مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف راهنمای خرید چرخ خیاطی

تمامی متن مقاله بهترین راهنمای خرید چرخ خیاطی را می توانید به صورت pdf و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 8.33 MB دانلود پی دی اف - 1.14 MB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

بهترین راهنمای خرید چرخ خیاطی

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۱/۱۴ یکشنبه
بهترین راهنمای خرید چرخ خیاطی
چکیده این مقاله : چرخ خیاطی امروزه یک وسیله کاربردی برای منزل می باشد بنابراین در این مطلب قصد داریم تا به راهنمای خرید چرخ خیاطی خانگی و تمامی فوت و فنی که موقع خرید چرخ خیاطی باید بدانید می بپردازیم.
  • زمان مطالعه : 11 دقیقه
  • 0 نظر
  • 741 بازدید

امروزه اکثریت خانم ها برای اینکه کمک خرجی برای خانواده خود باشند و کارشان علاوه بر کسب درآمد، جنبه سرگرمی داشته باشد، به کار خیاطی روی آورده اند. کار خیاطی کردن در صورتی جذاب و پر هیجان است که چرخ شما کاملاً مناسب و با کیفیت باشد. در این صورت است که لذت و اجرای کار شما به خوبی نمایان خواهد شد. در این مقاله ما قصد داریم، کمک زیادی به خیاطان عزیز و افراد علاقه مند به کار خیاطی بکنیم و هر یک از شما را در خرید چرخ خیاطی یاری کنیم. توجه داشته باشید که چرخ خیاطی تنها مختص به خیاطان نمی باشد و افراد دیگر نیز می توانند برای انواع و اقسام دوخت و دوزهای گوناگون از آن استفاده کنند. پس با ما باشید تا به طور کامل و جامع راهنمای خرید چرخ خیاطی را زیر ذره بین قرار بدهیم.

 

بهترین راهنمای خرید چرخ خیاطی

 

انواع چرخ خیاطی

چرخ خیاطی خانگی در سه نوع دستی، برقی و کامپیوتری قرار می گیرد.

 

چرخ خیاطی دستی

قدیمی ترین نوع و مدل این دستگاه، چرخ خیاطی دستی می باشد. این نوع چرخ برای حرکت به نیروی الکتریکی نیاز ندارد و با انرژی مکانیکی و به گردش درآوردن دسته چرخ خیاطی، شروع به کار می کند. البته در بعضی از مدل های دستی چرخ خیاطی، یک نوع پدل پایی برای کار کردن با دستگاه وجود دارد که می توان آن را به صورت جداگانه خریداری کرد. این نوع چرخ برای پارچه های ظریف تا متوسط بسیار کاربردی است و به دلیل دوام بالایی که دارد، می توان این دستگاه را در بیشتر خانه ها مشاهده کرد.

 

چرخ خیاطی دستی

 

چرخ خیاطی برقی

همان گونه که واضح است این نوع از چرخ خیاطی با برق کار می کند و دارای یک موتور است. این موتور نیروی به حرکت درآوردن سوزن چرخ را تأمین می کند. لازم است بدانید که این نوع چرخ ها پدال پایی برقی دارند و سرعت حرکت سوزن را با فشار دادن پدال پایی به خوبی می توانند کنترل کنند. با استفاده کردن از این چرخ ها می توان برای دوخت انواع و اقسام پارچه ها استفاده کرد. روی چرخ خیاطی های برقی، صفحه ای قرار دارد که به کمک آن می توان انواع دوخت ها و طول کوک ها را تنظیم کرد.

 

چرخ خیاطی ژانومه مدل 8000

 

چرخ خیاطی کامپیوتری

برای افراد حرفه ای و با سابقه، این نوع چرخ کاملاً مناسب و ایده آل می باشد. چرا که دوخت های پیشرفته به وسیله این مدل از دستگاه صورت می پذیرد. چرخ خیاطی کامپیوتری مجهز به صفحه نمایش ال ای دی، ال سی دی یا صفحه لمسی بزرگی هستند. یکی از ویژگی های ناب این محصول این است که صدها مدل کوک و دوخت را می توان در این چرخ خیاطی ذخیره کرد و در صورت لزوم دوباره از آن استفاده کرد. طراحی های متفاوت گلدوزی شده نیز به وسیله این چرخ خیاطی به راحتی امکان پذیر می باشد.

 

چرخ خیاطی کامپیوتری

 

چرخ خیاطی صنعتی

استفاده کردن از چرخ های صنعتی در کارگاه ها و کارخانه ها رواج دارد و قطعات و موتور آن ها بسیار محکم و با دوام هستند.

 

چرخ خیاطی صنعتی

 

برای خرید چرخ خیاطی چه فاکتورهایی را باید در نظر گرفت؟

 

نیاز خود را تعیین کنید

قدم اول در بهترین راهنمای خرید چرخ خیاطی، تعیین کردن نیازتان از داشتن چرخ خیاطی می باشد. در اصل شما باید تکلیف را مشخص کنید که چرخ خیاطی را تنها برای دوخت و دوزهای ساده در منزل خود می خواهید، یا اینکه یک خیاط ماهر هستید و دستگاه را برای انجام دوخت و دوزهای حرفه ای تان می خواهید، خریداری کنید. تحت چنین شرایطی انتخاب کردن برای شما بسیار راحت خواهد بود و به آسانی می توانید، یکی از بهترین نوع چرخ خیاطی را با توجه به نیاز و انتظارتان خریداری نمایید.

 

نیاز خود را تعیین کنید

 

چرخ خیاطی و قابلیت انجام انواع دوخت و دوز

چرخ های خیاطی زیادی در بازار موجود هستند که برخی از آن ها قابلیت های متعددی را در جهت انواع دوخت ها انجام می دهند؛ اما برخی دیگر از چرخ های خیاطی تنها قادر به انجام چند نوع دوخت ساده می باشند. اگر شما خیاطی حرفه ای و ماهر هستید، باید به سراغ دستگاهی بروید که انواع قابلیت های دوخت و دوز را دارد؛ اما اگر یک خیاط مبتدی و تازه کار هستند، یک چرخ ساده به راحتی می تواند کار شما را راه بیندازد.

 

چرخ خیاطی و قابلیت انجام انواع دوخت و دوز

 

ظاهر و طراحی چرخ خیاطی

اکثریت افراد در کنار تمام قابلیت ها و ویژگی های مثبت محصول مورد نظرشان، دوست دارند چرخی را خریداری کنند که از طراحی و ظاهری زیبا بهره ببرد؛ بنابراین این آپشن نیز می تواند، خود را در راهنمای خرید چرخ خیاطی جای دهد و شما باید در هنگام خرید این محصول پر کاربرد، حتماً دستگاهی با ظاهر زیبا و ایده آل را خریداری نمایید.

 

ظاهر و طراحی چرخ خیاطی

 

سنجیدن وزن و اندازه محصول

از دیگر فاکتورهای بسیار مهم در راهنمای خرید چرخ خیاطی که باید حتماً نگاهی ویژه به آن داشت، وزن و اندازه ایده آل دستگاه می باشد. در واقع چرخ خیاطی های کوچک از وزن کمتری نیز برخوردار هستند و عموماً برای مصارف خانگی طراحی شده اند؛ اما دستگاه های سنگین وزن و بزرگتر برای کارهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. از این جهت انتخاب نهایی بسته به نیاز شما تعیین می گردد و خودتان باید یکی از مناسب ترین و کارایی ترین دستگاه را برای کارتان انتخاب کنید.

 

سنجیدن وزن و اندازه محصول

 

قابلیت سوزن نخ کن اتوماتیک

بهتر است در هنگام خریدن این محصول و راهنمای خرید آن، به این آپشن مهم توجه کنید و چرخ خیاطی را خریداری کنید که بدون نیاز به دست و چشم شما، به صورت اتوماتیک نخ دستگاه را جمع کند. سوزن نخ کن اتوماتیک یک قلاب و عملکرد جهشی است که نخ را به داخل سوراخ سوزن فشار می دهد و به راحتی از آن عبور می دهد.

 

قابلیت سوزن نخ کن اتوماتیک

 

سرعت چرخ خیاطی را بسنجید

یکی از معیارهای بسیار مهم که فوق العاده تأثیر گذار بر عملکرد چرخ خیاطی می باشد، در نظر گرفتن میزان سرعت دستگاه است. در خرید چرخ خیاطی باید کاملاً دقت کنید که سرعت انجام دوخت و دوز محصول چقدر است. سپس تصمیم بگیرید که آن را خریداری کنید یا نه. چرخ های صنعتی به طور معمول سرعتی بین 1000 تا 5000 کوک در دقیقه را دارا می باشند و نوع خانگی آن ها نیز سرعتی به مراتب پایین تر از نوع صنعتی دارند. نکته مهمی که در خصوص سرعت چرخ خیاطی باید بدانید، این است که سرعت کار با چرخ خیاطی قابل تنظیم است و کاربران بسته به نوع پارچه خود، می توانند به دلخواه آن را تنظیم کنند.

 

سرعت چرخ خیاطی را بسنجید

 

میزان صدای چرخ خیاطی

با توجه به اینکه چرخ خیاطی برای برخی از افراد مانند خیاط ها، استفاده زیادی در طول روز دارد، بهتر است که حتماً این آپشن مهم را در راهنمای خرید چرخ خیاطی بسنجید و میزان صدای دستگاه را قبل از انتخاب نهایی امتحان کنید. بی شک کار کردن با چرخ خیاطی کم صدا، می تواند کاملا لذت بخش باشد.

 

میزان صدای چرخ خیاطی

 

قیمت چرخ خیاطی را در نظر بگیرید

اگر از چرخ خیاطی مورد نظرتان انتظارات متعددی دارید، قطعاً باید هزینه بیشتری را برای خریدن آن در نظر بگیرید. چون که چرخ خیاطی ها با توجه به کارکردی که انجام می دهند، می توانند از قیمت های متفاوتی برخوردار باشند. پس شما باید اولاً بسته به نیاز خودتان، سپس بسته به انتظاری که برای دوخت و دوز از دستگاه دارید، رنج قیمتی را برای خریدن چرخ خیاطی تعیین کنید.

 

قیمت چرخ خیاطی را در نظر بگیرید

 

توجه کردن به برند چرخ خیاطی

امروزه تنوع، تفاوت، کارکرد، ظاهر چرخ خیاطی و ... در برندهای مختلف چرخ خیاطی متفاوت است و خریداران باید کاملاً هوشیارانه در راهنمای خرید چرخ خیاطی عمل کنند و یکی از بهترین برندهای دستگاه را برای کارهای خود خریداری نمایند. توجه کنید که شما باید حتماً چرخ خیاطی را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و به دنبال برندهایی مانند چرخ خیاطی کاچیران، چرخ خیاطی ژانومه، چرخ خیاطی مارشال، چرخ خیاطی جانتک و چرخ خیاطی برلیانت باشید. قطعاً خرید از فروشگاه ای معتبر و برندهای با سابقه می تواند تضمینی عالی برای خرید موفق شما عزیزان باشد.

 

توجه کردن به برند چرخ خیاطی

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

وقتی که این فاکتور مهم به میان می آید، یعنی اینکه در صورتی که محصول شما از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار باشد، دیگر هیچ جایی برای نگرانی نمی ماند و شما با خیالی راحت و آسوده می توانید، چرخ خیاطی مورد نظرتان را خریداری نمایید. سعی کنید از این نکته مهم در راهنمای خرید چرخ خیاطی غافل نشوید و حتماً از داشتن گارانتی چرخ خیاطی اطمینان حاصل کنید. تا بعدها در صورت بروز مشکل خدمات پس از فروش محصول به داد شما برسد.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

 

سخن پایانی

یکی از بهترین حس ها، مقاله نوشتن در خصوص راهنمای خرید محصولات می باشد. چون که راهنمایی کردن شما عزیزان برای خرید بهترین محصول، فوق العاده لذت بخش است. ما در این مقاله به طور کامل و زبانی واضح، راهنمای خرید چرخ خیاطی را بیان کرده ایم و امیدواریم که این مقاله بتواند در هنگام انتخاب و خرید چرخ خیاطی کمک به سزایی به شما بکند. فراموش نکنید که هر یک از محصولات شامل فاکتورهایی در راهنمای خریدشان می شوند، پس بی تفاوت از کنار هیچ کدام از آن ها نگذرید. از همراهی گرمتان سپاسگزاریم.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا