مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف راهنمای خرید پلوپز

تمامی متن مقاله راهنمای خرید پلوپز را می توانید به صورت pdf و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 7.49 MB دانلود پی دی اف - 1.05 MB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای خرید پلوپز

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۶/۱ سه شنبه
راهنمای خرید پلوپز
چکیده این مقاله : برای آشپزی راحت و ایده آل داشتن یک پلوپز خوب ضروری است. 13 نکته در راهنمای خرید پلوپز قرار داده شده است تا با مطالعه آن بتوانید خریدی عالی داشته باشید.
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
  • 0 نظر
  • 360 بازدید

آیا شما نیز برای آشپزی کردن راحت نیاز به داشتن پلوپزی مناسب و ایده آل دارید؟ اگر که جواب شما بله است چه بهتر، چون که ما در این مقاله قصد داریم، تا راهنمای خرید پلوپز را برای شما عزیزان بیان کنیم و در انتخاب بهترین دستگاه شما را یاری کنیم. در واقع این محصول کم نظیر در آشپزخانه ها، برای آسان تر طبخ کردن برنج و سایر غذاها به کار گرفته می شود. در نتیجه هر یک از شما می توانید، با استفاده از این محصول ناب در مدت زمان معینی، غذاهای خود را به طرز دلخواه و دلچسبی آماده کنید. ادامه مقاله راهنمای خرید پلوپز را با ما باشید.

 

دستگاه پلوپز و راهنمای خرید آن

  1. مشخص کردن نوع پلوپز
  2. ظرفیت و اندازه دستگاه
  3. توجه کردن به جنس ظرف داخلی پلوپز
  4. سیستم گرمکن پلوپز
  5. سهولت استفاده از دستگاه
  6. دقت کردن به بدنه محصول
  7. مجهز بودن پلوپز به صفحه نمایش
  8. داشتن تایمر و برنامه پخت پلوپز
  9. قابلیت آرام پز
  10. در نظر گرفتن تجهیزات اضافی
  11. قیمت محصول
  12. برندهای معتبر پلوپز
  13. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش

 

مشخص کردن نوع پلوپز

با توجه به این که مدل ها و برندهای متنوعی از این محصول در بازار موجود است، شما باید اولین قدمی که در راهنمای خرید پلوپز بر می دارید، مشخص کردن نوع دستگاه باشد. تکلیف را با خودتان مشخص کنید، که شما به یک دستگاه ساده نیاز دارید و یا این که پلوپزی چند کاره را برای پخت انواع غذاها مانند: سبزیجات، گوشی یا ماهی و ... می خواهید. این فاکتور مهم در انتخاب دستگاهی مناسب و ایده آل به شما کمک شایانی می کند.

 

مشخص کردن نوع پلوپز

 

ظرفیت و اندازه دستگاه

در نظر گرفتن تعداد اعضای خانواده به شما کمک می کند، تا در هنگام خریدن پلوپز اندازه و ظرفیت دستگاه را در نظر داشته باشید. پلوپزهایی که در بازار به فروش می رسند، ظرفیتی بین 2 تا 12 نفره را شامل می شوند. در اصل هر چقدر ظرفیت پلوپز بیشتر باشد، به همان نسبت هم اندازه دستگاه بزرگ تر خواهد بود. بنابراین در هنگام خرید پلوپز حتما ظرفیت دستگاه را با توجه به نفرات اعضای خانواده خود انتخاب کنید.

 

توجه کردن به جنس ظرف داخلی پلوپز

معیار بعدی در راهنمای خرید پلوپز انتخاب ظرفی با کیفیت برای پلوپز می باشد. چرا که جنس ظرف محصول، رابطه مستقیمی با کیفیت پخت برنج و سایر غذاها، همچنین شستشوی آسان دستگاه دارد. در حال حاضر ظروفی با جنس تفلون بیشترین طرفداران را مجذوب خود کرده است. زیرا این ظروف از یک لایه نچسب تشکیل شده اند، که مانع از چسبیدن برنج شده و در زمان سرو نیز برنج پخته به راحتی از ظرف جدا می شود. لازم است بدانید، که برای بعضی از ظرف های پلوپز جنس سرامیک نیز در نظر گرفته شده است و شما بسته به سلایق خود، می توانید از میان این جنس ها انتخاب کنید.

 

توجه کردن به جنس ظرف داخلی پلوپز

 

سیستم گرمکن پلوپز

این سیستم در پلوپز برای زمانی مناسب و کاربردی است، که شما غذای خود را آماده کرده اید ولی در همان لحظه نمی خواهید غذا را سرو کنید. تحت چنین شرایطی است که قابلیت گرمکن در پلوپز، بدون این که باعث پختن بیش از حد غذا شود و یا طعم آن را تغییر دهد، آن را تا زمان خوردنش گرم نگه می دارد. بنابراین سعی کنید در راهنمای خرید پلوپز، به این آپشن مهم نیز توجه کنید.

 

سیستم گرمکن پلوپز

 

سهولت استفاده از دستگاه

قطعا دستگاهی که استفاده ای سخت و پیچیده ای داشته باشد، به مرور کاربران را خسته می کند، به طوری که آن ها حاضر به استفاده های بعدی از دستگاه نخواهند شد. از این رو حتما در هنگام انتخاب پلوپز، دستگاهی را خریداری کنید که استفاده کردن راحت و آسانی داشته باشد. نه این که شما را پشیمان و دلسرد از خریدتان نماید.

 

سهولت استفاده از پلوپز

 

دقت کردن به بدنه محصول

این که بدنه پلوپز از کیفیتی خوب برخوردار باشد، یک آپشن بسیار مهم تلقی می شود. اما در صورتی که بدنه دستگاه بی کیفیت باشد، در حین فرآیند پخت، حرارت به بدنه پلوپز منتقل می شود و مشکلاتی نظیر سوختگی را برای کاربران به وجود می آورد. به همین جهت شما باید قبل از خرید دستگاه، حتما آن را توسط فروشنده تست کنید و از عدم انتقال حرارت به بدنه دستگاه پلوپز مطمئن شوید.

 

دقت کردن به بدنه محصول

 

مجهز بودن پلوپز به صفحه نمایش

داشتن این قابلیت را در راهنمای خرید پلوپز مد نظر قرار بدهید و دستگاهی را خریداری کنید، که دارای صفحه نمایش باشد. در واقع صفحه نمایش دستگاه در بردارنده گزینه هایی همچون: تعیین درجه حرارت، زمان پخت و نوع پخت می باشد و در صورتی که محصول انتخابی شما این فاکتور را داشته باشد، می توانید به صورت اتوماتیک دستگاه خود را راه اندازی کنید.

 

مجهز بودن پلوپز به صفحه نمایش

 

داشتن تایمر و برنامه پخت پلوپز

بدون شک داشتن این آپشن در خرید پلوپزی ایده آل بسیار مهم است. زیرا وجود تایمر و برنامه پخت این امکان را در اختیار شما قرار می دهد، تا بدون حضورتان در خانه، دستگاه به کار کردن خود ادامه دهد و شما هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشید.

 

داشتن تایمر و برنامه پخت پلوپز

 

قابلیت آرام پز

هر چند که آرام پز و پلوپز دو وسیله جدا از یکدیگر هستند، اما برخی از پلوپزها مجهز به آرام پز نیز هستند. پس اگر می خواهید با یک تیر دو نشان را بزنید و در صرف کردن هزینه ها صرفه جویی به عمل آورید. دستگاهی را خریداری کنید، که مجهز به قابلیت آرام پز نیز باشد.

 

در نظر گرفتن تجهیزات اضافی

گام بعدی در راهنمای خرید پلوپز، توجه کردن به تجهیزات اضافی محصول می باشد، که شما با استفاده از آن ها می توانید غذاهایی بخارپز را تهیه کنید.

 

در نظر گرفتن تجهیزات اضافی پلوپز

 

قیمت محصول

در اصل قیمت پلوپز نیز می تواند بر اساس برند، ظاهر، قابلیت ها، جنس و ... متفاوت باشد. لذا اگر شما می خواهید در میان مدل ها و برندهای متفاوت، بهترین دستگاه را خریداری کنید، قطعا باید پول بیشتری را برای خریدنش صرف کنید. پس تعیین کردن بودجه نیز در راهنمای خرید پلوپز الزامی می باشد.

 

برندهای معتبر پلوپز

حالا که تصمیم شما برای خرید پلوپز جدی است، در کنار تمامی فاکتورهای بالا به این آپشن مهم نیز توجه کنید و دستگاه خود را از برندهایی همچون: بوش، پارس خزر، مایر، فلر، تفال، مولینکس، فیلیپس، بایترون، هاردستون، فولن و ویداس خریداری نمایید.

 

داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش

در کل محصولات لوازم خانگی باید حتما گارانتی معتبری داشته باشند، تا تضمینی برای خرید موفق شما باشند. پس حتما محصول خود را از فروشگاه هایی خریداری کنید، که خدمات پس از فروش آن ها در اسرع وقت پاسخگوی نیازهای شما باشد.

 

کلام آخر

راهنمای خرید پلوپز با ذکر 13 اصل مهم برای داشتن خریدی ایده آل به پایان رسید. به امید این که هر یک از شما خریداران عزیز، بتوانید با هوش خود و مطالب موجود در این مقاله، بهترین دستگاه پلوپز را خریداری کنید و بعدها از انتخاب و خرید چنین دستگاهی به خود ببالید.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا