مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

هوش مصنوعی ThinQ AI در تلویزیون ال جی چه کاربردی دارد؟

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۴/۱۶ چهارشنبه
هوش مصنوعی ThinQ AI در تلویزیون ال جی چه کاربردی دارد؟
چکیده این مقاله : Thinq AI تکنولوژی فوق العاده ای است که ازهوش مصنوعی استفاده شده و شما با اتصال گوشی وتبلت به وای فای میتوانید وسایل خانه را از دور و نزدیک مدیریت و کنترل کنید.
  • زمان مطالعه : 6 دقیقه
  • 0 نظر
  • 806 بازدید

فناوری Thinq AI ال جی چیست

در این مقاله قصد داریم، در مورد فناوری Thinq AI ال جی، یا همان هوش مصنوعی بررسی ها و توضیحاتی را بیان کنیم. تا شما را با این نوع فناوری آشنا کنیم. شاید نام فناوری Thinq AI برای برخی از افراد خواننده، تازگی داشته باشد، در نتیجه با دقت اقدام به خواندن این مقاله نمایید. تا به خوبی با فناوری Thinq AI آشنایی پیدا کنید.

برای کسانی که قصد خرید تلویزیون های هوشمند را دارند، آشنایی با هر کدام از فناوری ها می تواند، خریدی آسان را برای تمامی افراد، مهیا و امکان پذیر کند. مطالعه کردن هر مقاله ای می تواند، باعث افزوده شدن اطلاعات عمومی شما عزیزان گردد. در نتیجه با همراهی خود در این مقاله به دانش خود بیفزایید.

 

هوش مصنوعی ThinQ AI چیست؟

 

تاریخچه ی هوش مصنوعی Thinq AI

برای اولین بار در سال 2011 شرکت ال جی، هوش مصنوعی را در تولیدات خود به کار گرفت. شرکت ال جی اولین فناوری Thinq AI را در یک یخچال هوشمند به کار برده است؛ که این یخچال دارای امکاناتی همچون سیستم مدیریت مواد غذایی و نرم افزارهای مختلف در صفحه LCD بر روی یخچال می باشد. شرکت ال جی در سال 2017 تکنولوژی ThinQ را روانه ی بازار کرد تا عملکرد محصولات هوشمند خود را ارتقا دهد.

هم چنین در سال 2018 تلویزیونی با نام تجاری LG ThinQ روانه ی بازار شد. محصولات دارای فناوری LG ThinQ، هم اکنون برای انجام کارهای مختلف از جمله رفتن به یک رویداد، یا انجام یک دستورالعمل با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. اختراع این تکنولوژی، سبب شد که تولیدات شرکت ال جی به هوش مصنوعی مجهز شوند و زندگی هوشمندی، برای کاربران به ارمغان آورده شود. تلویزیون های هوشمند ال جی و دیگر محصولات مجهز به این فناوری، با استفاده از فناوری ThinQ AI زندگی هوشمند را همراه با لذت و زیبایی به کاربران ارائه می دهند.

 

هوش مصنوعی ThinQ AI چیست؟

 

فناوری ThinQ AI در تلویزیون های ال جی چیست؟

به طور کوتاه و مختصر می توان گفت که فناوری ThinQ AI به معنی هوش مصنوعی است. در تلویزیون هایی که از این خصوصیت و قابلیت برخوردار هستند، می توان با استفاده از میکروفن که در ریموت کنترل هوشمند آن قرار دارد، یا با وصل میکروفن اکسترنال، با صدا تلویزیون را کنترل کرد. شما با دادن دستورات صوتی به تلویزیون، کارهایی که با دکمه ریموت کنترل انجام می شود، به طور خودکار تلویزیون دستورات شما را عملی خواهد کرد.

فناوری هوش مصنوعی ThinQ AI این امکان را فراهم می کند که وسایل هوشمند از طریق وای فای، متصل شوند و ارتباط برقرار کنند. هوش مصنوعی، بعد از اتصال لوازم هوشمند به وای فای امکان مدیریت و کنترل آن ها را با چند دکمه ی ساده ی تلویزیون یا لمس گوشی موبایل فراهم می کند. با داشتن تلویزیون مجهز به فناوری ThinQ AI در خانه ی خود می توانید، هنگام تماشا کردن برنامه ی دلخواه خودتان از تلویزیون سؤال بپرسید و اطلاعات عمومی خود را بالا ببرید.

تلویزیون های ال جی، با برترین دستیارصوتی (Google Assistant) و (Alexa) ساخته شده اند. این تلویزیون ها، جزء هوشمندانه ترین تلویزیون های جهان به شمار می آیند. در نتیجه شما می توانید که دستگاه های خانگی هوشمند، سازگار به فناوری ThinQ AI را تنها با صدای خود کنترل کنید.

فناوری LG ThinQ در محصولات ال جی مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال، ماشین ظرفشویی و ... به کار برده می شود. با مجهز بودن لوازم خانگی خود به این فناوری خواهید فهمید که چگونه ارتباطات یک پارچه در منزل تان به داشتن یک زندگی خوب و ایده آل کمک می کند. فناوری هوش مصنوعی LG ThinQ برای به حداقل رساندن مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه، عملکرد محصول را بهینه می کند.

در صورتی که شما نیازی به استفاده از دستگاه مجهز به فناوری ThinQ AI نداشته باشید، هوش مصنوعی این نکته را تشخیص می دهد و به صورت خودکار خاموش می شود و در نتیجه با انجام این عمل مصرف انرژی تا پایین ترین حد ممکن پایین می آید.

 

هوش مصنوعی ThinQ AI چیست؟

 

هوش مصنوعی ThinQ AI در تلویزیون های ال جی از چه قابلیت هایی برخوردار است؟

  • این فناوری، توانایی حفظ و کنترل مصرف انرژی را دارا می باشد.
  • فناوری ThinQ AI به صورت هوشمند، ایرادها و مشکلات را در وسایل هوشمند رفع می کند. اگر دستگاه و هر کدام از لوازم خانگی شما دچار نقصی شود، با استفاده از این تکنولوژی می توانید، از نقص و مشکل دستگاه خود باخبر شوید و فورا اقدام به حل مشکل نمایید.
  • کاربران می توانند به همه ی وسایل مجهز به فناوری،ThinQ AI به صورت هوشمندانه دسترسی پیدا کنند. اگر هر کدام از لوازم منزل تان به این فناوری مجهز باشد، شما می توانید با نصب کردن نرم افزار مربوطه، بر روی گوشی موبایل خود، با استفاده از اینترنت کیلومترها دور از خانه بر کارایی لوازم خانگی خود نظارت داشته باشید. برای مثال می توانید، زمان شستشوی برنامه های ماشین لباسشویی و ظرفشویی خود را معین کرده و یا حتی زمان شستشو را تغییر دهید. 
  • هوش مصنوعی،ThinQ AI با تجزیه و تحلیل کردن عادت های شما، به موقع به شما مشاوره خواهد داد و از بروز مشکلات جلوگیری به عمل می آورد.
  • فناوری ThinQ AI، تنظیمات شما را به خوبی یاد می گیرد تا در زمان پاسخگویی به نیازهای شما توصیه های مربوطه را ارائه دهد.

 

هوش مصنوعی ThinQ AI چیست؟

 

چکیده ای از مقاله ی فناوری Thinq AI ال جی

به طور خلاصه وار باید گفت که فناوری هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا محصولات هوشمند خانه ی خود را مانند یخچال، تلویزیون، لباسشویی و ... با استفاده از یک برنامه ی آسان و کاربردی از طریق گوشی موبایل خود کنترل کنید. هم چنین از این طریق این برنامه می توانید، تمام اطلاعات مربوط به وسایل خود، در خانه تان را داشته باشید. در کل می توان گفت که شرکت ال جی با اختراعات خود، کارهای دشوار و سخت را برای کاربران تا حد امکان راحت و آسان می نماید.

هنگامی که لوازم خانگی ال جی، مجهز به هوش مصنوعی را برای خانه ی خود انتخاب می کنید. بدون شک می توان گفت که این وسایل ها فراتر از لوازم خانگی می باشند؛ زیرا این لوازم، در مدیریت خانه و زندگی شما کمک بسیار زیادی می کنند. در آخر امید است که تا حد کمی به آشنایی شما با فناوری هوش مصنوعی کمک کرده باشیم.

 

هوش مصنوعی ThinQ AI چیست؟

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا