مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف جاروبرقی چند وات خوبه

تمامی متن مقاله جاروبرقی چند وات خوبه؟ را می توانید به صورت pdf و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 4.02 MB دانلود پی دی اف - 951.27 KB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

جاروبرقی چند وات خوبه؟

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۶/۲۹ سه شنبه
جاروبرقی چند وات خوبه؟
چکیده این مقاله : در این مطلب از بنان کالا مگ به اینکه جاروبرقی چند وات خوبه و تمامی نکات مهم که در خرید جاروبرقی باید بدانید را مورد نقد و بررسی قرار داده ایم.
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه
  • 0 نظر
  • 245 بازدید

امروزه استفاده کردن از جاروبرقی به منظور تمیز کاری و نظافت محیط، در میان سایر افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع داشتن یک دستگاه جاروبرقی خوب با توان بالا، برای هر خانه و محیطی الزامی می باشد. چرا که این دستگاه، سبب تسریع در کار نظافت محیط مورد نظر می گردد و تمام محیط ها و سطح های مختلف را به خوبی عاری از هر گونه گرد، خاک و زباله می کند. همان طور که خرید جاروبرقی می تواند معیارهای مختلفی را در برگیرد، این که جاروبرقی چند وات خوب است، به تنهایی می تواند مبحثی جداگانه داشته باشد. لذا ما تصمیم گرفتیم، تا در این مقاله در خصوص جاروبرقی چند وات بخریم، اطلاعات لازم را بیان کنیم. پس تا آخر مقاله از همراهی کردن ما دست نکشید.

 

جاروبرقی چند وات خوبه

 

فاکتورهای مهم برای خرید جاروبرقی 

  1. دقت کردن به توان و قدرت جارو برقی
  2. در نظر گرفتن میزان صدای دستگاه
  3. سنجیدن وزن و طراحی محصول
  4. توجه کردن به چرخ های جاروبرقی
  5. داشتن قابلیت نمایشگر پر بودن مخزن جاروبرقی
  6. توجه کردن به نوع فیلتر
  7. طول کابل جاروبرقی
  8. در نظر گرفتن قیمت دستگاه
  9. خریداری کردن از برندهای معتبر
  10. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش محصول
  11. نوع جاروبرقی ( جاروبرقی کیسه دار، بدون کیسه، جاروبرقی ایستاده، جاروبرقی شارژی، جاروبرقی رباتیک، جاروبرقی صنعتی و جاروبرقی سطلی ).

 

فاکتورهای مهم برای خرید جاروبرقی 

 

جاروبرقی چند وات برای خریداری کردن مناسب می باشد؟

اصولا جاروبرقی هایی که برای مصارف خانگی طراحی می شوند، قدرت موتور آن ها بین 500 تا 2500 وات می باشند.

 

جاروبرقی با قدرت توان 2000 تا 2500 وات

 بسیاری از جاروبرقی های موجود در بازار توانی معادل با 2000 تا 2500 وات را دارا می باشند. در اصل این دستگاه ها با توان و قدرت بالا، می توانند عملکرد خوبی را در تمیز کردن و نظافت خانه از خود نشان بدهند. از برندهای معتبری که جاروبرقی با چنین توانی را روانه بازار می کنند، عبارتند از: فیلیپس، بوش، سامسونگ، پارس خزر و ... . اکثر کاربرانی که از جاروبرقی هایی با چنین توانی استفاده می کنند، رضایت کامل خود را نشان داده اند و خرید آن را به دیگران نیز توصیه می کنند.

 

جاروبرقی با قدرت توان 2000 تا 2500 وات

 

جاروبرقی با قدرت توان 1500 تا 2000 وات

دسته ی دیگری از جاروبرقی ها هستند که توان مصرفی کمتری دارند، اما باز هم می توانند به خوبی از پسِ نظافت محیط زندگی شما بربیایند، جاروبرقی هایی هستند که دارای توان 1500 تا 2000 وات هستند. در مجموع و طبق نظرات کاربران، می توان گفت که استفاده کردن از چنین دستگاه هایی نیز با رضایت سایرین همراه بوده است.

 

جاروبرقی با قدرت توان 1500 تا 2000 وات

 

جاروبرقی با قدرت توان 1200 تا 1500 وات

در واقع برخی از جاروبرقی ها دارای موتور کوچک تری می باشند و موتور این دستگاه ها دارای قدرتی برابر با 1200 تا 1500 وات می باشد. بیش تر جاروبرقی هایی که از چنین توانی برخوردارند، جزء جاروبرقی های سطلی به شمار می روند. توجه داشته باشید، که خرید جاروبرقی با توانی مناسب و ایده آل بسته به انتظار خودتان و متراژ خانه ای دارد، که در آن زندگی می کنید.

 

جاروبرقی با قدرت توان 1200 تا 1500 وات

 

حرف آخر مقاله جاروبرقی چند وات خوبه

نتیجه ای که از این مقاله حاصل شد، این بود که هیچ کدام از جاروبرقی ها نامناسب نیستند، به شرطی که در انتخاب آن ها دقت کنید. هر جاروبرقی از توان 500 تا 2500 وات گرفته می تواند در وقت خود به کار آید و کارکرد خود را به نمایش بگذارد. اما اگر شما به دنبال جاروبرقی هستید، که عملکرد و کارایی آن بی نقص و زیاد باشد، خرید دستگاهی با توان 2000 تا 2500 وات به شما پیشنهاد می شود.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا