مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 3
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف علت صدای زیاد جارو شارژی در هنگام کار

تمامی متن مقاله علت صدای زیاد جاروشارژی در هنگام کار را می توانید به صورت pdf و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 3.95 MB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

علت صدای زیاد جاروشارژی در هنگام کار

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۲/۳۱ شنبه
علت صدای زیاد جاروشارژی در هنگام کار
چکیده این مقاله : صدای زیاد جارو شارژی در هنگام کار از مشکلاتی است که اغلب برای جاروشارژی رخ می دهد و می تواند دلایل زیادی داشته باشد که در این مطلب به 5 علت صدای زیاد جارو شارژی در هنگام کار می پردازیم.
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
  • 0 نظر
  • 412 بازدید

امروزه جارو کردن و نظافت خانه به کمک جارو شارژی ها خیلی راحت و سریع انجام می شود و این دستگاه به دلیل وزن سبک و عملکردی که دارد، مورد پسند افراد زیادی قرار گرفته است. بدون شک نمی توان کارکرد و قدرت توان یک جارو شارژی را با جاروبرقی مقایسه کرد؛ اما به هر حال این دستگاه نیز برای خود دارای قابلیت های بی نظیری می باشد که بسیاری از افراد از داشتن آن خرسندند. این وسیله کاربردی، کم حجم و سبک، ممکن است گاهی اوقات با مشکل صدای زیاد در حین کار کردن مواجه شود و در لحظه کاربران نتوانند، دلیل مشکل را بدانند. لذا ما تصمیم به گردآوری کردن مقاله ای در خصوص علت صدای زیاد جارو شارژی در هنگام کار گرفتیم. با ما باشید تا با استفاده از محتویات مقاله نسبت به بررسی و ایراد این مشکل، اقدام نمایید.

 

علت صدای زیاد جارو شارژی در هنگام کار

 

سر و صدای زیاد جارو شارژی در حین کار کردن می تواند ناشی از چه عواملی باشد؟

  1. آسیب دیدن و یا شکستن برخی از قسمت های بدنه جارو شارژی
  2. ایراد در موتور جارو شارژی
  3. خرابی در بلبرینگ های دستگاه جارو شارژی
  4. کثیف بودن بیش از حد فیلتر دستگاه
  5. مسدود شدن لوله های جارو شارژی

 

سر و صدای زیاد جارو شارژی در حین کار کردن

 

شکستی بدنه دستگاه

یکی از دلایل رایج برای بروز صدای زیاد جارو شارژی در هنگام کار کردن، آسیب دیدن و یا شکستگی برخی از قسمت های بدنه دستگاه می باشد. جنس بدنه جارو شارژی عمدتا از پلاستیک فشرده است و هر گونه افتادن و یا ضربه خوردنی به بدنه دستگاه، باعث شکستن و تولید صدای نامتعارف در آن می شود. تحت چنین شرایطی شما باید دستگاه را نزدیک تعمیرکار متخصص ببرید تا در صورت لزوم اقدام به تعویض کردن قسمت شکسته دستگاه نماید.

 

شکستی بدنه دستگاه

 

خرابی موتور جارو شارژی

یکی از حساس ترین و مهم ترین قطعات جارو شارژی، موتور دستگاه می باشد. در واقع می توان گفت هرگونه خرابی و نواقصی که در موتور جارو شارژی پدید آید، می تواند باعث بروز صدای زیاد جارو شارژی در هنگام کار کردن شود. در صورتی که موتور معیوب شده باشد، با سر و صدای زیادی که از خود تولید می کند، شما را باخبر می سازد تا هر چه سریع تر نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. با قرار گرفتن در چنین موقعیتی، باید فوراً جارو شارژی را خاموش کنید و به تعمیرگاه مخصوص ببرید. تا در آن جا دستگاه بررسی گردد و ایراد به وجود آمده توسط تعمیرکاران حرفه ای رفع شود.

 

خرابی موتور جارو شارژی

 

آسیب دیدن بلبرینگ

بلبرینگ ها قطعاتی در جارو شارژی هستند که در صورت شکستگی می تواند باعث  صدای زیاد جارو شارژی در هنگام کار کردن باشد. دقت داشته باشید که صدای حاصل از شکستگی بلبرینگ ها کاملاً در دستگاه واضح بوده و کاربر با کمی دقت و تمرکز می تواند، عیب جارو شارژی را تشخیص بدهد. در صورتی که در خصوص باز کردن و بررسی کردن جارو شارژی هیچ گونه تخصصی ندارید، بهتر است که حتماً کار تعمیر و یا تعویض سایر قطعات را به تکنسین متخصص بسپارید.

 

آسیب دیدن بلبرینگ

 

کثیف بودن فیلتر دستگاه

یکی دیگر از علت صدای زیاد جارو شارژی در هنگام کار کردن، کثیف بودن فیلترها است. دقت نمایید که هنگامی که فیلترها بیش از اندازه کثیف باشند، مکش جارو شارژی کم خواهد شد. با کم شدن مکش دستگاه، فشار زیادی به موتور وارد می شود و تحت چنین شرایطی است که تمام این عوامل دست به دست هم می دهند تا موجب صدای زیاد جارو شارژی در هنگام کار شوند. شما خیلی راحت می توانید، با تمیز کردن به موقع فیلترها از بروز این مشکل جلوگیری به عمل آورید.

 

کثیف بودن فیلتر دستگاه

 

انسداد در لوله های جارو شارژی

شاید بارها پیش آمده باشد که لوله های جارو شارژی با مکیدن آشغال های بزرگ مسدود شوند و در نهایت این انسداد سبب صدای زیاد دستگاه در حین کار کردن شود. سر و صدای بلندی که ناشی از مسدود بودن لوله ها باشد، به راحتی قابل تشخیص دادن است. از این رو کاربران، در چنین مواقعی به راحتی می توانند لوله ها را بررسی کنند و با رفع مسدودی لوله های جارو شارژی، مشکل به وجود آمده را به طور کامل رفع نمایند.

 

خرید جاروشارژی

 

نتیجه گیری کلی از مقاله علت صدای زیاد جارو شارژی در هنگام کار

در این مقاله به بررسی مواردی پرداختیم که می توانند باعث صدای زیاد جارو شارژی در هنگام کار کردن گردند. اگر دقت کرده باشید، برخی از این مشکلات راهکارهای ساده ای دارند و شما به راحتی می توانید در خانه خود آن ها را به کار ببرید؛ اما فراموش نکنید که برای بررسی کردن قطعات داخلی جارو شارژی مانند موتور و یا بلبرینگ های دستگاه، اقدام بدون تجربه شما ممکن است خطرات جدی تری را برای دستگاه به بار آورد. پس خودسرانه و بدون داشتن هیچ گونه آگاهی، هرگز اقدام به باز کردن هیچ دستگاهی نکنید. ممنون از اینکه برای دنبال کردن مقالات ما وقت می گذارید.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا