر است در راهنمای خرید تلفن بی سیم به این معیار مهم نگاهی ویژه داشته باشید. مجهز بودن دستگاه به این ویژگی به شما کمک می کند، تا در صورت تماس افراد ناشناس یا تماس های تبلیغاتی، شماره ها را در لیست سیاه قرار بدهید و آن ها را بلاک کنید.

 

منشی تلفنی

منشی تلفی قابلیتی است که می تواند پیغام مخاطبین را در صورت عدم پاسخگویی شما به تماس ها، ضبط کند. با داشتن این قابلیت در تلفن بی سیم خود، دیگر هیچ گونه نگرانی از بابت از دست رفتن تماس های خود نخواهید داشت. توجه داشته باشید، که برخی از مدل های تلفن بی سیم به این ویژگی مجهزند و شما نیز در صورت تمایل می توانید در راهنمای خرید تلفن بی سیم این گزینه را نیز افزوده کنید.

 

داشتن حالت شب تلفن بی سیم

اگر هر یک از شما به آرامش شب نیاز دارید و دوست ندارید در موقع شب صدای زنگ تلفن را بشنید، حتما در هنگام خرید دستگاه به این نکته مهم توجه کنید. برای رسیدن به هدف تان باید تلفنی را خریداری کنید، که دارای قابلیت تنظیم حالت شب باشد و در این صورت است که شما می توانید، صدای تلفن خود را در شب روی حالت سکوت قرار بدهید.

 

برد آنت دهی تلفن بی سیم

در دستگاه های مختلف، برد آنتن دهی نیز متفاوت است. در برخی از مدل ها برد آنتن دهی تلفن در داخل 30 متر و در بیرون 300 متر می باشد و این میزان می تواند، گزینه ای مناسب برای خرید تلفن بی سیم، در راهنمای خرید این دستگاه باشد. شما می توانید از طریق دفترچه راهنمای تلفن یا در قسمت مشخصات محصول، قدرت آنتن دهی دستگاه را بسنجید.

 

در نظر گرفتن قیمت تلفن بی سیم

یکی دیگر از مهم ترین آپشن هایی که در راهنمای خرید هر محصولی باید آن را مد نظر قرار داد، توجه کردن به قیمت دستگاه مورد نظر می باشد. در هر صورت هر چه تلفن مورد نظر شما از قابلیت های بیشتر برخوردار باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. بنابراین اگر بودجه شما برای خرید این دستگاه محدود است، بهتر است که قابلیت های مهم تلفن را در اولویت قرار بدهید و سپس با توجه به میزان پول خود اقدام به خرید تلفن بی سیم نمایید.

 

در نظر گرفتن قیمت تلفن بی سیم

 

حالت بلندگوی تلفن

در کل اکثریت تلفن ها به این قابلیت مجهز شده اند. اما باز هم در راهنمای خرید تلفن بی سیم کوتاهی نکنید و این معیار با ارزش را نیز مورد توجه خود قرار بدهید.

 

توجه کردن به جنس باتری

تلفن های بی سیم به وسیله باتری کار می کنند و باتری آن ها به طور معمول قادر است، تا 8 ساعت و شایدم بیشتر فعال باشد. از این رو لازم است به جنس و کیفیت باتری تلفن در هنگام خرید این دستگاه توجه لازم را به عمل آورید.

 

ساپورت کردن سیم کارت

بعضی از تلفن های بی سیم علاوه بر قابلیت اتصال به خط ثابت، این امکان را دارند که سیم کارت را به آن ها متصل کنید. تحت چنین شرایطی شما علاوه بر دریافت تماس های تلفن ثابت، می توانید تماس های سیم کارت گوشی همراه خود را نیز دریافت نمایید..

 

ساپورت کردن سیم کارت در تلفن بی سیم

 

پیجر تلفن بی سیم

پیجر تلفن بی سیم باعث می شود، تا گوشی شما هیچ وقت گم نشود. این قابلیت این امکان را فراهم می کند که در صورت گم شدن گوشی، با زدن یک دکمه روی پایه شارژر تلفن، گوشی هر کجا که باشد، به صدا در بیاید و شما به راحتی بتوانید آن را پیدا کنید. مگه میشه از این قابلیت مهم و شگفت انگیز در راهنمای خرید تلفن بی سیم چشم پوشید! نه

 

برندهای معروف و برتر تلفن بی سیم

حالا که شما برای خرید این محصول هزینه زیادی را صرف می کنید. به شما پیشنهاد می کنیم که آن را از برندهای معروف و شناخته شده در سراسر دنیا خریداری نمایید. برندهایی چون پاناسونیک، وی تک، گیگاست، آلکاتل، موتورولا و ... خریداری کنید. چرا که خریدن محصول خود از هر یک از این برندها می تواند، تضمینی برای استفاده طولانی مدت از دستگاه باشد.

 

برندهای معروف و برتر تلفن بی سیم

 

برای نگهداری کردن از تلفن بی سیم باید چه روش هایی را به کار گرفت؟

  • قبل از شروع استفاده از گوشی، حتما دستگاه را 24 ساعت شارژ کنید.
  • تلفن و باتری های آن را در معرض دمای شدید قرار ندهید.
  • از قرار دادن تلفن های بی سیم در مکانی که گرد و خاک زیاد است، به شدت پرهیزکنید.
  • از پرتاب کردن و ضربه زدن به تلفن بپرهیزید.
  • بعد از اتمام هر مکالمه ای، گوش را روی پایه شارژر قرار ندهید.
  • با نرمی و ملایمت شماره گیری کنید.
  • سعی کنید تا زمانی که باتری گوشی شما به صفر نزدیک نشده است، آن را روی پایه شارژر قرار ندهید. رعایت کردن این کار موجب می شود تا باتری تلفن، طول عمر بیشتری داشته باشد.
  • تلفن را دور از دسترس کودکان خود قرار بدهید.
  • سعی کنید تلفن را روی زمین به حال خود رها نکنید، تا زیر دست و پا دچار آسیب شود.
  • برای اتصال تلفن بی سیم، حتما از پریزهای سکوت دار استفاده کنید و اگر پریزهای شما قدیمی هستند، حتما به سیم آن ها سه شاخه وصل کنید. چون که سه شاخه موجب می شود، تا تلفن خود را اشتباها به پریز برق وصل نکنید.

 

آخرین حدیث

در راهنمای خرید تلفن بی سیم، چند مورد از مهم ترین نکات در راهنمای خرید این محصول را بیان کردیم. امیدواریم که با مطالعه کردن این مقاله پی به ارزش تلفن بی سیم برده باشید و یکی از بهترین نمونه های موجود در بازار را برای خودتان خریداری نمایید. این دستگاه کوچک و کارآیی در عین حال مستلزم به رعایت نکات بسیار مهمی است، که برای داشتن خریدی موفق، باید حتما به آن ها دقت و توجه شود. در آخر امید داریم، که بهترین تلفن موجود در بازار را نصیب خانه خود کنید و از مکالمه کردن های خود، نهایت لذت را تجربه کنید. از این که در این مقاله یار ما بودید، مچکریم.

 

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا