مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

خرید برس حرارتی و نکاتی که دانستن آن ها ضروری است

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۸/۸ شنبه
خرید برس حرارتی و نکاتی که دانستن آن ها ضروری است
چکیده این مقاله : برس حرارتی یکی از تازه های دنیای آرایشگری است که می توان برای صاف کردن مو ها استفاده کرد. اگرمشتاق برای خرید برس حرارتی شده اید، نکات لازم جهت خرید آن را به دقت بخوانید.
  • زمان مطالعه : 9 دقیقه
  • 0 نظر
  • 864 بازدید

یکی از لوازم برقی برای صاف کردن موها که استفاده کردن از آن بسیار راحت و آسان است، برس حرارتی می باشد. هر روزه با تولید و طراحی یک محصول جدید، کار رسیدگی به موها و زیبایی آن ها راحت و راحت تر می شود. برس حرارتی کار صاف کردن موهای شما را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد، بدون این که به سشوار و یا اتوی مو نیازی داشته باشید. برس های حرارتی علاوه بر صاف کردن موهای شما کار شانه کشیدن و خشک کردن موی سر را نیز انجام می دهند؛ بنابراین این وسیله کاربردی هم زمان می تواند سه نوع از خدماتش را به شما کاربران عزیز ارائه بدهد. اگر با خواندن سر تیتر مقاله مشتاق برای خرید برس حرارتی شده اید، بهتر است که تا پایان مقاله ما را یاری کنید. چون که ما می خواهیم نکات لازم و ضروری برای خرید یک برس حرارتی مناسب و عالی را برای شما خوانندگان عزیز بیان کنیم.

 

خرید برس حرارتی و نکاتی که دانستن آن ها ضروری است

 

برس حرارتی چیست؟

برس حرارتی وسیله ای است کاملاً شبیه به برس های معمولی که روزانه از آن استفاده می کنید، با این تفاوت که این برس ها برقی می باشند. برس های حرارتی انرژی الکتریکی را به حرارت تبدیل می کنند و از طریق دندانه های برس گرما را به موها منتقل می کنند. برس حرارتی کار چندین وسیله مانند شانه، سشوار و اتومو را با هم و به طور همزمان انجام می دهد. با داشتن یک برس حرارتی مناسب علاوه بر صاف و خوش حالت شدن موهایتان، می توانید که گره از موهای پریشان خود باز کنید.

 

برای خرید یک برس حرارتی ایده آل در نظر گرفتن چه نکاتی ضروری است؟

برس های حرارتی در شکل، اندازه، قابلیت ها و امکانات مختلفی در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به نیاز خود و در نظر گرفتن نکات ذکر شده در ادامه مقاله، مناسب ترین برس های حرارتی را برای خودتان خریداری نمایید.

 

طراحی ارگونومیک

برس حرارتی انتخابی شما باید خوش دست باشد تا دست شما در هنگام برس کشیدن خسته نشود. دسته هایی با طراحی ارگونومیک قطعاً دست کاربران را خسته نمی کند و کاملاً ایده آل برای استفاده کردن می باشد.

 

خرید برس حرارتی و نکاتی که دانستن آن ها ضروری است

 

وزن برس حرارتی

طبیعتاً هر چه وزن برس سبک تر باشد، استفاده کردن از آن نیز راحت تر است. در نتیجه چون که برس کشیدن موها ممکن است طول بکشد، بهتر است که برسی کم وزن و خوش دست را برای موهایتان انتخاب نمایید.

 

جنس صفحه برس حرارتی

جنس صفحه برس های حرارتی نیز مانند اتوی مو معمولاً از صفحات سرامیکی، تورمالینی یا تیتانیومی استفاده می شود. جنس سرامیک به نسبت جنس های دیگر آسیب کمتری را به موها وارد می کند و احتمال سوزاندن موی سر شما با ین نوع برس ها کمتر است. همچنین برس های حرارتی سرامیکی از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند. برس هایی دارای صفحه تورمالین نیز از ویژگی های کاهش آسیب های حرارتی برخوردار می باشد؛ اما در خصوص برس هایی با صفحه تیتانیومی باید گفت که این نوع برس ها خیلی سریع داغ می شوند و حرارت فوق العاده بالایی دارند؛ بنابراین در هنگام استفاده کردن از این برس ها باید کاملاً محتاط و هوشیار باشید.

 

قابلیت یون سازی

یون های مثبت موجود در مو باعث می شوند که موهای وز شده به درستی حالت دار نشوند؛ بنابراین در صورتی که برس حرارتی قابلیت تولید یون منفی را داشته باشد، از وز شدن موها و ایجاد الکتریسیته ساکن بر روی موها جلوگیری می کند. علاوه بر این ها وجود یون منفی در برس های حرارتی سبب براق شدن، زیبایی، حفظ رطوبت موها و شادابی مو خواهد شد.

 

جنس دندانه های برس حرارتی

برس حرارتی از دندانه هایی با جنس های مختلفی مانند نایلون، سرامیک، سیلیکون، تورمالین و ... ساخته شده است. طبق نظر برخی از کاربران برسی با دندانه های سرامیکی مناسب است، چون که جنس سرامیکی دندانه ها گرما را به طور یکنواخت و ملایم بر روی موی سر پخش خواهد کرد؛ بنابراین به جنس دندانه ها در هنگام خرید برس حرارتی توجه نمایید.

 

جنس دندانه های برس حرارتی

 

قابلیت تنظیم دما

حالت گرفتن موها برای هر شخصی می تواند متفاوت باشد و هر مویی به دمای به خصوصی برای حالت گرفتن نیاز دارد؛ بنابراین بهتر است که برس حرارتی مورد نظر برای صاف کردن، خشک کردن و حالت دادن موها قابل تنظیم باشد؛ زیرا اگر برسی چنین قابلیتی را نداشته باشد، قطعاً استفاده کردن از آن ها به موهای زیبای شما صدمه می رساند. پس در هنگام خرید برای توجه کردن به کوچکترین جزئیات هم بهتر است که کنجکاو باشید.

 

خاموشی خودکار

یکی دیگر از فاکتورهای فوق العاده مهم برای خرید برس حرارتی، در نظر گرفتن قابلیت خاموشی خودکار دستگاه می باشد. داشتن چنینی قابلیتی در این محصول سبب می شود که ایمنی دستگاه بالا برود. اگر برس حرارتی به طور اتوماتیک خاموش شود، هم در مصرف برق صرفه جویی به عمل می آید و هم از بروز حوادث ناخوشایند جلوگیری می شود.

 

طول سیم برس حرارتی

در بیشتر موارد برای خریداران پیش آمده است که به طول سیم دستگاه هیچ توجهی نمی کنند. باید گفت که این موضوع نیز برای خودش از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که داشتن سیم با طول مناسب از هر نظر کار را برای شما راحت و ساده می کند و شما می توانید با خیال راحت کنار میز آرایش تان به زیبا کردن موهای خود بپردازید. همچنین وجود سیم چرخشی برای این دستگاه، از مزیت قابل توجهی برخوردار می باشد.

 

جنس سیم

با توجه به اینکه شما برای حالت دادن و خشک کردن موهای خود دستگاه را به جهت های مختلف می چرخانید، سیم برس باید از جنس و کیفیت خوبی بهره مند باشد. در غیر این صورت سیم برس حرارتی به سرعت پوسیده می شود و همین عامل سبب برق گرفتگی و یا آتش سوزی می شود.

 

مقدار حداکثری دما

بیشینه دما در هر مدلی از برس های حرارتی متفاوت می باشد. شما باید در هنگام خرید به این نکته مهم حتماً توجه کنید. اگر جنس موهای شما زبر و ضخیم است، باید برسی را انتخاب کنید که بیشینه دمای آن بالاتر از 220 درجه سانتی گراد باشد. در غیر این صورت این برس برای چنین موهایی اصلاً مناسب نمی باشد. در صورت نازک و ضعیف بودن تار موهایتان بهتر است، برس حرارتی با بیشینه دمای کمتری را خریداری کنید. با انتخاب درست هر کدام از این برس ها می توانید از آسیب رساندن به موهای خود جلوگیری کنید.

 

اندازه صفحه برس حرارتی

سه سایز پهن، متوسط و باریک اندازه های متفاوت صفحات برس حرارتی می باشند. اگر موهای بلند و ضخیمی دارید، برس صفحه پهن مناسب شما می باشد و اگر موهای کوتاه و نازکی دارید، برس حرارتی صفحه متوسط و یا باریک کاملا ایده آل برای شما می باشد؛ بنابراین بهترین کار این است که شما با توجه به اندازه موهای خود یکی از این برس های کاربردی را برای خودتان خریداری کنید.

 

قیمت برس حرارتی

بحث قیمت برای خرید هر وسیله ای پیش می آید و هر وسیله ای با توجه به امکانات و خصوصیاتش از قیمت متفاوتی برخوردار می باشد. برس هایی با قیمت ارزان معمولاً از قابلیت هایی مانند تنظیم دما، داشتن یون، گرم شدن سریع و ... بهره مند نیستند. همان طور که در بالا به این موضوع اشاره کردیم برس های حرارتی هم می توانند کار سشوار و هم کار اتوی مو را انجام بدهند. پس شما می توانید به جای هزینه کردن و خرید این سه دستگاه، یک برس حرارتی کاملاً با کیفیت و مجهز را خریداری نمایید.

 

برس حرارتی بدون سیم

آیا می دانستید برس های حرارتی وجود دارند که فاقد سیم هستند و با باتری کار می کنند. باید گفت که جا به جایی و حمل و نقل این برس ها به خصوص برای مسافرت کردن بسیار راحت و بدون دردسر می باشد.

 

قفل تنظیم دما

برای خرید یک برس حرارتی ایده آل داشتن قفل تنظیم دما یک معیار با ارزش می باشد. با توجه به اینکه دکمه های تنظیم دما در قسمت دسته ی برس قرار دارند، این امکان وجود دارد که به طور ناخودآگاه دست به دکمه ها برخورد کند و دما را تغییر دهد؛ بنابراین داشتن قفل تنظیم دما، احتمال به وجود آمدن چنین پیش آمدی را به صفر می رساند.

 

ضمانت نامه معتبر

برس حرارتی یک وسیله پر کاربرد است که معمولاً بعد از چند بار استفاده می توان از سالم بودن یا نبودن آن مطمئن شد. داشتن ضمانت نامه معتبر در این خصوص کاملاً مهم و ضروری می باشد تا در صورت خراب شدن بتوانید دستگاه را تعمیر یا تعویض نمایید.

 

برس حرارتی آقایان

برس حرارتی آقایان از لحاظ شکل ظاهری و اندازه صفحه با برس های حرارتی که خانم ها از آن استفاده می کنند، کمی متفاوت تر می باشد. چرا که مردان موهای کوتاه تر و کم پشت تری به نسبت بانوان دارند، پس سایز برس حرارتی آقایان کوچک تر و اندازه صفحه برس باریک تر می باشد.

 

دانستنی های لازم در مورد برس حرارتی

  • هنگام استفاده کردن از برس حرارتی موهای شما نباید چرب و یا آغشته به مواد آرایشی مانند ژل، تافت، سرم مو و ... باشد.
  • از زدن برس حرارتی به موهای خیس و آبدارتان جلوگیری کنید. اگر موهایتان خیس است اجازه بدهید تا به طور طبیعی موها خشک شوند و یا با حوله ای نرم آب موهایتان را به آرامی بگیرید. موهای شما در حین برس کشیدن باید کمی نم دار باشند تا نتیجه بهتری را از برس کشیدن موهایتان به دست بیاورید.
  • تمیز کردن برس حرارتی تان را به صورت دوره ای فراموش نکنید. شما باید هر هفته یک بار به تمیز کردن برس خود بپردازید. برای این کار می توانید کمی جوش شیرین و آب را با هم مخلوط کنید و با یک مسواک آغشته به محلول به آرامی دندانه های برس را بمالید تا عاری از هر گونه چربی و آلودگی شوند. بعد از اتمام این کار با استفاده از یک دستمال خشک برس را به طور کامل خشک نمایید. دقت داشته باشید که برس حرارتی نباید خیلی خیس شود و مواظب باشید که آب به درون دستگاه نفوذ نکند.
  • دقت داشته باشید که برای موهای خیلی پر و ضخیم، برس حرارتی نمی تواند مانند یک اتوی موی مناسب عمل کند.

 

 

آخرین کلام

با داشتن برس حرارتی مناسب برای موی سرتان، می توانید موهای خود را با صرف کردن وقت کوتاهی به مدل دلخواه تان برسانید. در صورت نداشتن وقت کافی برای رسیدگی و زیبایی موهایتان انتخاب و خرید یک برس حرارتی، می تواند کاملاً به نفع شما باشد. برندها و مدل های زیادی از برس های حرارتی در بازار موجود می باشند، سعی کنید در انتخاب مناسب آن ها دچار اشتباه نشوید و خرید خود را اصولی انجام بدهید. بابت وقت با ارزشی که برای خواندن مقاله خرید برس حرارتی و نکاتی که دانستن آن ها ضروری است، گذاشتید نهایت تشکر را داریم. به امید انتخابی موفق در همه خریدهای زندگی تان از جمله برس حرارتی.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا