مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف رازهای بزرگ جلوه دادن خانه های کوچک

تمامی متن مقاله 11 راهکار ساده برای بزرگ نشان دادن خانه های کوچک را می توانید به صورت pdf و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 8.85 MB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

11 راهکار ساده برای بزرگ نشان دادن خانه های کوچک

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۱/۲۴ چهارشنبه
11 راهکار ساده برای بزرگ نشان دادن خانه های کوچک
چکیده این مقاله : اگر شما جزء افرادی هستید که در آپارتمان ها و یا ساختمان های کوچک زندگی می کنید بنابراین ما را در این مقاله همراهی کنید تا شما را با رازهای بزرگ جلوه دادن خانه های کوچک آشنا سازیم.
  • زمان مطالعه : 12 دقیقه
  • 0 نظر
  • 521 بازدید

بسیاری از افرادی که در خانه های کوچک زندگی می کنند، با دکوراسیون و نحوه ی مبلمان منزل خود با مشکل رو به رو هستند و بیشتر اوقات به فکر نقل مکان به جاهای بزرگ تر می شوند؛ اما باید این را بگوییم که همیشه جاهای بزرگ تر گره گشای حل مشکل نخواهند بود. بلکه در خانه های کوچک نیز می توان، طوری چیدمان را تنظیم کرد که خانه کاملاً بزرگ و جا دار به چشم بیاید. اگر در آپارتمان ها و یا ساختمان های کوچک زندگی می کنید، شاکی نشوید با کمی صبر و حوصله ما را در این مقاله همراهی کنید. تا شما را با رازهای بزرگ جلوه دادن خانه های کوچک آشنا سازیم. در صورتی که نکات ذکر شده در پایین را با دقت و تناسب در نظر بگیرید و آن ها را اجرا کنید، می توانید به یک طراحی ایده آل در فضای کوچک منزل خود دست بیابید.

 

رازهای بزرگ جلوه دادن خانه های کوچک

 

11 راهکار ساده برای بزرگ نشان دادن خانه های کوچک

  • حذف مبلمان غیر ضروری از دکوراسیون منزل
  • از رنگ های خنثی در طراحی منزل خود استفاده نمایید
  • رنگ مبلمان را روشن انتخاب کنید
  • تا می توانید فضا و محیط خانه را مرتب و تمیز نگه دارید
  • آینه های بزرگ دیواری در بزرگ جلوه دادن خانه می توانند معجزه کنند
  • عنصر کلیدی در بزرگ جلوه دادن فضاهای کوچک روشنایی می باشد
  • سعی کنید پرده های منزل خود را بلند انتخاب کنید
  • بهتر است که در کل فضای منزل تان از یک نوع طرح و رنگ کفپوش استفاده کنید
  • طرح کاغذ دیواری را ساده و شیک انتخاب کنید
  • بهتر است که از فرش های ساده و بدون نقش و نگار برای منزل خود استفاده نمایید
  • مبلمان چند منظوره را می توانید برای بزرگ جلوه دادن فضا به کار بگیرید

 

 حذف مبلمان غیر ضروری از دکوراسیون منزل

بیشتر اوقات حذف برخی از وسایل هایی که بدون وجود آن ها نیز هیچ کم و کاستی در خانه حس نمی شود، مهم و به جا می باشد. به محیط اطراف منزل خود نگاه کنید و ببینید کدام یک از وسایل کاربردی تر هستند. در صورت مشاهده ی مبلمان و وسایل غیر ضروری، بهتر است که آن ها را از دکوراسیون منزل تان حذف کنید. با انجام این روش و کار ساده فضای کوچک خانه ی شما بزرگ تر جلوه می دهد. همچنین انجام این کار برای رفت و آمد کردن در خانه های کوچک نیز بسیار بهتر و ایده آل تر می باشد.

 

 حذف مبلمان غیر ضروری از دکوراسیون منزل

 

از رنگ های خنثی در طراحی منزل خود استفاده نمایید

یکی دیگر از رازهای بزرگ جلوه دادن خانه های کوچک، به کار گرفتن رنگ های خنثی در دکوراسیون منزل می باشد. رنگ های خنثی و روشن عموماً عمق فضا را بیشتر نشان می دهند؛ بنابراین هر چه طراحی خانه ی شما روشن تر باشد، فضای آن نیز بزرگ تر نشان داده می شود. علاوه بر این ها استفاده کردن از رنگ های خنثی، محیط خانه ی شما را دلبازتر و گرم تر نشان خواهد داد.

 

از رنگ های خنثی در طراحی منزل خود استفاده نمایید

 

رنگ مبلمان را روشن انتخاب کنید

انتخاب رنگ شاد و روشن برای مبلمان، یک فضای کاملاً ایده آل و دلباز را برای صاحب خانه و کسانی که در آن محیط حضور می یابند مهیا می کند. اگر از فضای کوچک خانه خود رنج می برید، می توانید با سبک های ساده و جمع و جور مبلمان، همچنین انتخاب رنگ های روشن آن ها، منزل خود را کاملاً بزرگ جلوه دهید. اگر محیط خانه شما کوچک است، سعی کنید که از مبلمان های طرح دار و بزرگ که فضای زیادی را به خود اختصاص داده اند خداحافظی کنید.

 

رنگ مبلمان را روشن انتخاب کنید

 

تا می توانید فضا و محیط خانه را مرتب و تمیز نگه دارید

اگر شما عزیزی که در حال خواندن این مقاله هستید، همین حالا دست به کار شوید و اوضاع درهم برهم خانه خود را سر و سامان دهید. مهم ترین عاملی که محیط خانه شما را از حد معمولش کوچک تر نشان می دهد، همین آشفتگی و نامرتب بودن وسایل و لوازم خانه می باشد. در صورتی که مبلمان و وسایل منزل شما ظاهری تمیز و مرتب داشته باشد، فضای منزل تان نیز بازتر و بزرگ تر به چشم می آید. در صورت کوچک بودن محیط زندگی تان، بهتر است که از قفسه های دیواری یا شلف ها برای چیدن وسایل کوچک استفاده نمایید.

 

تا می توانید فضا و محیط خانه را مرتب و تمیز نگه دارید

 

آینه های بزرگ دیواری در بزرگ جلوه دادن خانه می توانند معجزه کنند

استفاده کردن از آینه ها، یکی از مرسوم ترین روش ها برای بزرگ جلوه دادن فضاهای مختلف می باشد. وجود آینه در هر خانه ای، باعث می شود که شما عمق، روشنی و بزرگی فضا را چند برابر احساس کنید. استفاده کردن از آیینه نه تنها باعث زیبایی دکوراسیون منزل شما خواهد شد، بلکه آینه ها قطعاً بزرگ ترین تأثیر خود را در حداکثر بزرگ نشان دادن فضا خواهند داشت. بهتر است که آینه ها را در اندازه های بزرگ به شکل در و یا حتی پارتیشن و پوشاننده سطح دیوارهای محیط مورد نظر استفاده کنید.

 

آینه های بزرگ دیواری در بزرگ جلوه دادن خانه می توانند معجزه کنند

 

عنصر کلیدی در بزرگ جلوه دادن فضاهای کوچک روشنایی می باشد

روشنایی با بهره گیری از نور طبیعی، یکی دیگر از رازها برای بزرگ جلوه دادن خانه های کوچک شما می باشد. در صورت استفاده کردن از رنگ های روشن و خنثی برای دکوراسیون و مبلمان منزل، تابیده شدن نور طبیعی بر سطح آن ها نیز می تواند روشن و بزرگ نشان دادن فضا را دو چندان کند. اگر می خواهید خانه شما از نور طبیعی بهره ببرد، بهتر است که در طول روز پرده ها را کنار بزنید و به نور خورشید اجازه بدهید تا فضایی دلباز و بزرگ را برای خانه تان به ارمغان بیاورد.

 

عنصر کلیدی در بزرگ جلوه دادن فضاهای کوچک روشنایی می باشد

 

سعی کنید پرده های منزل خود را بلند انتخاب کنید

پنجره ها یکی از بهترین نقاطی هستند که از لحاظ بصری فضا را بزرگ تر نشان می دهند. نظر بیشتر طراحان داخلی برای انتخاب پرده، پرده های بلند از سقف تا روی زمین می باشد. پرده های بلند هم فضا را بزرگ تر نشان می دهند و هم خیلی شیک تر از پرده های کوتاه می باشند. در حقیقت پرده های بلند باعث می شود که چشم ها در امتداد طول پرده بالا روند و این خیال در افراد ایجاد شود که ارتفاع اتاق زیاد است. یکی دیگر از ترفندهای اساسی و کارساز برای بزرگ جلوه دادن فضاهای کوچک، این است که رنگ پرده ها را مشابه با رنگ دیوارها انتخاب نمایید.

 

سعی کنید پرده های منزل خود را بلند انتخاب کنید

 

بهتر است که در کل فضای منزل تان از یک نوع طرح و رنگ کفپوش استفاده کنید

 از نظر برخی از افراد استفاده کردن از طرح ها و رنگ های متفاوت برای کفپوش ها، باعث بزرگ نمایان شدن فضا خواهد شد. در حالی که چنین نیست، یکپارچگی در طرح و رنگ کفپوش ها، باعث بزرگ دیده شدن فضای منزل شما خواهد شد؛ بنابراین توصیه می کنیم که سطح کف فضا را با یک نوع و یک رنگ خاص از کفپوش بپوشانید و با این کار محیطی یکدست و پیوسته را برای خودتان بسازید.

 

بهتر است که در کل فضای منزل تان از یک نوع طرح و رنگ کفپوش استفاده کنید

 

طرح کاغذ دیواری را ساده و شیک انتخاب کنید

همان گونه که انتخاب فرش در هر خانه ای از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری نیز چنین است. کاغذ دیواری های طرح دار شلوغ با نقش و نگارهای بزرگ، عملاً باعث کوچک تر به چشم آمدن فضا خواهند شد. در نتیجه بهتر است که کاغذ دیواری تان، از نوع های ساده با رنگ روشن و ترجیحاً بدون نقش، برای فضاهای کوچک انتخاب شود. توجه کنید اگر بنا به هر دلیلی کاغذ دیواری های نقش دار را پسند کردید، بهتر است که نقش های ریز کاغذ دیواری را انتخاب نمایید.

 

طرح کاغذ دیواری را ساده و شیک انتخاب کنید

 

بهتر است که از فرش های ساده و بدون نقش و نگار برای منزل خود استفاده نمایید

فرش هایی را که دارای نقش و نگارهای فراوانی هستند و از رنگ های مختلف و تند برخوردار هستند، برای انتخاب محیط های کوچک اصلاً مناسب نیستند. چرا که چنین فرش هایی، فضای خانه را بسیار کوچک تر از آن چه که هست نشان می دهند. فرش های مدرن و مینیمال با طرح و رنگ های ساده، برای خانه های کوچک خیلی ایده آل هستند. این فرش ها عموماً تک رنگ می باشند و فضای کوچک منزل شما را وسیع تر و بزرگ تر نشان خواهند داد. برای خانه های کوچک هر چه فرش ساده تر باشد، شما بهتر می توانید به هدف خود که بزرگ جلوه دادن فضا می باشد، نزدیک تر خواهید شد.

 

بهتر است که از فرش های ساده و بدون نقش و نگار برای منزل خود استفاده نمایید

 

مبلمان چند منظوره را می توانید برای بزرگ جلوه دادن فضا به کار بگیرید

رازی دیگر برای دکوراسیون هر چه بهتر خانه های کوچک، این است که تا می توانید فضاهای آزاد را حفظ کرده و از حداقل فضا برای چیدمان مبلمان و لوازم منزل خود استفاده کنید. مبلمان چند منظوره در این خصوص می تواند کارساز و بهترین گزینه باشد. این مبلمان با داشتن دو یا چند کاربرد به طور همزمان می توانند، عملکردهای مورد نظر شما را در اختیارتان قرار بدهند. استفاده کردن از این مبلمان ها، راز بزرگ دیده شدن خانه کوچک شما را حفظ خواهند کرد.

 

مبلمان چند منظوره را می توانید برای بزرگ جلوه دادن فضا به کار بگیرید

 

آخرین کلام

ما در این مقاله سعی کرده ایم که رازهای بزرگ جلوه دادن خانه های کوچک را به شما معرفی کنیم؛ بنابراین اگر به دنبال تغییرات اساسی در خانه تان هستید، بهتر است که سعی کنید با بهره بردن از این تکنیک ها و رازها، خانه ی کوچک تان را بزرگ و لوکس جلوه بدهید. این تکنیک ها در عین سادگی می توانند، معجزه بزرگی را برای خانه شما به بار آورند؛ بنابراین از انجام دادن آن ها غافل نشوید و همین الان که این مقاله را خواندید دست به کار شوید. با تشکر از همراهی سبز شما خوانندگان عزیز و گرامی.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا