مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف نحو کار کردن پنکه بدون پره

تمامی متن مقاله پنکه بدون پره چیست و پنکه بدون پره چگونه کار می‌کند؟ را می توانید به صورت pdf و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 4.23 MB دانلود پی دی اف - 1020.53 KB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

پنکه بدون پره چیست و پنکه بدون پره چگونه کار می‌کند؟

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۳/۲۲ یکشنبه
پنکه بدون پره چیست و پنکه بدون پره چگونه کار می‌کند؟
چکیده این مقاله : ما در این مقاله قصد داریم تا در خصوص موضوع پنکه بدون پره چگونه کار می‌کند؟ یا (نحوه کار پنکه بدون پره)، اطلاعات و آگاهی ها لازم را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
  • 0 نظر
  • 465 بازدید

برخی از افراد با شنیدن اسم پنکه پره دار، فوراً متوجه خطرات آن خواهند شد و دوست ندارند که از این دستگاه در خانه خود استفاده کنند. چرا که بارها پیش آمده است که پنکه های پره دار موجب به وجود آمدن اتفاقات ناگواری بخصوص برای کودکان شده اند. قبلنا استفاده کردن از پنکه های پره دار در میان عموم مردم رایج بود و آن ها برای خنک کردن خود در فصل تابستان از این دستگاه استفاده می کردند؛ اما خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی و همت طراحان این محصول باعث شده است که امروزه پنکه های بدون پره روانه بازار شوند و به فروش برسند.

در واقع این پنکه ها برای افرادی که به زیبایی و مدرن بودن خانه خود اهمیت می دهند، بسیار ایده آل و خاص می باشد. شاید برخی از شما با شنیدن اسم پنکه های بدون پره، فوراً از خود بپرسید که نحوه کار کردن این دستگاه چگونه است و چطوری باد خنک را بیرون می دهد. ما در این مقاله قصد داریم تا در خصوص موضوع پنکه بدون پره چگونه کار می‌کند؟ یا (نحوه کار پنکه بدون پره)، اطلاعات و آگاهی ها لازم را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

 

نحوه کار کردن پنکه بدون پره

 

نحو کار کردن پنکه بدون پره

پنکه بدون پره در سال 2009 میلادی توسط شرکت جیمز دایسون اختراع شد. پنکه بدون پره دارای یک فن مکانیکی است که نسبت به پنکه های پره دار دارای قدرت بیشتر و مصرف کمتری می باشد. در حقیقت در نگاه اول این مدل از پنکه ها، هیچ گونه شباهتی به وسیله سرمایشی ندارند. بلکه دارای ظاهری شبیه به حلقه بزرگ پلاستیکی می باشند که روی یک پایه استوانه ای شکل با عمق چند سانتی متری قرار گرفته اند. در قسمت پایینی پنکه بدون پره، یک فن قوی وجود دارد که هوا را مکش می کند و با قدرت از حلقه ای که در بخش بالایی تعبیه شده است، هوا را خارج می کند. این هوا به دلیل فشار و قدرت زیادش، باعث خنک شدن هوای محیط می شود.

طبق تحقیقاتی که در خصوص این پنکه ها انجام شده است، پنکه های بدون پره تا 15 برابر نسبت به پنکه های معمولی کارایی دارند. در ابتدای طراحی پنکه های بدون پره و مدل های اولیه آن ها، سر و صدای زیاد دستگاه موجب آزار و اذیت خریداران این پنکه می شد؛ اما با گذر زمان و با رعایت اصول ارگونومی در طراحی این محصول، مشکل صدای ناهنجار پنکه برطرف شده و این دستگاه ها با صدای بسیار کمی طراحی و تولید شده اند. از نام این دستگاه مشخص است که این پنکه ها هیچ گونه پره ای ندارند و ظاهر و عملکردشان متفاوت از پنکه های پره دار قدیمی می باشد. پنکه های بدون پره در طرح ها، اندازه ها و قابلیت های خاصی در بازار عرضه شده اند و انتخاب و خرید این محصول برای تمامی افرادی که در محیط های گرم و مرطوب زندگی می کنند، می تواند انتخابی کاملاً مناسب و ایده آل باشد. ناگفته نماند که پنکه های بدون پره با توجه به طراحی و ظاهر خاصی که دارند، به پنکه نیز مشهور هستند.

 

نحو کار کردن پنکه بدون پره

 

مزایای پنکه بدون پره

  • این پنکه ها از ایمنی بالایی برخوردار هستند و با داشتن آن ها دیگر نگران امنیت کودکان خود و سایر افراد نخواهید بود.
  • طراحی زیبای این دستگاه می تواند، کاملاً مناسب و شایسته محل زندگی هر یک از شما باشد.
  • پنکه های بدون پره صدای بسیار کمتری در حین کار کردن تولید می کنند.
  • این مدل از پنکه ها مصرف انرژی کمتری را دارا هستند.
  • امکان تمیز کردن پنکه های بدون پره، بدون نیاز به باز کردن قطعات، خیلی راحت و ساده به انجام می رسد.
  • برای افرادی که مبتلا به آلرژی هستند، استفاده کردن از این مدل پنکه ها فوق العاده عالی می باشد.
  • وزن کم این دستگاه، باعث می شود که حمل و نقل آن راحت و بدون دردسر صورت بگیرد.
  • پنکه های بدون پره دارای قابلیت تنظیم سرعت باد خروجی هستند.
  • این مدل از دستگاه ها به تایمر و کنترل از راه درو مجهز هستند.

 

مزایای پنکه بدون پره

 

کلام آخر مقاله نحوه کار کردن پنکه بدون پره

در آخر، باید در خصوص این دستگاه کارایی گفت که پنکه های بدون پره علاوه بر این که از شکل و ظاهری شیک و مدرن برخوردار هستند، زیبایی خاصی به محل کار یا منزل شما نیز می بخشند. پس در خصوص خرید پنکه اندکی فکر نکنید و سعی شما بر آن باشد تا یکی از جدیدترین و بهترین مدل های این نوع پنکه را بر اساس سلیقه خودتان خریداری کنید. علاوه بر تمامی این خصوصیات، پنکه ها بدون پره به دلیل نداشتن پره، بسیار ایمن هستند و برای خانواده هایی که دارای فرزند خردسال هستند، بهترین گزینه انتخابی می باشند. امیدواریم بهترین و موفق ترین خرید پنکه بدون پره، نصیب هر یک از شما عزیزان گردد.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا