مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف نحوه براق کردن بدنه یخچال

تمامی متن مقاله نحوه براق کردن بدنه یخچال را می توانید به صورت pdf و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 5.57 MB دانلود پی دی اف - 1.06 MB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

نحوه براق کردن بدنه یخچال

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۵/۲۲ شنبه
نحوه براق کردن بدنه یخچال
چکیده این مقاله : در این مطلب از بنان کالا مگ به نحوه براق کردن بدنه یخچال می پردازیم و شما عزیزان را با چند روش طلایی که باعث براق کردن بدنه یخچال فریزر می شود آشنا می کنیم.
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
  • 0 نظر
  • 972 بازدید

حتما نظاره گر این موضوع بود اید، که یخچال های خوشرنگ و براق شما به مرور زمان زیبایی خود را از دست می دهند و رنگشان کدر و مات می شود. بدون شک این موضوع می تواند، بر زیبایی یخچال شما تاثیر منفی داشته باشد و باعث دغدغه افراد مختلف شود. از این رو ما برای آسان کاری و راحتی شما تصمیم گرفتیم، تا در این مقاله نحوه براق کردن بدنه یخچال را مورد بررسی قرار بدهیم. در ادامه مقاله می خواهیم با روش های ساده خانگی، ترفند براق شدن بدنه یخچال را به شما عزیزان آموزش بدهیم.

 

روش های براق شدن بدنه یخچال

  1. استفاده کردن از محلول جوش شیرین و آب
  2. ترکیب کردن سرکه سفید و آب برای براق شدن بدنه دستگاه
  3. به کار بردن مایع ظرفشویی و آب
  4. از پاک کننده های چند منظوره استفاده کنید

 

نحوه براق کردن بدنه یخچال

 

استفاده کردن از محلول جوش شیرین و آب

هر وقت سخن از تمیزکاری و پاکسازی لوازم خانگی به گوش می رسد، جوش شیرین وارد عمل می شود و به طور شگفت انگیزی معجزه می کند. در این روش فقط کافیه تا مقداری جوش شیرین را با آب مخلوط کنید و خمیری یکدست را به وجود بیاورید. دقت کنید، که میزان غلظت محلول جوش شیرین و آب به میزان سختی لکه ایجاد شد بر روی بدنه دستگاه بستگی دارد. بعد از انجام این مرحله ترکیب بدست آمده را بر قسمت های زرد شده بدنه یخچال بمالید و اندکی صبر کنید، تا تاثیر آن ثابت شود. بعد از گذشت چند مین با استفاده از یک دستمال نرم و مرطوب بدنه یخچال را به خوبی بمالید و آن را براق و درخشان نمایید. لازم است بدانید، که در این روش به جای آب از مایع ظرفشویی نیز می توانید استفاده کنید.

 

استفاده کردن از محلول جوش شیرین و آب

 

ترکیب کردن سرکه سفید و آب برای براق شدن بدنه دستگاه

روش دیگر برق انداختن بدنه یخچال، استفاده کردن از محلول سرکه سفید و آب می باشد. برای انجام این روش فقط کافیه که سرکه و آب را به میزان مساوی مخلوط کنید و سپس آن را بر روی بدنه یخچال اسپری کنید. در آخر نیز با استفاده از یک دستمال مناسب بدنه را خشک نمایید. قطعا انجام این روش نیز می تواند، معجزه کند و تاثیر خود را به خوبی در براقیت بدنه یخچال نشان دهد.

 

ترکیب کردن سرکه سفید و آب برای براق شدن بدنه دستگاه

 

به کار بردن مایع ظرفشویی و آب

از جمله تمیز کننده های قوی دیگر و مناسب برای ترمیم رنگ یخچال شما، مایع ظرفشویی می باشد. شما می توانید در این مرحله چند قطره مایع ظرفشویی را با آب ترکیب کنید، سپس با استفاده از ابر یا دستمال آغشته به محلول، بدنه دستگاه را به خوبی بسابید و در آخر به کمک یک دستمال نرم آن را خشک کنید.

 

به کار بردن مایع ظرفشویی و آب

 

از پاک کننده های چند منظوره استفاده کنید

اگر استفاده کردن از روش های بالا برایتان مقدور نبود، شما می توانید از فروشگاه ها پاک کننده ای چند منظوره را تهیه کنید. سپس برای براق کردن بدنه دستگاه، پاک کننده را اسپری کنید وسپس به کمک یک دستمال مناسب آن را خشک کنید. توجه داشته باشید، که قبل از استفاده کردن از پاک کننده چند منظوره، اطمینان حاصل کنید که این محلول مناسب بدنه یخچال شما است یا خیر.

 

تمیز کردن بدنه یخچال سفید

رنگ سفید در هر کدام از لوازم خانگی که باشد، خیلی زود در معرض کثیف شدن قرار می گیرد و تغییر رنگ می دهد. از این رو شما باید به خوبی از آن ها مراقبت و نگهداری نمایید. در واقع یخچال جزء یکی از ارزشمندترین و کاربردی ترین لوازم خانگی می باشد، پس شما باید سر وقت تعیین شده به آن رسیدگی کنید. برای تمیز کردن لکه های یخچال های سفید، می توانید از آبلیمو و الکل سفید استفاده کنید. چرا که آب لیموی تازه لکه بری بسیار قوی است و خیلی راحت می تواند، لکه ها را از بین ببرد و دستگاه شما را ضدعفونی نماید. همچنین الکل سفید نیز علاوه بر خاصیت ضدعفونی کنندگی، دارای خاصیت لکه بری بسیار خوبی می باشد.

 

خرید یخچال فریزر 

 

تمیز کردن بدنه یخچال سیلور

برای تمیز کردن این یخچال ها و از بین بردن لکه هایش، استفاده کردن از موادی مانند: روغن بچه، روغن زیتون، سرکه و یا دستمال مرطوب کاملا مناسب می باشد. برای تمیز کردن این نوع یخچال ها، مطابق روش های زیر عمل کنید.

  • چند قطره روغن بچه یا زیتون را روی یک دستمالی که پرز نمی دهد بریزید، سپس دستمال را در یک جهت خاص بر روی بدنه دستگاه بکشید.
  • از دستمال مرطوب یا پدهای آرایشی برای از بین بردن لکه یخچال سیلور استفاده کنید.
  • از محلول آب و سرکه به نسبت مساوی برای براق کردن بدنه یخچال سیلور استفاده کنید.

 

از بین بردن خط و خش بدنه یخچال استیل

خط و خش از جمله عواملی هستند، که باعث از بین رفتن براقیت بدنه یخچال می شوند. لذا شما می توانید برای از بین بردن خطوط روی یخچال از خمیر دندان و یا سرکه استفاده کنید. برای این کار مقداری خمیر دندان را روی قسمت های خط دار بزنید و کمی صبر کنید، سپس با استفاده از یک دستمال نرم مرطوب محل مورد نظر را به خوبی پاک کنید. در برخی از موارد نیز آغشته کردن دستمال به سرکه می تواند، کارساز باشد و خط و خش بدنه دستگاه را از بین ببرد.

 

از بین بردن خط و خش بدنه یخچال استیل

 

نتیجه گیری از مقاله نحوه براق کردن بدنه یخچال

در این مقاله چهار روش خانگی موثر برای براق شدن بدنه انواع یخچال ها بیان شد. شما می توانید با استفاده از هر یک از مواد: سرکه، جوش شرین، مایع ظرفشویی و پاک کننده چند منظوره یخچال خود را به بهترین شکل ممکن براق و درخشان کنید. در آخر باید گفت جدا از روش های خانگی برای براق کردن بدنه یخچال، شما می توانید با تمیز کردن هفتگی دستگاه خود را از هرگونه کثیفی و تغییر رنگی حفظ کنید.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا