مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف کاربرد شگفت انگیز جاروبرقی

تمامی متن مقاله 8 کاربرد شگفت انگیز جاروبرقی را می توانید به صورت pdf و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 5.85 MB دانلود پی دی اف - 1.06 MB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

8 کاربرد شگفت انگیز جاروبرقی

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۷/۲۴ یکشنبه
8 کاربرد شگفت انگیز جاروبرقی
چکیده این مقاله : جاروبرقی از مهمترین وسایل نظافتی هر خانه ای می باشد و کاربردهای فراوانی دارد که ممکن است ندانید. در این مطلب 8 کاربرد شگفت انگیز جاروبرقی را با هم بررسی می نماییم.
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • 0 نظر
  • 217 بازدید

شاید اکثر کاربران دستگاه جاروبرقی، تا به حال از کاربردهای شگفت انگیز این دستگاه بی خبر بوده باشند. لذا ما می خواهیم در این مقاله 8 کاربرد شگفت انگیز جاروبرقی را بیان کنیم و برای شما نمایان کنیم، که با خرید جاروبرقی می توانید چه استفاده های دیگری از آن داشته باشید. در واقع جاروبرقی یکی از مهم ترین وسایل نظافت در هر خانه ای می باشد، که برای تمیز کردن انواع مختلف سطوح مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله کارآیی می تواند، به تمیز کردن محیط زندگی شما سرعت ببخشد و خانه ای تمیز و پاکیزه را برای شما به ارمغان بیاورد. با ما باشید، تا با ذکر کاربردهای جاروبرقی شما را شگفت زده کنیم.

 

8 مورد از کاربردهای شگفت انگیز جاروبرقی

  1. کاهش دادن آلرژی و تمیز کردن سطوح
  2. تمیز کردن صفحه کیبور لپ تاپ و کامپیوتر
  3. پیدا کردن اشیاء گم شده توسط جاروبرقی
  4. از بین بردن موها
  5. تمیز کردن وسایل آشپزخانه
  6. خوشبو کننده منزل
  7. نابود کردن بوی بد بالش ها
  8. بیرون نگه داشتن آلرژن ها

 

کاهش دادن آلرژی و تمیز کردن سطوح

شاید تا به حال به این موضوع توجه نکرده باشید، ولی بهتر است بدانید که گردگیری کردن وسایل خانه با استفاده از دستمال‌های گردگیری باعث گسترش دادن و پراکنده شدن آلودگی ‌ها می گردد. بنابراین در صورتی که قبل از گردگیری کردن سطوح، ابتدا با جاروبرقی آن ‌ها را جارو بکشید و بعد دستمال‌کشی کنید، آلودگی و آلرژی کمتری را به محیط خواهید داد. از این رو یکی از کاربردهای شگفت انگیز جاروبرقی را می توان در تمیز کردن سطوح و کاهش دادن آلرژی دانست.

 

کاهش دادن آلرژی و تمیز کردن سطوح با جاروبرقی

 

تمیز کردن صفحه کیبورد لپ تاپ و کامپیوتر

بدون شک با استفاده های مکرر از صفحه کیبورد، آلودگی ها و کثیفی های مختلفی در بین و زیر کلیدها جا خوش می کنند. از این رو شما می توانید با استفاده از سری مخصوص جاروبرقی، برای تمیز کردن لابه لای کیبورد اقدام کنید. سپس با استفاده از یک خلال دندان و یا پنبه آغشته به الکل، کیبورد خود را ضدعفونی نمایید و به خوبی آن را تمیز کنید.

 

تمیز کردن صفحه کیبور لپ تاپ و کامپیوتر با جاروبرقی

 

پیدا کردن اشیاء گم شده توسط جاروبرقی

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است، که یک چیز با ارزش خود را در کیسه جاروبرقی پیدا کنید و از این اتفاق هیجان زده شوید؟ قطعا جواب بسیاری از شما عزیزان بله است. به همین خاطر یکی دیگر از کاربردهای شگفت انگیز جاروبرقی را می توان پیدا شدن اشیاء گم شده دانست. به عنوان مثال بعضی وقتها شما شی‌ کوچکی مانند پیچ یا انگشتر را گم می کنید و مدت زیادی را برای پیدا کردن آن صرف می کنید. یا ممکن است آن ‌را جایی انداخته باشید، که نمی‌توان به راحتی به آن دسترسی داشت. در این هنگام جاروبرقی گزینه‌ی مناسبی برای بازیابی کردن آن‌ها است. برای انجام این کار شما می‌توانید، جوراب زنانه‌ی نازکی را به سر لوله‌ جاروبرقی بکشید و دستگاه را روشن کنید. انجام این عمل سبب می شود، تا به سرعت وسیله‌ گمشده یا دور از دسترستان را پیدا کنید.

 

پیدا کردن اشیاء گم شده توسط جاروبرقی

 

از بین بردن موها

از دیگر کاربردهای فوق ‌العاده‌ جاروبرقی از بین بردن موها، حتی موهای ریز و موی حیوانات خانگی می باشد. اگر در خانه خود از حیوانات نگهداری می کنید و موی آن ها شما را آزار می دهد، بهتر است که به سراغ جاروبرقی خود بروید و به کمک سری مخصوص به تمیز کردن و جمع کردن موها بپردازید.

 

از بین بردن موها از کاربردهای جاروبرقی

 

تمیز کردن وسایل آشپزخانه

فایده دیگری که این دستگاه کارآیی دارد، این است که شما می‌توانید به کمک آن وسایل آشپزخانه ‌تان را تمیز و براق کنید. اما چگونه و برای چه وسایلی؟ به فرض مثال شما به کمک جاروبرقی می‌ توانید، گرد و غبارهای کویل و کندانسور یخچال را از بین ببرید و با این کار عمر یخچال ‌تان را طولانی ‌تر کنید و به سردتر شدن و بهتر عمل کردن آن کمک نمایید. به علاوه به کمک جاروبرقی می توانید، تا زیر و پشت لوازم برقی ‌تان را جارو کنید و هرگونه حشره و یا گرد و غباری را از بین ببرید.

 

خوشبو کننده منزل

از جمله کاربردهای بسیار شگفت انگیز جاروبرقی که شاید شنیدن آن برای بیشتر افراد تازگی داشته باشد، این است که از این دستگاه می توان به عنوان خوشبو کننده محیط زندگی تان استفاده کرد. برای انجام این کار و داشتن خانه ای خوشبو، یک توپ پنبه ‌ای آغشته به عطر را در کیسه‌ جاروبرقی قرار دهید و شروع کنید به جارو کشیدن. در حین انجام این کار، عطر به صورت آرام در هوا آزاد شده و باعث طراوت و تازگی می‌شود.

 

خوشبو کننده منزل با جاروبرقی

 

نابود کردن بوی بد بالش ها

کاربرد شگفت انگیز دیگری از جاروبرقی، از بین بردن و نابود کردن بوی نامطبوع بالش ها می باشد. در واقع برخی از انواع پارچه‌ ها مانند پارچه‌ های مخملی که در بالش‌ ها یا تشک‌ ها استفاده می‌ شوند را به دلیل حساسیتی که دارند، نمی ‌توان با ماشین لباسشویی شست و بوی بد آن‌ ها را از بین برد. به همین دلیل شما می توانید، برای از بین بردن بوی بدِ این پارچه‌ ها از جوش شیرین و جاروبرقی استفاده کنید. برای این کار مقداری از پودر جوش شیرین را روی نقطه‌ ای که می‌ خواهید تمیز کنید بریزید و به مدت 30 دقیقه منتظر بمانید. بعد از گذشتن این تایم با جاروبرقی آن‌ها را جارو کنید و از تمیزی و بوی مطبوعشان لذت ببرید.

 

نابود کردن بوی بد بالش ها

 

بیرون نگه داشتن آلرژن ها

به عنوان آخرین کاربرد شگفت انگیز جاروبرقی در این مقاله باید گفت، که این دستگاه کارآیی آلرژن ها را در بیرون از خانه نگه می دارد. زمانی که در و پنجره را باز می کنید، بی شک گرد و غبار روی طاقچه پنجره ها می نشیند. تحت چنین شرایطی شما می توانید، با استفاده از برس دستگاه برای تمیز نمودن لبه پنجره ها و در اقدام نمایید. انجام این کار مانع از ورود آلرژن ها به خانه می گردد، پس حتما به صورت هفتگی و دوره ای به انجام دادن این کار اقدام کنید.

 

بیرون نگه داشتن آلرژن ها

 

آخرین حدیث

کاربردهای زیاد دیگری وجود دارد، که جاروبرقی به خوبی از عهده انجام آن ها بر می آید. اما ما در این مقاله مجاز به نوشتن 8 مورد از آن ها بودیم. امید است که شما بتوانید از هر کدام از کاربردهای جاروبرقی به خوبی استفاده کنید و آن ها را به موقع به کار بگیرید. نکته ای که در آخر مقاله به شما عزیزان توصیه می کنیم، این است که در صورت بروز هر مشکلی برای دستگاه، فورا به تعمیر کردن آن توسط افراد ماهر اقدام کنید، تا این دستگاه کارآیی دچار آسیب های جدی و پر هزینه نگردد. با تشکر از همراهی کردن تک تک شما عزیزان در مقاله 8 کاربرد شگفت انگیز جاروبرقی.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا