مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف راهنمای خرید مخلوط کن

تمامی متن مقاله راهنمای خرید مخلوط کن را می توانید به صورت pdf و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 9.21 MB دانلود پی دی اف - 1020.53 KB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای خرید مخلوط کن

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۴/۱۵ چهارشنبه
راهنمای خرید مخلوط کن
چکیده این مقاله : مخلوط کن تقریبا در همه ی آشپزخانه ها پیدا می شود و جزو وسیله های کاربردی به حساب می آید. در این مطلب راهنمای خرید مخلوط کن + 17 نکته ی طلایی به صورت تخصصی بررسی می شود.
  • زمان مطالعه : 12 دقیقه
  • 0 نظر
  • 361 بازدید

امروزه دیگر تقریبا یک مخلوط کن یا بلندر در هر آشپزخانه ای به چشم می خورد و این وسیله، به یکی از دستگاه های کاربردی تبدیل شده است. دستگاه مخلوط کن، کاربردهای متفاوت و فراوانی دارد و می تواند در هر آشپزخانه ای یک دستیار عالی باشد. از جمله کارهای متفاوتی که مخلوط کن انجام می دهد، عبارتند از: تهیه نوشیدنی ها و معجون های خوشمزه، هم زدن مواد غذایی، خرد کردن انواع میوه و سبزیجات، مخلوط کردن و .... اگر هر یک از شما به آشپزی کردن تمایل زیادی دارید و می خواهید در آشپزخانه خود در کار آشپزی و تهیه کردن انواع نوشیدنی ها، خیلی حرفه ای باشید و سرعت عمل بالایی داشته باشید، باید حتما یکی از بهترین مخلوط کن ها را برای خود خریداری نمایید.

لازم است بدانید تنها خرید کردن برای این دستگاه کارآیی لازم نیست، بلکه شما باید معیارهای بسیار مهمی را در نظر بگیرید، تا خریدی موفق و ایده آل داشته باشید. اگر می خواهید بهترین مخلوط کن موجود در بازار نصیب شما گردد، بهتر است که مقاله راهنمای خرید مخلوط کن را با ما دنبال کنید.

قسمت های مختلف دستگاه مخلوط کن به ترتیب زیر می باشد.

  • بدنه اصلی مخلوط کن ( موتور دستگاه )
  • پارچ
  • ظرف مدرج
  • آسیاب
  • واشر درب پارچ
  • چند صفحه تیغه رنده

 

قسمت های مختلف دستگاه مخلوط کن

 

نکات مهم در راهنمای خرید مخلوط کن کدام ها هستند؟

  1. نوع مخلوط کن را مشخص کنید
  2. دقت کردن به تنظیمات سرعت مخلوط کن
  3. توجه کردن به توان و قدرت موتور مخلوط کن
  4. جنس بدنه مخلوط کن بررسی شود
  5. به جنس پارچ مخلوط کن در هنگام خرید توجه کنید
  6. توجه داشتن به جنس تیغه های مخلوط کن
  7. بررسی کردن ظرفیت پارچ مخلوط کن
  8. عملکرد پالس مخلوط کن را فراموش نکنید
  9. مجهز بودن مخلوط کن به قفل ایمنی
  10. بررسی کردن فیلتر مخلوط کن
  11. وزن مخلوط کن را بسنجید
  12. سنجیدن میزان صدای دستگاه مخلوط کن
  13. اهمیت قابلیت سوئیچ ایمنی در دستگاه مخلوط کن
  14. طول سیم مخلوط کن
  15. در نظر گرفتن قیمت دستگاه
  16. برندهای معتبر مخلوط کن
  17. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش مخلوط کن

 

نوع مخلوط کن را مشخص کنید

مخلوط کن ها در برندها و مدل های متفاوتی در بازار به فروش می رسند، که دارای دو نوع یک کاره و چند کاره می باشند. در راهنمای خرید مخلوط کن، یکی از نکات اصلی برای خریدی موفق، در نظر گرفتن همین آپشن ساده، اما مهم می باشد. شما باید سعی کنید، تا بر اساس نیاز خود و میزان استفاده تان از این دستگاه، یکی از کاربردی ترین و بهترین برندهای مخلوط کن را برای خودتان خریداری نمایید.

مخلوط کن چند کاره: این مدل از دستگاه دارای سه قسمت می باشد، که هر کدام وظیفه ای را انجام می دهند. خرد کردن، میکس کردن و آسیاب کردن از جمله وظایف مخلوط کن چند کاره می باشد.

مخلوط کن یک کاره: بلندر یا مخلوط کن یک کاره، تنها یک پارچ شیشه ای یا پلاستیک مانند برای آن ها تعبیه شده است و به وسیله آن تنها می توانید، آبمیوه یا نهایتا اسموتی درست کنید. لازم است بدانید که با مخلوط کن یک کاره، امکان خرد کردن و آسیاب کردن مواد غذایی را نخواهید داشت.

 

انواع مخلوط کن

 

دقت کردن به تنظیمات سرعت مخلوط کن

قطعا بیشتر بودن تعداد تنظیمات سرعت دستگاه، به شما انتخاب بیشتری برای استفاده کردن از دستگاه و مخلوط کردن مواد غذایی مختلف را خواهد داد. اگر استفاده های شما از این دستگاه کارآیی متنوع است، شما باید حتما در راهنمای خرید این محصول، مخلوط کنی را انتخاب کنید، که با امکان تنظیم سرعت های متفاوت باعث شود، تا شما بتوانید با کیفیت بهتر و بالاتری از این دستگاه استفاده نمایید.

 

دقت کردن به تنظیمات سرعت مخلوط کن

 

توجه کردن به توان و قدرت موتور مخلوط کن

حتما با خواندن مقاله های متعدد در خصوص راهنمای خرید محصولات، به این نتیجه رسیده اید که توان دستگاه یکی از مهم ترین فاکتورها در راهنمای خرید هر دستگاهی به شمار می رود. از این رو باید به طور حتم در راهنمای خرید مخلوط کن نیز به این فاکتور مهم و اساسی توجه نمایید. در واقع توان دستگاه بر حسب وات نشان داده می شود و نشان دهنده قدرت موتور می باشد. به علاوه بازه متنوعی از توان برای مخلوط کن ها وجود دارد که از 300 وات شروع شده و تا 1000 وات ادامه دارد. شایان است بدانید، که هر چه توان موتور بیشتر باشد، عملکرد دستگاه نیز بالاتر خواهد رفت.

 

توجه کردن به توان و قدرت موتور مخلوط کن

 

جنس بدنه مخلوط کن 

جنس بدنه مخلوط کن در راهنمای خرید، معیاری بسیار مهم و اساسی تلقی می شود که با انتخاب مناسب آن، ارزش خرید شما چند برابر بالا می رود. جنس بدنه این دستگاه به دو صورت پلاستیک و استیل طراحی و ساخته شده است. توصیه ما به شما عزیزان در راهنمای خرید مخلوط کن، خریداری کردن مخلوط کن استیل می باشد. چون که بدنه استیل در برابر ضربه و آسیب مقاوم تر است، تغییر رنگ نمی دهد، دوام و طول عمر بیشتری دارد و زیبایی خاص تری نسبت به جنس پلاستیکی دارد.

 

جنس بدنه مخلوط کن 

 

به جنس پارچ مخلوط کن در هنگام خرید توجه کنید

در راهنمای خرید مخلوط کن، یکی دیگر از نکات فوق العاده مهم که باید به آن توجه کرد، جنس پارچ دستگاه می باشد. در اصل پارچ مخلوط کن در سه جنس شیشه ای معمولی، شیشه ای پیرکس و پلاستیک شفاف طراحی و تولید می شود. جای دارد بدانید، که هر یک از این جنس ها برای خود دارای مزایا و معایبی هستند و این مورد می تواند، کاملا سلیقه ای انتخاب شود. در واقع در خصوص پارچ های شیشه ای معمولی، باید گفت که ممکن است در اثر سرد و گرم شدن ترک بخورند و بشکنند. پارچ های پلاستیکی نیز وزن سبک تری دارند و در برابر ضربه مقاوم تر هستند، اما ممکن است در دراز مدت تغییر رنگ بدهند و زرد رنگ شوند. اما پارچ های شیشه ای پیرکس، تغییر رنگ نمی دهند و بسیار مقاوم هستند، تنها ایراد این پارچه ها وزن سنگین آن ها می باشد. ما سعی کردیم تا با بیان کردن ویژگی های هر یک از جنس ها، راه را برای خرید کردنتان آسان کنیم و شما بتوانید شما به نظر خودتان و سنجیدن هر یک از جنس ها، یکی را خریداری نمایید.

 

به جنس پارچ مخلوط کن در هنگام خرید توجه کنید

 

توجه داشتن به جنس تیغه های مخلوط کن

در راهنمای خرید مخلوط کن، توجه کردن به جنس تیغه ها، باید حتما در اولویت قرار بگیرد. چرا که جنس تیغه ها تاثیر به سزایی در کارایی و عملکرد مخلوط کن دارند. در صورتی که شما می خواهید، مخلوط کن را برای خرد کردن مواد غذایی سفت، سخت و یا یخ استفاده کنید، باید حتما جنس تیغه دستگاه را از استیل ضد زنگ انتخاب و خریداری کنید.

 

توجه داشتن به جنس تیغه های مخلوط کن

 

بررسی کردن ظرفیت پارچ مخلوط کن

ظرفیت پارچ دستگاه نیز از عوامل مهمی در راهنمای خرید محسوب می شود. اغلب توصیه می شود که برای انتخاب کردن این دستگاه، جمعیت و تعداد اعضای خود را در نظر بگیرید. اما باید گفت در صورتی که شما همیشه در حال میزبانی کردن هستید، باید ظرفیت پارچ را به گونه ای انتخاب کنید، که پاسخگوی نیازهای شما در شرایط خاص باشد.

 

عملکرد پالس مخلوط کن را فراموش نکنید

داشتن عملکرد پالس یا همان عملکرد لحظه ای، یکی از قابلیت های مهم این دستگاه می باشد و در راهنمای خرید محصول، باید حتما به آن نگاهی ویژه داشته باشید. عملکرد پالس در مخلوط کن این امکان را فراهم می کند، تا در صورت نیاز برای مدت کوتاهی به صورت ضربه ای از حداکثر توان دستگاه استفاده نمایید. به علاوه این قابلیت باعث می شود، تا به مواد در حال مخلوط شدن ضربه وارد شود. از این رو داشتن چنین قابلیت و ویژگی ای برای مخلوط کردن مواد سفت و تکه های نسبتا بزرگ می تواند، کاملا کمک کننده می باشد و این امر، سبب بهبود عملکرد دستگاه نیز خواهد شد.

 

عملکرد پالس مخلوط کن را فراموش نکنید

 

مجهز بودن مخلوط کن به قفل ایمنی

قفل ایمنی در این نوع دستگاه، سبب سفت شدن درب پارچ خواهد شد، به نحوی که جلوی نشت مواد غذایی به بیرون از پارچ را در هنگام کار کردن مخلوط کن می گیرد. بنابراین بهتر است که در هنگام خرید این دستگاه، شما مخلوط کنی را خریداری کنید، که مجهز به ویژگی قفل ایمنی باشد.

 

بررسی کردن فیلتر مخلوط کن

در بعضی از مدل های مخلوط کن، قسمتی به نام فیلتر طراحی شده است، که از ورود هسته پالپ و ... به درون دستگاه جلوگیری به عمل می آورد. از این رو انتخاب مخلوط کنی با داشتن فیلتر مناسب، می تواند مخلوطی صاف و یک دست را از مواد غذایی مورد نظر شما به دست بیاورد.

 

وزن مخلوط کن را بسنجید

با توجه به این که مخلوط کن جزء یکی از دستگاه های پر استفاده در هر آشپزخانه ای می باشد، شما باید دستگاهی را برای خودتان خریداری کنید، که وزن سبک و کمی داشته باشد. تا بدین صورت به راحتی بتوانید دستگاه را برای انجام دادن کارهای خود، جابه جا کنید.

 

سنجیدن میزان صدای دستگاه مخلوط کن

یکی از مزیت های مهم برای هر دستگاهی، کم سر و صدا بودن آن ها به شمار می آید. پس در راهنمای خرید مخلوط کن، در نظر گرفتن میزان صدای محصول خریداری شده را فراموش نکنید. اگر هر یک از شما نسبت به سر و صدا حساس هستید، باید حتما قبل از خرید مخلوط کن، صدای آن را توسط فروشنده امتحان کنید و از صدا و لرزش کم آن مطمئن شوید. به علاوه شما می توانید قبل از خرید مخلوط کن، به برند دستگاه توجه کنید و در سایت به قسمت نظرات خریداران رجوع کنید، تا نسبت به میزان صدا و لرزش دستگاه مخلوط کن، اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

 

اهمیت قابلیت سوئیچ ایمنی در دستگاه مخلوط کن

در راهنمای خرید مخلوط کن، در نظر گرفتن نکات ایمنی، می تواند موفقیت خرید شما را چند برابر کند. در نتیجه  شما باید مخلوط کنی را برای خود خریداری کنید، که تا زمانی که قطعات مختلف دستگاه به طور صحیح روی هم قرار نگرفته اند، مخلوط کن روشن نشود.

 

طول سیم مخلوط کن

شاید اکثریت افراد در حین خریداری کردن دستگاه مخلوط کن، به طول سیم آن هیچ توجهی نداشته باشند و این آپشن اصلا برایشان مهم جلوه ندهد. اما باید این نکته را در نظر بگیرید، که همیشه امکان در دسترس بودن پریز برق وجود ندارد و شاید شما مجبور شوید دو شاخه مخلوط کن را به پریزی دورتر متصل کنید. به همین دلیل لازم است، که در راهنمای خرید دستگاه مخلوط کن، دستگاهی با طول سیم بلند را برای خودتان خریداری کنید.

 

در نظر گرفتن قیمت دستگاه

در واقع دستگاه های مخلوط کن می توانند، بسته به نوع کارکرد، طراحی، سرعت و سایر قابلیت های دیگر از قیمت های متفاوت تری برخوردار باشند. از این رو شما باید قبل از خریدن دستگاه میزان بودجه ای که می خواهید، صرف خرید این دستگاه کنید را در نظر داشته باشید.

 

برندهای معتبر مخلوط کن

شما باید با رعایت تمامی نکات بالا در راهنمای خرید مخلوط کن، سعی کنید که دستگاه خود را از فروشگاه های معتبر و برندهای اصل و شناخته شده خریداری نمایید. از جمله برندهایی که در خصوص خریداری کردن آن ها نباید دو دل باشید، عبارتند از: برند پاناسونیک، پارس خزر، گوسونیک، فوما، آیسن، سنکور، مکسی، نانیوا، المپیا و ... .

 

داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش مخلوط کن

داشتن گارانتی محصول انتخابی شما، در آخرین مورد از فاکتورهای راهنمای خرید مخلوط کن قرار می گیرد. توجه نمایید که گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش دستگاه، می تواند تضمینی برای خرید موفق و عالی شما باشد. از این رو اگر می خواهید در صورت خراب شدن این دستگاه و تعمیرات آن خیال تان از هر بابتی راحت باشد، بهتر است مخلوط کنی را خریداری کنید، که از این امکان برخوردار باشد.

 

جمع بندی کلی

تمامی فاکتورها و آپشن های مهمی که می توانند خریدی موفق و مناسب را نصیب شما گردانند، در این مقاله بیان شده است. اگر هر یک از شما روی خریداری کردن لوازم برقی خانگی خود حساس هستید، باید حتما تمامی این موارد را با هم در نظر بگیرید، تا بعدها دچار پشیمانی نشوید. دقت کنید که داشتن هر یک از این ویژگی ها برای مخلوط کن، باعث بهترین کارکرد و عملکرد دستگاه خواهد شد. پس نسبت به هیچ یک از این معیارها بی اعتنا نباشید. در آخر امیدواریم که هر یک از شما با استفاده از مقاله راهنمای خرید مخلوط کن، بتوانید بهترین خرید خود را از این دستگاه کارآیی تجربه کنید. با تشکر از صبر و حوصله ای که برای خواندن این مقاله صرف کردید. 

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا