مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 2.3
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف راهنمای خرید اتو پرس

تمامی متن مقاله راهنمای خرید اتو پرس + 14 نکته کاربردی برای خرید آن را می توانید به صورت pdf و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 8.87 MB دانلود پی دی اف - 1020.53 KB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای خرید اتو پرس + 14 نکته کاربردی برای خرید آن

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۳/۹ دوشنبه
راهنمای خرید اتو پرس + 14 نکته کاربردی برای خرید آن
چکیده این مقاله : اگر قصد خرید اتو پرس را دارید و نمی دانید به چه فاکتور هایی در خرید آن توجه نمایید بنابراین راهنمای خرید اتو پرس + 14 نکته کاربردی برای خرید آن را به دقت مطالعه نمایید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه
  • 0 نظر
  • 317 بازدید

امروزه شیک بودن افراد و پوشیدن لباس هایی صاف و بدون چروک، بسیار حائز اهمیت است و قطعاً داشتن این ویژگی نیاز به یک دستگاه اتو پرس مناسب دارد تا لباس های شما را به بهترین شکل ممکن اتوکشی کند. اگر از کار کردن با اتوهای قدیمی و کوچک خود خسته شده اید، بی شک خرید اتو پرس می تواند، گره گشای مشکل شما باشد و با خرید این دستگاه، اتو کردن انواع لباس ها برای شما جذاب و خوشایند می گردد. امروزه تنوع اتو پرس ها در بازار بسیار زیاد شده است و همین امر شاید انتخاب را برای خریداران این دستگاه کمی سخت و وقت گیر نماید. لذا ما تصمیم به نوشتن مقاله ای در خصوص راهنمای خرید اتو پرس گرفتیم تا خرید موفق و ایده آل را نصیب شما گردانیم.

لازم است بدانید که اوایل از اتو پرس بیشتر در خشکشویی ها و کارگاه ها استفاده می کردند؛ اما خوشبختانه امروزه سازندگان این دستگاه، اتو پرس ها را در ابعاد و اندازه هایی جمع و جورتر برای مصارف خانگی طراحی و تولید می کنند و آن ها را روانه بازار می نمایند. راهنمای خرید اتو پرس را در مقاله ما دنبال کنید تا علاوه بر داشتن خریدی موفق، بر اطلاعات و آگاهی های شما عزیزان نیز افزوده شود.

 

راهنمای خرید اتو پرس

 

اتو پرس و نکاتی که باید در راهنمای خرید اتو پرس مد نظر قرار بدهید

  1. در نظر گرفتن توان دستگاه
  2. وزن دستگاه اتوپرس را بسنجید
  3. ظرفیت مخزن اتو پرس
  4. ظرفیت مخزن اتو پرس
  5. دقت کردن به تنظیمات بخار اتوپرس
  6. قابلیت خاموش شدن خودکار اتو پرس
  7. توجه کردن به جنس کف اتو پرس
  8. انتخاب صفحه مناسب اتو پرس
  9. قطعات جانبی موجود در اتو پرس را در نظر بگیرید
  10. سنجیدن مساحت بخش پرس دستگاه
  11. میز اتوی آستین اتو پرس
  12. سیستم ضد چکه اتو پرس
  13. سیستم ضد رسوب اتو پرس
  14. برندهای معتبر اتو پرس
  15. ضمانت نامه و گارانتی معتبر

 

در نظر گرفتن توان دستگاه

اتوپرس نیز مانند هر دستگاه دیگری قدرتش با وات یا اسب بخار اندازه گیری می شود. در واقع هر چه توان اتوپرس بالاتر باشد، توانایی تولید گرما و بخار دستگاه نیز بیشتر خواهد بود. بخار تولید شده از اتوپرس چروک لباس ها را به طور کامل از بین می برد و لباس هایی صاف و زیبا را به شما تقدیم می کند؛ بنابراین در راهنمای خرید اتو پرس بهتر است، دستگاهی را خریداری کنید که توان بالایی داشته باشد. البته ناگفته نماند که هر چه توان اتو پرس بیشتر باشد، دستگاه انرژی بیشتری را مصرف می کند. ولی در عوض کار را سریع تر و راحت تر به انجام می رساند؛ اما اگر به دنبال صرفه جویی کردن در مصرف برق هستید، دستگاهی را انتخاب و خریداری کنید که مصرف انرژی آن کمتر باشد.

 

در نظر گرفتن توان دستگاه

 

وزن دستگاه اتوپرس را بسنجید

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در راهنمای خرید اتو پرس، این است که به وزن دستگاه دقت کنید. چرا که در کل این دستگاه از وزن زیادی بهره می برد. برخی از مدل های اتو پرس دارای وزن 8 الی 10 کیلوگرم هستند و در نتیجه خریداری کردن این گزینه ها می تواند مناسب تر باشد. در کل پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که یک جای ثابت را برای قرارگیری اتوپرس در نظر بگیرید تا هر بار مجبور به جابه جایی و حمل اتو پرس نشوید.

 

ظرفیت مخزن اتو پرس

هر چند مخزن آب اتو پرس ظرفیت بیشتری داشته باشد، بهتر است. چرا که در اتو از آب برای تولید بخار و از بین بردن چروک های لباس استفاده می کنند. توجه داشته باشید که مخزن بزرگ تر اتو، سبب می شود تا بخار بیشتری تولید شود، آب درون مخزن دیرتر به اتمام برسد و لباس ها راحت تر اتو شوند. دلیل دیگر استفاده بهتر از اتو پرس هایی با مخزن بزرگتر این است که برخی از مدل های این دستگاه، دارای قابلیت شلیک بخار هستند و بخار آب را با فشار بیرون می دهند. لذا اگر جزء دسته ای از افراد هستید که با اتو پرس زیاد کار می کنید، بهتر است در راهنمای خرید اتو پرس، دستگاهی با ظرفیت مخزن بزرگتر را خریداری نمایید.

 

دقت کردن به تنظیمات بخار اتوپرس

بیشتر دستگاه های اتوپرس، دارای امکان کنترل دما و تنظیم میزان بخار می باشند که این تنظیمات بر روی یک پنل دیجیتال قرار گرفته اند. با داشتن چنین امکانی در اتوپرس، کاربر می تواند تنظیمات خروج بخار را برای پارچه های مختلف تنظیم کند و هر نوع پارچه ای را با تنظیمات خاص خود اتوکشی نماید. تنظیمات تعبیه شده در اتو پرس از قبل برنامه ریزی شده اند و شما در حین استفاده کردن از دستگاه، فقط کافیست که نوع پارچه را انتخاب نمایید. به طور مثال پارچه های ظریف به گرما و بخار کمتری در حین اتوکشی نیاز دارند، پس با استفاده از این تنظیمات نگرانی شما از آسیب دیدن البسه ها و سایه افتادن بر روی آن ها به حداقل میزان ممکن می رسد. در راهنمای خرید اتو پرس در نظر گرفتن این آپشن مهم بسیار لازم و ضروری می باشد.

 

دقت کردن به تنظیمات بخار اتوپرس

 

قابلیت خاموش شدن خودکار اتو پرس

خاموش شدن خودکار اتو پرس، یکی از مهم ترین ویژگی های مربوط به این دستگاه می باشد. مجهز بودن اتو پرس به چنین قابلیتی، به خصوص برای افرادی که کودکان خردسال، حیوانات خانگی و یا افراد سالخورده در منزل خود دارند، بسیار مهم و اساسی می باشد. ممکن است برای هر یک از شما پیش بیاید که اتو پرس را بر روی لباس خود قرار دهید و یکدفعه به دلیل مشغول شدن به کاری دیگر، فراموش کنید اتو را از روی لباس بردارید. از این رو خاموشی خودکار دستگاه به کمک شما می آید و اتو پرس را به شکل اتوماتیک خاموش می کند؛ بنابراین در راهنمای خرید اتو پرس بهتر است دستگاهی را خریداری کنید که در آن قابلیت قطع شدن دستگاه به صورت اتوماتیک وجود داشته باشد.

 

قابلیت خاموش شدن خودکار اتو پرس

 

توجه کردن به جنس کف اتو پرس

یکی دیگر از فاکتورهایی که در راهنمای خرید اتو پرس باید رعایت شود، توجه کردن به جنس کفی دستگاه می باشد. بهتر است جنس کفی اتوپرس انتخابی شما نچسب باشد. تا در صورت هرگونه سوختگی، به راحتی کف اتو تمیز شود.

 

انتخاب صفحه مناسب اتو پرس

اتوپرس های موجود در بازار دارای مدل های مختلف و اندازه های متفاوتی هستند؛ بنابراین شما باید در هنگام خرید این محصول، صفحه اتو پرس را طوری انتخاب کنید که پاسخگوی نیازهای شما از اتو کردن البسه ها باشد. در واقع صفحه ای از اتوپرس مناسب برای خریداری کردن است که در کمترین زمان، حجم زیادی از لباس ها را اتو بزند. لازم است بدانید که در حال حاضر اتو پرس هایی با صفحه های 26، 28 و 32 اینچی در بازار به فروش می رسند و شما باید بر اساس میزان استفاده تان از اتو پرس و تعداد نفرات خانواده، یکی از اتو پرس ها با صفحه ای مناسب را برای خودتان برگزینید.

 

انتخاب صفحه مناسب اتو پرس

 

قطعات جانبی موجود در اتو پرس را در نظر بگیرید

از دیگر موارد مهم در راهنمای خرید اتو پرس، شرح قطعات جانبی موجود در دستگاه می باشد. اتوپرس نیز برای خود دارای لوازم جانبی متعددی می باشد که بهتر است در هنگام خرید دستگاه به آن ها توجه کنید. در ادامه مقاله لوازم جانبی اتو پرس را مورد بررسی قرار می دهیم.

  • پایه اتو پرس: پیشنهاد ما به شما این است دستگاهی را انتخاب کنید که بتوانید پایه اتو پرس را به صورت دستی بر اساس قدتان تنظیم نمایید.
  • بالشتک اتو پرس: به راحت اتو کردن شما کمک می کند.
  • دسته اتو پرس: دسته اتو پرس با شکل های متفاوتی بر روی دستگاه تعبیه می شوند. انتخاب این مورد تا حد زیادی بسته به سلیقه و میزان راحتی شما در استفاده کردن از اتو دارد.
  • بطری برای اسپری کردن آب: با استفاده از این بطری شما می توانید، به راحتی بر روی لباس های خود آب بپاشید و کمی آن ها را مرطوب نمایید.
  • مخزن درجه بندی شده در اتو پرس: این مورد به شما کمک می کند تا بر اساس میزان استفاده خود در مخزن آب بریزید.

 

سنجیدن مساحت بخش پرس دستگاه

از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه که در هنگام خرید باید به آن توجهی ویژه داشت، دقت کردن به مساحت بخش پرس اتو پرس می باشد. شما باید در هنگام خرید اتو پرس با دقت مساحت بخش پرس را بررسی کنید و ببینید که این قسمت به اندازه کافی بزرگ است یا خیر؛ زیرا در صورت کوچک بودن این بخش از دستگاه، کار اتوکشی شما دشوارتر صورت می گیرد و شما مجبورید مدام بخش کوچکی از لباس را اتو کنید و آهسته آهسته پیش بروید؛ اما در صورتی که مساحت این بخش بیشتر باشد، فضای بیشتری برای اتو کردن خواهید داشت و اتوکشی لباس هایتان سریع تر و بهتر به انجام می رسد.

 

سنجیدن مساحت بخش پرس دستگاه

 

میز اتوی آستین اتو پرس

اتو کردن آستین ها نسبت به سایر قسمت های لباس، به سختی شکل می گیرد. لذا شما باید در راهنمای خرید اتو پرس به این معیار مهم توجه کنید که اتوپرس انتخابی شما حتماً میز مخصوص اتوی آستین را که در قسمتی از دستگاه نصب می شود را داشته باشد.

 

سیستم ضد چکه اتو پرس

زمانی که اتو پرس برای تولید بخار کمتر از حد مجاز است، سیستم ضد چکه موجب بسته شدن اتوماتیک محفظه بخار و جلوگیری از چکه کردن آب به بیرون خواهد شد؛ بنابراین در هنگام خرید اتو پرس، بهتر است که به این فاکتور مهم توجه کنید.

 

سیستم ضد چکه اتو پرس

 

سیستم ضد رسوب اتو پرس

در راهنمای خرید اتو پرس، اگر شما دستگاهی را انتخاب کنید که مجهز به قابلیت ضد رسوب باشد، این ویژگی نه تنها موجب افزایش طول عمر دستگاه می شود، بلکه در صورتی که اگر از آب شهری نیز در اتو پرس استفاده کنید، دستگاه دچار هیچ گونه جرم و رسوبی نخواهد شد.

 

برندهای معتبر اتو پرس

حالا که شما تمام معیارهای ذکر شده در این مقاله را در راهنمای خرید اتو پرس به کار برده اید، بهتر است که دستگاه انتخابی خود را از برندهای باکیفیت و معتبری مانند ژانومه، دومنا، بایترون، سرجیو، هوگارو و رادکس خریداری نمایید. به عنوان یک نکته مهم شایان ذکر است، اگر می خواهید اتو پرسی مناسب و ایده آل از هر جهتی را نصیب خودتان کنید، بهتر است که قبل از این که هزینه دستگاه را در نظر بگیرید، قابلیت ها و امکانات اتو پرس را مد نظر قرار بدهید.

 

برندهای معتبر اتو پرس

 

ضمانت نامه و گارانتی معتبر

به عنوان آخرین فاکتور در راهنمای خرید اتو پرس، توصیه ما به شما عزیزان این که حتماً دستگاهی را خریداری کنید که ضمانت نامه داشته باشد. چرا که ضمانت نامه نشانه تعهد تولید کننده نسبت به محصولش می باشد.

 

آخرین کلام

در این مقاله تا حدود زیادی فاکتورهای مهم برای خرید یک اتو پرس مناسب، بیان شده است. از این رو مطالعه کردن دقیق این مقاله، می تواند خریدی آسان و موفق را نصیب شما عزیزان گرداند. مطمئن باشید، با چندین بار استفاده از این دستگاه، عاشق کارکرد آن می شوید و دوست دارید، هر روزه لباس های خود را صاف و براق نمایید. در آخر باید گفت که با داشتن اتو پرس، دیگر نیازی نیست تا برای شیک بودن، لباس هایتان را به خشکشویی ها بسپارید.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا