مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف آشنایی با 13 تکنولوژی ماشین ظرفشویی بوش

تمامی متن مقاله آشنایی با 13 تکنولوژی ماشین ظرفشویی بوش را می توانید به صورت pdf و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 6.01 MB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

آشنایی با 13 تکنولوژی ماشین ظرفشویی بوش

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۳/۲۳ دوشنبه
آشنایی با 13 تکنولوژی ماشین ظرفشویی بوش
چکیده این مقاله : در این مطلب از بنان کالا مگ قصد دارم درباره تکنولوژی های ماشین ظرفشویی بوش توضیحات مختصری بدهیم و شما عزیزان را با تمامی این تکنولوژی ها آشنا سازیم.
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه
  • 0 نظر
  • 335 بازدید

حتماً می دانید که برند بوش، جزء یکی از برترین و شناخته ترین برندها در کل دنیا می باشد. کمپانی این برند سعی کرده است، تمامی لوازم خانگی خود را در نهایت کیفیت، تکنولوژی پیشرفته، دوام، طول عمر بالا، زیبایی و ... طراحی کند و بی نظیرترین محصولات را به بازار عرضه کند. این برند از دستگاه ماشین ظرفشویی، دارای تکنولوژی های برتری می باشد که ما قصد داریم در این مقاله شما را با 13 تکنولوژی ماشین ظرفشویی بوش آشنا کنیم.

 

تکنولوژی های ماشین ظرفشویی بوش

 

انواع تکنولوژی در ماشین ظرفشویی بوش 

  1. تکنولوژی Sanitize
  2. سیستم شستشوی بدون صدا Super Silence
  3. سیستم خشک کن Zeolite
  4. فناوری Half Load
  5. فناوری Glass Protection Technologe
  6. قابلیت PerFectDry
  7. تکنولوژی حسگر آب Aqua Sensor
  8. تکنولوژی Active Water
  9. سیستم Dosage Assist
  10. سیستم سبدهای قابل انعطاف
  11. فناوری Advanced filter system
  12. فناوری Load Sensor
  13. قفل کودک Child Lock

 

تکنولوژی های ماشین ظرفشویی بوش

 

تکنولوژی Sanitize

این نوع از تکنولوژی که همان شستشو همراه با ضدعفونی کردن است، در جدیدترین مدل های این دستگاه به کار رفته است. تکنولوژی، باعث افزایش دمای آب تا 70 درجه سانتی گراد می شود و همین امر موجب می شود تا علاوه بر شستشوی عمیق ظروف، تمامی باکتری ها و میکروب های موجود بر سطح ظروف از بین بروند. در واقع این فناوری زمان آبکشی کردن را کمی طولانی می کند، اما لزوم استفاده از ماده ضدعفونی کننده در ظرفشویی بوش را از بین می برد.

 

تکنولوژی Sanitize

 

سیستم شستشوی بدون صدا Super Silence

به منظور کاهش لرزش و کمتر شدن سر و صدای ماشین ظرفشویی بوش، در آخرین مدل های دستگاه این فناوری به کار رفته است. با وجود این سیستم، شما می توانید هر ساعت از شبانه روز که بخواهید، اقدام به شستن ظروف خود نمایید و بدون آزرده شدن از ماشین ظرفشویی خود، آن را روشن کنید.

 

سیستم شستشوی بدون صدا Super Silence

 

سیستم خشک کن Zeolite

زئولیت در ماشین های ظرفشویی، یکی از فناوری های پیشرفته روز دنیاست که کمپانی بوش از آن بهره می برد. یکی از خواص مهم زئولیت این است که رطوبت موجود در محیط را گرفته و تبدیل به انرژی حرارتی می کند. در اصل حرارتی که این ماده معدنی تولید می کند، در حدی است که آب را به نقطه جوش می رساند و با وجود این سنگ در ماشین ظرفشویی، نیازی به خشک کردن ظروف نیست. علاوه بر اینکه زئولیت در ماشین ظرفشویی بوش، ظروف را به خوبی خشک می کند، هیچ گونه لکه و رطوبتی نیز بر روی آن ها باقی نمی گذارد و باعث صرفه جویی 10 درصدی در مصرف برق و کاهش زمان برنامه های شستشو می شود.

 

سیستم خشک کن Zeolite

 

فناوری Half Load

از دیگر تکنولوژی ماشین ظرفشویی بوش، فناوری Half Load می باشد. این فناوری یا همان شستشو با نصف ظرفیت ماشین ظرفشویی بوش، به شما این امکان را می دهد تا زمان شستشو را کاهش داده و تا 30 درصد در مصرف آب صرفه جویی کنید. به بیانی ساده تر می توان گفت که شما می توانید ظروف روزانه خود را که مقدار آن ها کمتر از ظرفیت کامل ظرفشویی بوش است، در یکی از سبدهای دستگاه بچینید و ظرفشویی را به صورت نیمه پر روشن کنید. همچنین با داشتن چنین دستگاهی دیگر نیازی به تلنبار کردن ظرف های کثیف و تحمل کردن بوی بد باقیمانده مواد غذایی نیست تا مقدار ظروف به ظرفیت کامل ماشین ظرفشویی برسد.

 

فناوری Glass Protection Technologe

شایان ذکر است بدانید که وجود املاح معدنی و سختی در آب ورودی به ماشین ظرفشویی، سبب کدر شدن و آسیب رساندن به ظروف شیشه ای می گردد. لذا برای جلوگیری از چنین آسیب هایی کمپانی بوش، ماشین های ظرفشویی خود را به تکنولوژی پیشرفته Glass Protection Technologe مجهز کرده است تا به طور مکرر میزان سختی آب را کنترل و تنظیم کند.

 

قابلیت PerFectDry

با به کار رفتن این نوع تکنولوژی در ماشین ظرفشویی بوش، تمامی ظروف حتی ظروف پلاستیکی، پس از اتمام شستشو به طور کامل خشک می شوند. از این رو شما می توانید، بلافاصله بعد از اتمام کار دستگاه، ظروف را در سر جای خودشان قرار بدهید.

 

تکنولوژی حسگر آب Aqua Sensor

حسگر آب، از دیگر تکنولوژی های ماشین ظرفشویی بوش می باشد. این سیستم میزان کثیفی آب را در مرحله اول آبکشی می سنجد و مشخص می کند که این آب برای استفاده در دوره اصلی شستشو قابل استفاده می باشد یا خیر. به علاوه این فناوری هوشمند، موجب صرفه جویی 20 درصدی در هر بار شستشو خواهد شد.

 

تکنولوژی Active Water

این فناوری نوآورانه کاملاً با محیط زیست سازگار است و حداکثر بهره وری را در شستشو به ارمغان می آورد. همچنین این تکنولوژی باعث می شود تا با استفاده از فیلترهای بهینه شده، گرم شدن سریع تر آب و صرفه جویی در مصرف آب و انرژی اتفاق بیفتد.

 

تکنولوژی Active Water

 

سیستم Dosage Assist

با مجهز بودن دستگاه به این ویژگی و شروع شدن دوره شستشو، قرص به صورت اتوماتیک وارد محفظه ای خواهد شد که در آن به صورت کاملاً کنترل شده و هوشمندانه مورد مصرف قرار می گیرد تا بهترین نتیجه شستشو نیز حاصل شود. با این کار بهترین نتیجه شستشو حاصل می شود و از افتادن قرص در بین ظروف نیز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

سیستم سبدهای قابل انعطاف

از دیگر تکنولوژی ماشین ظرفشویی بوش، مجهز بودن دستگاه به قابلیت سبدهای انعطاف پذیر می باشد. سبدهای قابل انعطاف این امکان را برای کاربران فراهم می سازند که ارتفاع سبدها را با توجه به نیاز خود تنظیم کنند. به این ترتیب شما می توانید، چیدمان ظروف خود را به دلخواه بالا و پایین کنید و به راحتی درون سبدها جای دهید.

 

فناوری Advanced filter system

این فناوری جدید در ماشین ظرفشویی بوش، امکان تعویض آسان با قدرت پاکیزگی بالا را به شما ارائه می کند و نسبت به مدل های مشابه ماشین ظرفشویی تا حدود 50 درصد تصفیه آب بیشتری دارد.

 

فناوری Advanced filter system

 

فناوری Load Sensor

این تکنولوژی در ماشین ظرفشویی بوش باعث می شود تا وزن ظروف داخل دستگاه با استفاده از این سنسور چرخشی محاسبه شوند و میزان درستی از آب مورد نیاز برای شستن ظروف مصرف گردد. در مجموع تکنولوژی Load Sensor، میزان مصرف بهینه آب را برای نصف ظرفیت یا حداکثر ظرفیت محاسبه می کند و در مصرف آب و برق صرفه جویی می کند.

 

قفل کودک Child Lock

این گزینه نیز می تواند، یکی دیگر از برترین تکنولوژی های ماشین ظرفشویی بوش باشد. چرا که با وجود چنین ویژگی ای کدبانوهای بچه دار به خوبی می توانند، از دستگاه خود استفاده کنند. با استفاده از قابلیت قفل کودک، صفحه نمایشگر و درب دستگاه قفل می شود و مانع از تأثیر دست زدن کودکان در هنگام شستشوی ظروف می شود.

 

قفل کودک Child Lock

 

سخن پایانی

در این مقاله به 13 تکنولوژی ماشین ظرفشویی بوش اشاره شد و توضیحات لازم در خصوص آن ها بیان گردید. قطعاً برای کسانی که قصد خرید ماشین ظرفشویی را دارند، ماشین ظرفشویی بوش در انواع مدل هایی که دارد، می تواند بهترین گزینه برای خریداری کردن باشد. امیدواریم که این مقاله راهنمایی های لازم را برای شما عزیزان به ارمغان آورده باشد. از اینکه برای خواندن مقاله های ما وقت می گذارید، بی نهایت متشکریم.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا