مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

دانلود فایل صوتی و پی دی اف راهنمای خرید سرویس قاشق چنگال

تمامی متن مقاله راهنمای خرید سرویس قاشق چنگال را می توانید به صورت pdf و در قالب یک پادکست گوش دهید. این پادکست قابلیت دانلود نیز دارد. دانلود فایل صوتی - 9.5 MB دانلود پی دی اف - 1.23 MB
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای خرید سرویس قاشق چنگال

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۱/۷/۲۶ سه شنبه
راهنمای خرید سرویس قاشق چنگال
چکیده این مقاله : سرویس قاشق چنگال جزو کالاهای پرمصرف و کاربردی است که مدت طولانی می توان از آن بهره برد. برای انتخاب بهترین سرویس ما را در راهنمای خرید سرویس قاشق چنگال همراهی کنید.
  • زمان مطالعه : 12 دقیقه
  • 0 نظر
  • 690 بازدید

آیا برایتان پیش آمده است که یک سرویس قاشق و چنگال تا حد زیادی چشم شما را گرفته باشد و شما آن ها را برای خود بخواهید؟ آیا می دانید برای رسیدن و داشتن بهترین سرویس های قاشق چنگال، باید چه نکاتی را رعایت کنید؟ اگر می خواهید سرویس جدیدی برای خود بخرید و یا این که برای جهیزیه خود سرویس قاشق چنگال را خریداری کنید، بهتر است که در این مقاله با ما همراه باشید. با توجه این که سرویس قاشق چنگال، از جمله مهم ترین لوازم آشپزخانه به شمار می روند و تا مدت ها ی طولانی مورد استفاده قرار می گیرند، باید حتما در هنگام خرید آن هوشمندانه عمل کنید. در ادامه مقاله آپشن های مهم در راهنمای خرید سرویس قاشق چنگال را با ما دنبال کنید.

 

راهنمای خرید سرویس قاشق چنگال

 

نگاهی مختصر به تاریخچه قاشق چنگال

انسان های اولیه به دلیل شکارهای زیادی که انجام می دادند در ساختن کارد و چاقوهای سنگی بسیار ماهر بودند. اما تاریخچه ساخت قاشق و چنگال به بعد از سال های 1700 میلادی بر می گردد. لازم به ذکر است که در زمان های قدیم تنها پادشاهان و روئسای قبایل بودند، که حق استفاده از قاشق و چنگال را داشتند و افراد عادی به هیچ وجه قادر به استفاده از قاشق و چنگال نبودند. حتی در آن زمان برای افراد بزرگی چون پادشاهان قاشق و چنگال ها را از طلا و نقره می ساختند، که جلوه و درخشندگی بسیار بالایی داشتند. اما رفته رفته با گذشت زمان مردم عادی نیز به استفاده از قاشق و چنگال روی آوردند. با همه گیر شدن این وسیله دیگر قاشق و چنگال ها را از طلا و نقره نمی ساختند و برای ساخت آن ها از استیل یا فولاد ضد زنگ استفاده می کردند.

 

نگاهی مختصر به تاریخچه قاشق چنگال

 

راهنمای خرید قاشق چنگال و فاکتورهای مهم برای خرید آن ها

  1. بررسی کیفیت و جنس سرویس قاشق و چنگال
  2. مشخص کردن تعداد قاشق چنگال
  3. توجه کردن به وزن قاشق چنگال
  4. ظاهر و درخشندگی سرویس قاشق چنگال
  5. قاشق و چنگال براق یا مات
  6. بهترین مارک و برندهای قاشق و چنگال
  7. مشخص کردن بودجه
  8. قاشق و چنگال های گارانتی دار

 

بررسی کیفیت و جنس سرویس قاشق و چنگال

تنوع در میان سرویس های قاشق چنگال، به حدی زیاد است که افراد در هنگام انتخاب کردن آن سر درگم می شوند. در رابطه با جنس قاشق و چنگال ها هم باید بیان کنیم، که قاشق و چنگال ها از جنس های نقره، استیل یا فولاد ضد زنگ و حتی طلا و … نیز ساخته می شوند. قطعا مدل های نقره و طلا از قیمت بالاتری برخوردار هستند. اما مدل های پرفروش در این میان قاشق و چنگال هایی هستند، که از ترکیب فلزاتی چون استیل ضد زنگ، تیتانیوم، نیکل و کروم نیز ساخته شده اند و در دو رنگ استیل و طلایی در بازار موجود هستند.

 

بررسی کیفیت و جنس سرویس قاشق و چنگال

 

مشخص کردن تعداد قاشق چنگال

مشخص کردن تعداد سرویس قاشق چنگال، جزء آپشن های مهم در راهنمای خرید قاشق چنگال می باشد. حتما می دانید که سرویس قاشق و چنگال را می توان به صورت جعبه ای یا به صورت کنسولی خرید و یا این که جدا جدا هر کدام را خریداری کنید. به فرض مثال: یک ست سرویس 24 نفره شامل اقلام متفاوتی چون قاشق و چنگال غذاخوری، کارد، چنگال میوه خوری، قاشق شربت خوری، مربا خوری، ملاقه و کفگیر و ... می شود. برخی از افراد هستند، که در هنگام خرید قاشق و چنگال جهیزیه خود به سراغ سرویس آن ها می روند. اما با گذشت زمان متوجه خواهند شد، که برخی از اقلام موجود در سرویس کاربردی برای آن ها ندارد. از این رو بهتر است که هر یک از خریداران این محصول،  سرویس قاشق و چنگال خود را به صورت فله ای خریداری کنند.

 

مشخص کردن تعداد قاشق چنگال

 

توجه کردن به وزن قاشق چنگال

در واقع سنجیدن وزن قاشق و چنگال از اهمیت بالایی برخوردار است و بهتر است تا قبل از خرید خود، قاشق و چنگال مورد نظر را در دست بگیرید و از خوش دست بودن آن اطمینان حاصل کنید. چرا که مدل هایی از قاشق و چنگال در بازار وجود دارند، که وزن بسیار بالایی دارند و غذا خوردن با آن ها به خصوص برای افراد سن بالا و کودکان ممکن است راحت نباشد.

 

توجه کردن به وزن قاشق چنگال

 

ظاهر و درخشندگی سرویس قاشق چنگال

براقیت و شفاف بودن سرویس قاشق و چنگال از جمله نکات مهمی است، که برخی از خانم ها در راهنمای خرید سرویس قاشق چنگال به آن نگاهی ویژه دارند. قطعا قاشق و چنگال های پذیرایی باید از ظاهر شیک تر با درخشندگی و براقیت بالاتری همراه باشند، تا جلوه زیباتری را از خود نشان دهند. به علاوه همراه با این ظاهر زیبا باید سرویس مورد نظر از  کیفیت بالایی برخوردار باشد و کاملا ضد خش باشد.

 

ظاهر و درخشندگی سرویس قاشق چنگال

 

قاشق و چنگال براق یا مات

در راهنمای خرید سرویس قاشق چنگال، سوالی که برای خریداران سرویس قاشق و چنگال پیش می آید، این است که قاشق و چنگال مات را برای خود خریداری نمایند یا براق؟ باید گفت که مات یا براق بودن قاشق و چنگال کاملا به سلیقه ی شما بستگی دارد و از هر دو مدل مات و براق قاشق و چنگال در مدل های متنوع و رنگبندی طلایی و نقره ای در بازار به فروش می رسد. اگر برق قاشق و چنگال به شما حس تمیزی و نو بودن محصول را می بخشد، بهتر است که نوع براق را خریداری نمایید. اما لازم است بدانید که سرویس براق، هرگونه لک را به خوبی نشان می دهد. خوشبختانه برای افرادی که هر دو مدل مات و براق را می پسندند، قاشق و چنگال هایی در بازار وجود دارد، که ترکیبی از هر دوی آن ها می باشد.

 

قاشق و چنگال براق یا مات

 

بهترین مارک و برندهای قاشق و چنگال

باز هم یادآوری می کنیم که سرویس قاشق و چنگال ها از تنوع زیادی از لحاظ ظاهر، جنس، رنگ، برند و ... بهره مند هستند. اما این که شما صاحب یک سرویس خوب و با کیفیت شوید، حسابش جداست. لذا می توانید سرویس قاشق و چنگال خود را از برندهایی مانند: برند ناب استیل، سی اند اس، زرین، فونیکس، ام جی اس، دسینی، یونیک و ... خریداری نمایید. توجه کردن به برند این محصول کاربردی، از جمله معیارهای مهمی در راهنمای خرید سرویس قاشق چنگال می باشد.

 

مشخص کردن بودجه

حتما قبل از این که برای خرید سرویس قاشق و چنگال به بازار بروید، بودجه خود را تعیین کنید. چون که وقتی وارد بازار می شوید، با انواع سرویس های قاشق و چنگال روبه رو خواهید شد، که از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند. مطمئنا بررسی کردن هر یک از آن ها زمان بر و کسل کننده خواهد بود و انتخاب خریداران را سخت و دشوار می سازد. از این رو مشخص کردن بودجه مناسب به شما کمک می کند، تا به سراغ سرویس هایی در رنج قیمت خود بروید و آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

 

قاشق و چنگال های گارانتی دار

به عنوان یکی از اصلی ترین و مهم ترین معیارها در راهنمای خرید سرویس قاشق چنگال، باید گفت که داشتن گارانتی این محصول فوق العاده مهم است. زیرا برخی از قاشق و چنگال ها هستند، که بعد از مدتی استفاده کاملا کدر می شوند و حتی در مواردی پیش آمده است که کم کم تغییر رنگ داده و به رنگ سیاه مایل می شوند. یا این که بعضی دیگر از سرویس های قاشق و چنگال، رد آب بر روی آن ها باقی می ماند و ظاهری نامناسب به آن ها می بخشد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم، تا به سراغ سرویسی از قاشق و چنگال بروید که از ضمانت نامه و گارانتی معتبری بهره ببرد.

 

قاشق و چنگال های گارانتی دار

 

سوالات متداولی که در راهنمای خرید سرویس قاشق چنگال پیش می آید، به ترتیب زیر می باشد؟

سرویس قاشق و چنگال دارای چه اقلامی می باشد؟

در جواب این سوال باید گفت که اقلام سرویس با توجه به این که سرویس قاشق و چنگال شما از چه برندی است و چند پارچه است، می تواند متغیر باشد. سرویس های قاشق و چنگال به صورت 6، 12، 18، 24 نفره و شاید هم بیشتر وجود دارند، که در برند ها و تعداد پارچه های مختلف اقلام این سرویس تغییر می کند. به فرض مثال یک سرویس 24 نفره به ترتیب زیر می باشد.

قاشق غذا خوری: 12 عدد

قاشق بستنی خوری: 12 عدد

قاشق چای خوری: 12 عدد

قاشق شربت خوری: 12 عدد

قاشق خورشت خوری: 12

 کارد میوه خوری: 12 عدد

چنگال غذا خوری: 12 عدد

چنگال میوه خوری: 12 عدد

کفگیر: 2 عدد

ملاقه: 2 عدد

توجه داشته باشید که اقلامی که در بالا به آن ها اشاره شد، به طور معمول شامل سرویس های قاشق و چنگال می شوند. حال بعضی دیگر از سرویس هایی هستند، که تعداد بالاتری را شامل می شوند. لذا توصیه ما به شما این است، که حتما قبل از نهایی کردن انتخابتان، کاتولوگ محصولات را به خوبی بررسی و مطالعه نمایید.

 

سرویس قاشق و چنگال فله بخریم یا کنسولی؟

قاشق و چنگال ها در بسته بندی های متفاوتی در بازار وجود دارند، خرید قاشق و چنگال فله به شما این امکان را می دهد، تا قاشق و چنگال ها را خودتان به صورت دستی انتخاب کنید. اما در بسته بندی های کنسولی و سامسونتی این امکان وجود ندارد، که شما بسته به میل خود تعداد را انتخاب کنید.

 

سرویس قاشق و چنگال فله بخریم یا کنسولی؟

 

چگونه قاشق و چنگال خود را نو نگه داریم؟

راز این که همیشه قاشق و چنگال شما نو و براق باقی بماند، خیلی ساده می باشد.

  • از شوینده های غیر استاندار استفاده نکنید.
  • برای شستن قاشق و چنگال ها از سیم ظرفشویی به هیچ عنوان استفاده نکنید.
  • در هنگام سرو کردن غذا، قاشق و چنگال را محکم به یکدیگر نزنید، چرا که با این کار امکان بروز خط و خش وجود خواهد داشت.
  • بعد از شستن قاشق و چنگال، فورا آن ها را با دستمالی تمیز و نرم خشک کنید، تا لکه ای بر روی آن ها ایجاد نشود.
  • اگر قصد دارید تا قاشق و چنگال خود را درون ماشین ظرف شویی قرار دهید، پیشنهاد می کنیم، ابتدا دفترچه راهنما یا بروشور آن را مطالعه کنید. در اصل بهترین کار این است، که قاشق و چنگال را با دست بشویید.

 

چگونه قاشق و چنگال خود را نو نگه داریم؟

 

مشخصات قاشق و چنگال خوب چیست؟

  1. قاشق و چنگال با کیفیت، بعد از چند بار استفاده کردن کدر و مات نمی شوند.
  2. رنگ اصلی خود را بعد از چند بار استفاده از دست نمی دهند.
  3. از طراحی زیبا و چشمگیری برخوردارند.
  4. سرویس قاشق و چنگال خوب، تمام اقلام مورد نیاز شما را دارا می باشد.
  5. به سرعت و چند بار استفاده، دچار خط و خش نمی شوند.
  6. بسته بندی شیک و مناسبی دارند.

 

جمع بندی

از نظر ما مقاله فوق در نهایت کامل بودن می باشد، به طوری که هر یک از شما خوانندگان عزیز می توانید، از مطالب این مقاله نهایت استفاده مثبت را ببرید و بهترین سرویس از قاشق و چنگال را برای خودتان خریداری نمایید. فراموش نکنید که سرویس قاشق و چنگال نیز مانند یک لوازم برقی و گران بها، نیاز به رعایت کردن فاکتورهایی در حین خریداری کردن دارد. لذا شما باید سعی کنید تا با خواندن این مقاله، بهترین و با کیفیت ترین سرویس را برای خود به ارمغان بیاورید.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا