مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف راهنمای خرید اتو بخار

تمامی متن مقاله راهنمای خرید اتو بخار را می توانید به صورت pdf و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 8.07 MB دانلود پی دی اف - 1020.53 KB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای خرید اتو بخار

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۴/۲۷ دوشنبه
راهنمای خرید اتو بخار
چکیده این مقاله : اگر قصد خرید اتو بخار را دارید و نمی دانید کدامیک بهتر است بنابراین مقاله راهنمای خرید اتو بخار را به طور کامل مطالعه کرده و سپس به انتخاب بهترین اتو بخار با قیمت مناسب بپردازید.
  • زمان مطالعه : 10 دقیقه
  • 0 نظر
  • 272 بازدید

امروزه شیک پوشی و ظاهری آراسته در میان اکثریت افراد به چشم می خورد و این مسئله امری بسیار مهم در زندگی شان تلقی می شود. در واقع پوشیدن لباس های چروک و شلخته تاثیر بسیار زیادی در نامرتب بودن ظاهر افراد دارد. از این رو داشتن یک اتو بخار مناسب، برای از بین بردن چروک لباس ها در هر خانه ای لازم و ضروری می باشد. امروزه اتو بخار نیز مانند بیشتر لوازم خانگی، جزء یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین محصولات تلقی می شود، که خریداری کردن آن نیاز به دانستن نکات مهمی دارد. اگر می خواهید در میان سایر افراد بدرخشید و همیشه شیک و مرتب باشید، بهتر است که در مقاله راهنمای خرید اتو بخار همراه با ما باشید.

 

راهنمای خرید اتو بخار

 

خرید اتو بخار مستلزم به رعایت چه نکاتی می باشد؟

  1. مشخص کردن نوع اتو بخار
  2. توجه کردن به توان مصرفی و برچسب انرژی
  3. دارا بودن پنل کنترل دستگاه اتو بخار
  4. طراحی و جنس اتو بخار را بسنجید
  5. داشتن بخار دهی عمودی دستگاه اتو بخار
  6. قابلیت سیستم ضد چکه اتو
  7. وزن ایده آل اتو بخار
  8. قابلیت ضد رسوب داشتن دستگاه
  9. ظرفیت مخزن آب اتو بخار
  10. داشتن سیم چرخان دستگاه با طول مناسب
  11. سهولت استفاده از دستگاه
  12. ویژگی قطع کن خودکار اتو بخار
  13. برندهای معتبر اتو بخار
  14. گارانتی و خدمات پس از فروش محصول

 

خرید اتو بخار مستلزم به رعایت چه نکاتی می باشد

 

مشخص کردن نوع اتو بخار

در بازار اتو بخارهای متفاوتی وجود دارند، که هر فردی بسته به نیاز و انتظارات خود می تواند یکی از آن ها را خریداری نماید، از جمله رایج ترین نوع اتوهای خانگی عبارتند از:

اتو بخار ساده: این نوع از دستگاه همان اتویی است، که در داخل خود مخزنی کوچک برای نگهداری آب دارد و از این طریق بخار لازم را فراهم می کند. در اصل افراد زیادی برای اتو کردن البسه های خود این دستگاه را انتخاب و خریداری می کنند.

اتو بخار پرسی: اگر می خواهید لباس هایتان در بهترین حالت ممکن صاف و اتو شوند، خرید یک اتو پرس بهترین گزینه ممکن می باشد. چرا که این نوع از اتو با سرعت زیاد به دمای مورد نظر می رسد و تنها با یک حرکت سطح مورد نظر را صاف و مرتب می کند. یکی از مزیت های دیگر این اتو بخار علاوه بر سرعت اتوکشی بالا، خستگی کمتر افراد در حین کار کردن می باشد. ناگفته نماند که اتو بخار پرسی مصرف برق زیادی دارد و از قیمت بالایی نیز برخوردار است.

اتو بخار مخزن دار: این مدل از دستگاه ظاهری حرفه ای تر نسبت به اتو بخار ساده دارند و تفاوت آن در وجود یک مخزن آب اضافه است، که می تواند بیش از سه لیتر آب را در خود نگه دارد. شما می توانید به کمک این دستگاه، یک اتوکشی قدرتمند و پر بخار را تجربه کنید. چون که اتو بخار مخزن دار، از حجم خروجی بخار بالایی بهره می برد.

 

مشخص کردن نوع اتو بخار

 

توجه کردن به توان مصرفی و برچسب انرژی

یکی از مهم ترین و کلیدی ترین نکات در راهنمای خرید اتو بخار، توجه کردن به توان مصرفی و برچسب انرژی دستگاه می باشد. با توجه به پر مصرف بودن انرژی اتو بخار، شما باید حتما در هنگام خرید این دستگاه بسیار دقت کنید. در کل باید گفت اتو بخاری هایی با توان 2000 تا 3000 وات برای مصارف خانگی بسیار مناسب و به صرفه هستند. از این رو سعی کنید تا در هنگام خرید اتو بخار، به دنبال دستگاه هایی در حد این توان ها باشید.

 

دارا بودن پنل کنترل دستگاه اتو بخار

دارا بودن پنل کنترل اتو بخار، از آپشن های مهم دیگر در راهنمای خرید این دستگاه به شمار می رود. لازم است بدانید، که در مجموع پنل اتو بخار هم به صورتی دیجیتالی و هم به صورت دستی برای این دستگاه طراحی شده است. در کل مدل های دیجیتالی از قیمت بالاتری برخوردار هستند و شما می توانید به طور دقیق، با استفاده از نمایشگرهای دیجیتالی دمای آب و فشار بخار را تنظیم کنید.

 

طراحی و جنس اتو بخار را بسنجید

حالا که تصمیم شما برای خرید این دستگاه جدی است و می خواهید هزینه صرف می کنید، بد نیست که اتو بخاری شیک با جنس بدنه عالی را انتخاب کنید. این فاکتور می تواند جزء یکی از مهم ترین نکات در راهنمای خرید اتو بخار رقم بخورد. لذا برای گرفتن بهترین نتیجه از خرید یک اتو بخار مناسب، باید حتما به جنس کف اتو نیز دقت کنید. جنس کف اتو بخارها از انواع مختلفی همچون: سرامیک، استیل و تیتانیوم ساخته شده اند، که اکثریت کفه های اتو بخار موجود در بازار از جنس سرامیک و یا تیتانیوم می باشند. از جمله مزیت های این کفی ها این است که، به آسانی روی لباس سُر می خورند، به لباس های نازک و یا پلیستر نمی چسبند، کمتر به پارچه آسیب می زنند، خیلی راحت تمیز می شوند و در برابر پوسیدگی و خراشیدگی مقاوم تر هستند. علاوه بر تمامی این موارد توجه داشته باشید، که هر چند کف دستگاه عریض تر باشد، به کاربر امکان اتو کشی راحت تری را ارائه می دهد.

 

طراحی و جنس اتو بخار را بسنجید

 

داشتن بخار دهی عمودی دستگاه اتو بخار

یکی از پر کاربردترین و بهترین ویژگی ها در برخی از اتو بخارها، مجهز بودن دستگاه به بخار دهی عمودی می باشد. این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد، تا به راحتی پرده و لباس های آویزان را اتو بکشد و چروک هایشان را از بین ببرد.

 

قابلیت سیستم ضد چکه اتو

حتما هنگام اتوکشی مشاهده کرده اید، که ریختن قطرات آب بر روی لباس ها باعث ایجاد لکه می شود. در صورتی که اتو بخار انتخابی شما به سیستم ضد چکه مجهز باشد، به راحتی از شرِ این قطره های ناخواسته خلاص خواهید شد و اتوکشی لذت بخشی را تجربه خواهید کرد.

 

وزن ایده آل اتو بخار

در راهنمای خرید اتو بخار، سنجیدن وزن دستگاه از معیارهای مهم دیگر می باشد. اکثر افراد برای راحتی کار خود ترجیح می دهند، که دستگاه انتخابی شان از وزنی سبک برخوردار باشد، تا به راحتی آن را حمل و جابه جا کنند. اما بد نیست بدانید در صورتی که وزن دستگاه خیلی سبک باشد، در هنگام اتو کشیدن لباس ها، فشار مورد نظر وارد نمی شود و اتو کشی دلخواهی به انجام نمی رسد. همچنین سنگین بودن اتو نیز باعث می شود، که کاربر نتواند به راحتی اتو را روی البسه ها و انواع پارچه ها حرکت دهد. از این رو شما باید دستگاهی را انتخاب کنید، که نه بیش از حد بزرگ باشد و نه خیلی کوچک، بلکه از وزنی ایده آل و مناسب برخوردار باشد.

 

وزن ایده آل اتو بخار

 

قابلیت ضد رسوب داشتن دستگاه

اتو بخارهایی که مجهز به این قابلیت هستند، در محفظه آب آن ها رسوب تشکیل نمی شود و در چنین شرایطی نیازی به رسوب زدایی کردن محفظه نخواهد بود. این ویژگی می تواند، باعث عملکرد بهتر دستگاه شود و طول عمر آن را نیز افزایش دهد. لذا سعی کنید تا در راهنمای خرید اتو بخار حتما این فاکتور را به یاد داشته باشید.

 

ظرفیت مخزن آب اتو بخار

یکی دیگر از نکات اساسی که باید در راهنمای خرید دستگاه اتو بخار به آن توجه شود، ظرفیت مخزن اتو بخار می باشد. همان طور که در جریان هستید در اتو بخارها، آب در داخل مخزن دستگاه به جوش می آید، بخار می شود و در آخر از روزنه های موجود در کف اتو بیرون می آید. هر چه مخزن آب دستگاه شما بزرگ تر باشد، شما این امکان را دارید که برای مدت طولانی، بتوانید لباس هایتان را اتو کنید. بدون این که نیازی به پر کردن مداوم مخزن در طول فرآیند اتوکشی داشته باشید.

 

داشتن سیم چرخان دستگاه با طول مناسب

دقت نمایید که سیم اتو می بایست، نه خیلی بلند باشد و نه خیلی کوتاه، تا در حین اتوکشی با مشکل مواجه نشوید. به علاوه برای جلوگیری از گره خوردن و پیچیدن سیم، باید دستگاهی را انتخاب کنید که دارای سیم چرخان 360 درجه باشد. فراموش نکنید که در حین خرید، به جنس سیم نیز نگاه کنید و مدلی را انتخاب کنید، که سیم آن روکش پارچه ای داشته باشد. چون که این جنس امنیت بیشتری را برای کاربران به همراه دارد.

 

داشتن سیم چرخان دستگاه با طول مناسب

 

سهولت استفاده از دستگاه

هنگام خریداری کردن این محصول، سعی کنید که اتو را چند دقیقه در دست بگیرید. به طراحی دسته اتو نیز توجه کنید و ببینید که کار کردن با این دستگاه خوشایند است یا خیر.

 

ویژگی قطع کن خودکار اتو بخار

سیستم قطع ‌کن خودکار در برخی از دستگاه های اتو بخار تعبیه شده است و این سیستم با توجه به حرکات اتو، می تواند دستگاه را خاموش ‌کند. به ‌عنوان مثال، اگر برای مدتی اتو در حالت ایستاده یا خوابیده بی‌حرکت بماند، اتو بخار خاموش می‌شود. برخی دیگر از مدل‌ها، این قابلیت را دارند که اگر اتو به طرفین هم بیفتد، سیستم به طور اتوماتیک دستگاه را خاموش کند. علاوه بر این ها، قابلیت بی نظیر قطع کن خودکار، خطرات ناشی از استفاده کردن اتو را به حداقل می ‌رساند و می ‌تواند مانع از آتش ‌سوزی یا سوختگی لباس‌ها و ... شود. بهترین حالت ممکن این قابلیت برای کسانی که مدام شک دارند اتو را خاموش کرده اند یا نه، این است که دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود و هیچ جایی برای نگرانی باقی نمی ماند.

 

برندهای معتبر اتو بخار

فاکتور بسیار مهم دیگری که می تواند رضایت از خرید شما را قطعی کند، خریداری کردن دستگاه از برندهای معتبر می باشد. از جمله برندهای بی نظیر اتو بخار عبارتند از: برند بوش، فیلیپس، براون، تفال، فوما، پاناسونیک، فلر، هاردستون، زیمنس و پارس خزر.

 

برندهای معتبر اتو بخار

 

گارانتی و خدمات پس از فروش محصول

آخرین فاکتور در راهنمای خرید اتو بخار، داشتن گارانتی معتبر دستگاه می باشد. در نظر گرفتن این معیار مهم باعث می شود تا خرید شما کامل و بی نقص انجام شود. بنابراین حتما به این گزینه مهم در هنگام خرید اتو بخار توجه کنید، تا در صورت بروز هر گونه مشکل، خدمات پس از فروش محصول آماده خدمات رسانی شوند.

 

آخرین کلام مقاله راهنمای خرید اتو بخار

مهم ترین نکات و فاکتورهای مهم در راهنمای خرید اتو بخار در مطالب فوق بیان گردید. بدین صورت هر یک از شما می توانید، تنها با خواندن این مقاله چند دقیقه ای خریدی موفق و هوشمندانه را تجربه کنید. اگر می خواهید خرید شما در آخر منجر به پشیمانی نشود، پیشنهاد می کنیم، که حتما آپشن های درج شده در این مقاله را در حین خرید اتو بخار به کار ببرید و آن ها را به دوستان خود نیز معرفی کنید. در آخر امیدواریم که این مقاله بتواند کمک شایانی به خرید شما بکند و بهترین دستگاه اتو بخار را نصیب تان گرداند. از این که مقالات ما را با صبر و حوصله دنبال می کنید، نهایت کمال و تشکر را داریم.

 

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا