مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف راهنمای خرید اسپیکر

تمامی متن مقاله راهنمای خرید اسپیکر (بلوتوثی، قابل حمل، خانگی) را می توانید به صورت pdf و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 7.34 MB دانلود پی دی اف - 988.93 KB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای خرید اسپیکر (بلوتوثی، قابل حمل، خانگی)

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۵/۶ پنج شنبه
راهنمای خرید اسپیکر (بلوتوثی، قابل حمل، خانگی)
چکیده این مقاله : امروزه اسپیکرهای متفاوتی در بازار وجود دارد، که هر یک از خریداران می توانند بسته به سلیقه خود یکی ازآن ها را خریداری نمایند. در مقاله راهنمای خرید اسپیکر با ما باشید، تا بهترین اسپیکر را خریداری کنید.
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 285 بازدید

در راهنمای خرید اسپیکر می خواهیم از شما عزیزان بپرسیم که بنا به تامین کدام یک از نیازهای خود می خواهید این وسیله کاربردی را خریداری کنید؟ آیا عاشق پیاده روی کردن هستید، به طبیعت و گردش تمایل زیادی دارید، اسپیکر را برای منزل یا محل کارتان می خواهید، هنگام دوچرخه سواری می خواهید آهنگ یا پادکست گوش بدهید و ... ؟ تمامی این سوالات موجب می شود، تا شما تکلیف را با خود روشن کنید و اسپیکری متناسب با نیازتان را خریداری کنید. امروزه اسپیکرهای متعدد و متفاوتی در بازار وجود دارند، که هر یک از خریداران می توانند بسته به باب میل و سلیقه خود یکی از این محصول را خریداری نمایند. در مقاله راهنمای خرید اسپیکر با ما باشید، تا بتوانید بهترین اسپیکر را برای خودتان خریداری کنید.

 

راهنمای خرید اسپیکر

 

اسپیکر چیست؟

اسپیکر در واقع دستگاهی است، که سیگنال صوتی را به صورت الکترونیکی روی DVD ،USB ،CD یا حافظه های داخلی و خارجی ضبط شده به صدای واقعی تبدیل می کند و ما می توانیم آن را به خوبی بشنویم.

 

انواع اسپیکرها

  • اسپیکر رومیزی
  • اسپیکر هوشمند
  • اسپیکر بی سیم
  • اسپیکر فضای باز
  • اسپیکر بلوتوثی
  • اسپیکر خودرو
  • اسپیکر دسکتاپ

 

برای خرید اسپیکر خانگی در نظر گرفتن چه نکاتی مهم می باشد؟

 

فضای مورد نظر برای نگهداری از اسپیکر خانگی

در وحله اول راهنمای خرید اسپیکر شما باید دستگاه را متناسب با فضای مورد نظر خریداری کنید. یعنی اگر می خواهید برای منزل خود اسپیکر خریداری کنید، باید حواستان را کاملا جمع کنید، تا اسپیکری کوچک را برای خانه ای بزرگ خریداری نکنید و بالعکس. چرا که صدای بلند و زیاد می تواند در محیط های کوچک آزار دهنده باشد و اسپیکر کوچک نیز کیفیت صدای خوبی برای فضاهای بزرگ نمی تواند داشته باشد.

 

فضای مورد نظر برای نگهداری از اسپیکر خانگی

 

قدرت اسپیکر خانگی

از جمله ویژگی های مهم اسپیکر خانگی، قدرت آن می باشد. اگر به شنیدن موسیقی های با پایه بیس علاقمند هستید و یا تصمیم دارید در خانه ورزش کنید، نیاز به یک اسپیکر قدرتمند دارید. هر چقدر قدرت اسپیکر بیشتر باشد، هیجان گوش دادن به موسیقی بیشتر شود. میزان بیس صدای اسپیکر در بازه فرکانسی مشخصی نشان داده می شود. پس قدرت اسپیکر را در راهنمای خرید این محصول ناب مورد توجه قرار بدهید.

 

تعداد کانال های خروجی اسپیکر

در خرید اسپیکر بیشتر بودن تعداد کانال ها به معنای صدای بلندتر دستگاه نیست. بلکه تعداد کانال خروجی بیشتر علاوه بر این که به شما در تفکیک صوتی کمک خواهد کرد، به کاربر این امکان را می دهد تا صدای فیلم ها و بازی هایی که از حالت های چند کاناله پشتیبانی می کنند را دقیقا همان گونه که هست، بشنوند. از این رو این فاکتور مهم را حتما در هنگام خرید محصول مد نظر قرار بدهید.

 

ظاهر اسپیکر

کسانی که به مدرن بودن و زیبایی دکوراسیون خانه خود اهمیت می دهند، قطعا باید در راهنمای خرید اسپیکر به این آپشن توجه کنند و اسپیکری را خریداری نمایند، که از لحاظ رنگ، اندازه، طراحی و ... با سایر لوازم خانگی هماهنگ باشد.

 

ظاهر اسپیکر

 

طراحی بلندگوهای اسپیکر

لازم است بدانید که نوع طراحی اسپیکر در کیفیت صدا تاثیر زیادی دارد. لذا اگر می خواهید صدای ناهنجار از اسپیکر پخش نشود و حجم صدا به خوبی تنظیم شود، در راهنمای خرید اسپیکر به طراحی بلندگوها دقت کنید.

 

نحوه برقراری اسپیکر

در راهنمای خرید اسپیکر خانگی به معیار مهم نحوه برقراری دستگاه توجه کنید و از خود بپرسید، که دوست دارید به چه شکل به اسپیکر متصل شوید؟ برقراری اتصال از طریق بی سیم برای شما راحت تر است، یا از طریق کابل. اکثر مخاطبان دوست دارند از راه بلوتوث به اسپیکر متصل شوند، تا به راحتی و بدون هیچ محدودیتی از راه گوشی به پخش موسیقی های مورد علاقه شان بپردازند. روش های مختلفی برای برقراری اتصال با اسپیکر وجود دارد، که هر کدام دارای مزایا و معایب خاص خودش است. پس برای انتخاب از میان روش‌های مختلف به راحتی کار خود توجه کنید.

 

قدرت باطری اسپیکر

قدرت باطری اسپیکر یکی از نکات مهم خرید اسپیکر خانگی است. زمانی که بعد از خستگی روزانه دوست دارید به یک موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. اما در این میان ناگهان با کاهش شارژ اسپیکر مواجه می شوید، مطمئنا این موضوع برایتان آزار دهنده خواهد بود. اما اگر اسپیکر خانگی که انتخاب می‌کنید دارای قدرت باطری مناسبی باشد، دیگر نیازی نیست نسبت به کاهش شارژ باطری اسپیکر نگران باشید. با خیال راحت به پخش موسیقی می پردازید و خستگی روز را فراموش می کنید.

 

قدرت باطری اسپیکر

 

قیمت اسپیکر

فاکتوری بسیار مهم برای خرید اسپیکر، تعیین کردن میزان بودجه خود می باشد. اسپیکرهای موجود در بازار قیمت های متنوعی دارند، که برخی اوقات خرید وسایل جانبی آن ها هزینه بیشتری را به شما تحمیل خواهد کرد. در واقع مشخص کردن قیمت می تواند، تصمیم گیری و انتخاب بهترین اسپیکر خانگی را نصیب شما کند. در کل باید گفت که اگر به دنبال یک اسپیکر خانگی با کیفیت و قیمت مناسب هستید، نگران نباشید. شما می توانید به راحتی با مشخص کردن نیازتان و میزان قدرت اسپیکر، یک مدل مناسب با قیمت خوب تهیه کنید. شایان است بدانید، که همیشه و در هر حال قیمت بالاتر به معنای کیفیت بهتر نیست.

 

نکات مهم و ضروری در راهنمای خرید اسپیکر قابل حمل

  1. وزن اسپیکر
  2. اندازه اسپیکر
  3. جنس بدنه اسپیکر
  4. ضد آب بودن اسپیکر
  5. طریقه شارژ شدن اسپیکر
  6. ظرفیت و نوع باطری

 

وزن اسپیکر

اگر قرار است که اسپیکر خود را به این طرف و آن طرف حمل کنید، باید حتما اسپیکری را خریداری کنید که سنگین نباشد و حمل آن به راحتی انجام شود.

 

وزن اسپیکر

 

اندازه اسپیکر

قبل از خرید نهایی اسپیکر به این بیندیشید، که می خواهید از اسپیکر در کجا استفاده کنید و آن را به کجاها ببرید. در صورتی که به یک اسپیکر جیبی نیاز دارید، اندازه ای مناسب را برای خریداری کردن در نظر بگیرید.

 

جنس بدنه اسپیکر

یکی دیگر از پارامترهای مهم در راهنمای خرید اسپیکر، دقت کردن به جنس بدنه آن می باشد. شما باید اسپیکری را خریداری کنید که از مقاومت بدنه آن در برابر خط و خش و سقوط از ارتفاع مطمئن باشید. این مورد برای اسپیکرهایی که در فضای باز از آن ها استفاده می کنید، بسیار مهم است. چرا که احتمال هر گونه آسیبی در بیرون برای اسپیکرها وجود دارد.

 

ضد آب بودن اسپیکر

با داشتن این قابلیت در اسپیکر، دیگر نگران استفاده کردن از اسپیکر در مکان هایی که احتمال نفوذ آب وجود دارد نخواهید بود. پس در راهنمای خرید اسپیکر به ضد آب بودن آن نگاهی ویژه داشته باشید.

 

ضد آب بودن اسپیکر

 

طریقه شارژ شدن اسپیکر

شما باید اسپیکری را انتخاب نمایید که حتی زمانی که به برق دسترسی ندارید، بتوانید با استفاده از پاور بانک آن را شارژ کنید.

 

ظرفیت و نوع باطری

باطری جزء اجزای جدا نشدنی اسپیکر قابل حمل و بدون سیم شما می باشد. از این رو باید در راهنمای خرید آن، از مشخصات دقیق باطری و میزان کارآییش آگاه شوید و یکی از بهترین ها را انتخاب نمایید.

 

آخرین کلام مقاله راهنمای خرید اسپیکر

مهم ترین نکات و فاکتورها، برای خرید اسپیکر خانگی و اسپیکر قابل حمل در این مقاله بیان شد. امیدواریم که در راهنمای خرید اسپیکر تک تک این مطالب بتوانند، به شما کمک کنند و خریدی موفق و بدون پشیمانی را نصیب شما عزیزان گردانند. به یاد داشته باشید، که دانستن و به یاد داشتن این آپشن های مهم می تواند بهترین خرید اسپیکر را نصیب شما کند. پس نسبت به هیچ یک از این گزینه ها بی اهمیت نباشید. با تشکر از این که در مقاله ای دیگر یار و همراه ما بودید.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا