مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف نحوه تخلیه نمک ماشین ظرفشویی

تمامی متن مقاله مخزن نمک ماشین ظرفشویی را چطور تخلیه کنیم؟ را می توانید به صورت pdf و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 6.02 MB دانلود پی دی اف - 1020.53 KB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

مخزن نمک ماشین ظرفشویی را چطور تخلیه کنیم؟

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۱/۳ چهارشنبه
مخزن نمک ماشین ظرفشویی را چطور تخلیه کنیم؟
چکیده این مقاله : نمک ماشین ظرفشویی از عواملی است که با استفاده از آن،میتوان بهترین شستشو را کسب کنید ولی شاید لازم باشد که این نمک از دستگاه تخلیه شود بنابراین با نحوه تخلیه نمک ماشین ظرفشویی آشناشوید.
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • 0 نظر
  • 1197 بازدید

تقریباً بیشتر زندگی های امروزی کار خود را به ماشین ها سپرده اند و باید گفت با وجود چنین شرایطی، راحتی کارها تا حد خیلی زیادی میسر شده است. ماشین ظرفشویی جزء یکی از ماشین ها پر کاربرد در زندگی بیشتر افراد می باشد و کار شستشوی ظروف کثیف آن ها را در کمترین زمان ممکن عهده دار است. سعی کنید همیشه به این دستگاه و یا هر دستگاه دیگر اکتفا نکنید، چون که امکان خراب شدن هر یک از آن ها وجود دارد. پس قبل از هر چیزی سعی کنید، خودتان یک کدبانوی عالی برای تمیز کاری آشپزخانه تان و شستن ظرف هایتان باشید. اگر دوست دارید که ماشین ظرفشویی تان با مشکل مواجه نشود و شما را مجبور به شستن ظرف های کثیف نکند، بهتر است که بعد از خرید ماشین ظرفشویی به خوبی از آن نگهداری کنید.

بهترین کار این است که برای تمیز کردن ظروف و افزایش طول عمر ماشین ظرفشویی از موادهای شوینده با کیفیت و اصل استفاده کنید؛ زیرا در صورت بی کیفیت بودن مواد شوینده، دستگاه شما دچار آسیب می شود. حتماً کاربران استفاده کننده از ماشین ظرفشویی، می دانند که کارایی نمک ظرفشویی در این است که دستگاه بهترین عملکرد خود را هنگام شستن ظروف و خشک کردن آن ها خواهد داشت. مخزن نمک مربوط به ماشین ظرفشویی باید به طور مرتب پر شود. چراغ هایی بر روی صفحه نمایشگر دستگاه وجود دارد که در صورت خالی بودن مخزن نمک به شما اعلام می کند تا آن را پر کنید. در برخی از مواقع ممکن است که ماشین ظرفشویی نیاز به تخلیه نمک داشته باشد و اینجای کار است که شما باید اطلاعات کافی را در این خصوص داشته باشید. لذا ما مقاله ای برای شما گرد آوری کرده ایم تا نحوه تخلیه نمک ماشین ظرفشویی را برای تان شرح دهیم. با ما همراه باشید تا شما را به طور کامل در این مورد مطلع سازیم.

 

نحوه تخلیه نمک ماشین ظرفشویی

 

نحوه تخلیه نمک ماشین ظرفشویی

درون ماشین ظرفشویی دریچه ای وجود دارد که نمک درون آن ریخته می شود و نمک ها در پنج چند دقیقه آخر شستشو، مورد استفاده قرار می گیرند و دستگاه را برای استفاده های بعدی آماده می کنند. زمانی که می خواهید برای بار اول از نمک استفاده کنید، باید دو لیوان نمک مخصوص را در یک لیتر آب حل نمایید و سپس محلول را در محفظه نمک بریزید. برای دفعات بعدی می توانید نمک را بدون آب درون محفظه قرار بدهید. به طور معمول محفظه نمک در کف دستگاه و بر روی آن تعبیه شده است و با کلمه فارسی یا انگلیسی حک شده است. اگر می خواهید که نمک پخش نشود، بهتر است که از قیف مخصوص استفاده کنید. نمک را بهتر است که به اندازه سه بند انگشت در درون مخزن بریزید. چنان چه محفظه نمک خالی بود این روند را دو یا سه مرتبه تکرار کنید تا نمک به اندازه کافی درون محفظه نمک دستگاه قرار بگیرد. هنگامی که دستگاه شستشوی خود را شروع کرد، آب وارد آن می شود و نمک با آب مخلوط می شود. بعد از اتمام کار ماشین ظرفشویی، مخزن نمک نیز تخلیه می شود. در کل باید گفت که نمک درون محفظه مخصوص ماشین ظرفشویی، در طی سیکل های شستشو مصرف خواهد شد و معمولاً نیازی به تخلیه نمک ماشین ظرفشویی وجود ندارد، مگر اینکه در برخی مواقع ضروری نیاز به انجام این کار باشد.

 

نحوه تخلیه کردن نمک ماشین ظرفشویی

 

دلایل استفاده از نمک ماشین ظرفشویی

قطعاً می دانید که استفاده کردن هر چیزی ممکن است برای دستگاه دارای مزایا و حتی گاهی وقت ها معایبی هم باشد. در این جا می خواهیم علاوه بر نحوه تخلیه نمک ماشین ظرفشویی، دلایل استفاده نمک ماشین ظرفشویی را نیز بیان کنیم. نمک ها می توانند سختی آب را کاهش بدهند. به علاوه نمکی که در ماشین ظرفشویی به کار می رود، از تجمع آهک در فیلتر دستگاه جلوگیری به عمل می آورد. همچنین نمک تأثیر مستقیمی بر تمیزی سایر ظرف ها دارد. یکی از دلایلی که ممکن است تمیز نشدن ظروف را در پی داشته باشد، کم شدن میزان نمک می باشد. در صورتی که مشاهده کردید که ماشین ظرفشویی ظروف داخلش چرب و کدر است، به احتمال زیاد نمک ماشین کم شده است و در چنین شرایطی باید فوراً نمک به دستگاه اضافه شود. بهتر است که در برخی از مواقع نمک ماشین را بررسی کنید و مطمئن شوید که نمک تمام نشده است و در صورت کم شدن دوباره آن را پر کنید.

 

دلایل استفاده از نمک ماشین ظرفشویی

 

دلایل نشت نمک ماشین ظرفشویی

از موارد مهم در نحوه تخلیه نمک ماشین ظرفشویی که ممکن است رخ بدهد نشت نمک ماشین ظرفشویی می باشد. نشت نمک ماشین ظرفشویی باعث زنگ زدگی کابین استیل و یا سوراخ شدن دیگ می شود. در صورت نشت نمک آسیب های جدی به فیلترهای سه گانه وارد می شود. از جمله مشکلاتی که باعث نشتی نمک دستگاه می شود، عبارت‌اند از:

بسته نبودن کامل درب محفظه نمک: بسته نشدن درب محفظه نمک ممکن است حاصل از بی دقتی افراد و یا شل بودن محفظه باشد. در این صورت است که با نشت نمک از دستگاه مواجه می شوید و خط و خش هایی را بر روی ظروف تان مشاهده خواهید کرد. برای رفع چنین مشکلی باید حتماً درب محفظه نمک را با دقت بررسی کنید و از بسته شدن آن اطمینان حاصل کنید.

استفاده بیش از حد نمک در مخزن ماشین ظرفشویی: از دلایل دیگر نشت نمک، پر کردن بیش از حد نمک در مخزن دستگاه می باشد. بروز چنین اتفاقی نیز سبب نشت نمک خواهد شد. در چنین حالتی، نمک از لبه محافظ مخزن بیرون می زند و باعث زنگ زدگی اجزای دستگاه خواهد شد. لذا باید حتماً به اندازه کافی نمک را در مخزن ماشین ظرفشویی بریزید.

 

دلایل نشت نمک ماشین ظرفشویی

 

نشانه هایی که در صورت نشت نمک اتفاق خواهد افتاد به شرح زیر می باشد:

  • بر روی ظروف شسته لکه سفید مشاهده می شود
  • ظروف به خوبی شسته نمی شوند
  • مشاهده برفک و سفیدک بر روی کف دستگاه
  • کدر شدن ظروف شیشه ای و افتادن خط و خش بر روی آن ها

 

ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی مدل DFB425FP

 

کلام آخر

بهترین کار ممکن که در مورد لوازم خانگی خود باید انجام دهید، این است که در مورد استفاده صحیح هر کدام از آن ها اطلاعات کافی را در دست داشته باشید و دفترچه راهنمای آن ها را به خوبی قبل از استفاده مطالعه کرده باشید. نحوه تخلیه نمک ماشین ظرفشویی، به هیچ مهارت خاصی نیاز ندارد و با آسان ترین راه ممکن میسر خواهد بود. لذا لزومی ندارد برای تخلیه کردن نمک دستگاه، از خودتان استرس نشان بدهید.


مقالات مرتبط :

  1. بهترین ماشین های ظرفشویی سال 2020 کدام اند؟
  2. تفاوت قرص، پودر و ژل ماشین ظرفشویی و نحوه استفاده کردن از آن ها
  3. نکات مهمی که هنگام کار با ماشین ظرفشویی باید رعایت کنید

 

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا