مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

دستگاه لاک خشک کن و همه نکات مهمی که باید قبل از خریدش بدانید

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۹/۲۰ شنبه
دستگاه لاک خشک کن و همه نکات مهمی که باید قبل از خریدش بدانید
چکیده این مقاله : شاید خيلي از ما با دستگاه لاک خشک کن برخورد کرده باشیم، اما از کاربرد آن اطلاع نداشته باشیم در مقاله راهنمای خرید لاک خشک کن با کارکرد و نکات خرید آن اشنا می شویم.
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه
  • 0 نظر
  • 691 بازدید

بسیاری از خانم ها امروزه به کارهای مربوط به ناخن مشغول هستند و برای انتخاب دستگاه لاک خشک کن مناسب دچار شک و دو دلی هستند؛ اما بهتر است که نگران این موضوع نباشید، نوشتن مقالات ما تنها به خاطر راهنمایی کردن شما عزیزان می باشد. پس از همین جا و اول مقاله دوست خوب ما باشید. باید بدانید که خرید دستگاه لاک خشک کن برای خشک کردن لاک های معمولی هیچ ضرورتی ندارد، پس بیهوده آن را خریداری نکنید. این دستگاه مناسب برای سالن های آرایشی مربوط به خدمات مانیکور می باشد. با تولید و طراحی این دستگاه، دیگر برای خشک کردن لاک ژل های زیبا، تنها حدود 60 ثانیه زمان کافی است. قطعاً همه افرادی که برای کاشت ناخن و یا ژلیش به سالن های آرایشی رفته اند تا حدودی با این دستگاه آشنایی دارند و از نزدیک آن را دیده اند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با راهنمای خرید لاک خشک کن آشنا کنیم و نکات مربوط و مهم به آن را برای شما بیان کنیم.

 

راهنمای خرید لاک خشک کن

 

دستگاه لاک خشک کن چیست؟

تنوع در مدل ها و طرح های لاک بسیار زیاد است، به طوری که برخی از لاک ها در قرار گرفتن با جریان هوا خشک می شوند؛ اما برای خشک کردن لاک های ژله ای یا همان ژلیش حتماً باید از دستگاه لاک خشک کن استفاده شود. لاک خشک کن دستگاهی می باشد که به صورت UV و LED یا ترکیبی از هر دو در 30 الی 90 ثانیه به خشک کردن لاک های دست و پای شما اقدام می کند. بنابراین با ما همراه باشید تا در راهنمای خرید لاک خشک کن با تمامی موارد نسبت به لاک خشک کن آشنا شوید.

 

راهنمای خرید لاک خشک کن

 

لاک ژله ای یا ژلیش چیست؟

این نوع از لاک ها به دلیل موادی که در ساخت آن ها به کار رفته است از دوام، درخشندگی، کیفیت و زیبایی بسیار بالایی برخوردار هستند. اکثریت خانم ها امروزه جزء طرفداران سرسختِ لاک ژلیش شده اند و از اینکه می توانند هر دوره طرح های متنوعی از لاک را برای خود انتخاب نمایند، کاملاً راضی و خرسند هستند. برای خشک کردن این لاک ها به طور حتم به دستگاه لاک خشک کن نیاز است.

 

برای خریدن دستگاه لاک خشک کن چه مواردی باید در نظر گرفته شود؟

  1. نوع دستگاه، UV یا LED
  2. میزان وات دستگاه لاک خشک کن ناخن
  3. سرعت دستگاه در خشک کردن لاک ناخن
  4. طول عمر دستگاه لاک خشک کن
  5. اندازه دستگاه لاک خشک کن
  6. وزن دستگاه
  7. بودجه
  8. تایمر دستگاه

 

نوع دستگاه، UV یا LED

قبل از خرید لاک خشک کن در ابتدا باید مشخص کنید که می خواهید از چه نوع لاک ژله ای در سالن خود استفاده نمایید. چرا که برخی از ژلیش ها تنها برای کار با دستگاه های UV و برخی دیگر برای کار با دستگاه های LED فرمولاسیون شده اند. دقت داشته باشید که نوع ژلیش معمولاً بر روی شیشه لاک درج می شود. برای اکثر ژلیش ها لاک خشک کن ها UV قابل استفاده هستند. به طوری که حتی ژلیش های LED را هم می توان با دستگاه های UV خشک کرد. چون که دستگا های UV طیف وسیع تری از موج های فرابنفش را پوشش می دهند؛ اما با دستگاه های LED ژلیش های UV را نمی توان خشک کرد. لازم به ذکر است بدانید که دستگاهی دو کاره نیز برای راحتی کار شما در بازار وجود دارد و شما می توانید لاک خشک کن دوکاره LED UV/ را بخرید تا در هنگام کار کردن هیچ گونه محدودیتی در انتخاب لاک نداشته باشید.

 

نوع دستگاه، UV یا LED

 

میزان وات دستگاه لاک خشک کن ناخن

اولین فاکتور در راهنمای خرید لاک خشک کن میزان توان دستگاه است. توان دستگاه که با واحد وات بیان می شود، برای هر دستگاهی متغیر است. در نظر گرفتن این فاکتور برای خرید یک لاک خشک کن مناسب بسیار مهم است. چون که هر چه توان دستگاه بیشتر باشد کارایی آن نیز بهتر خواهد بود. دستگاه هایی با توان زیر 10 وات اصلا برای کار شما مناسب نیستند، زیرا از قدرت کمتری برخوردارند؛ بنابراین از خرید چنین دستگاه هایی لاک خشک کنی بهتر است که پرهیز کنید.

 

سرعت دستگاه در خشک کردن لاک ناخن

عملکرد دستگاه های ال ای دی در خشک کردن لاک بالاتر می باشد و به طور میانگین عمل هر لایه از لاک ژل ها با این دستگاه حدود 30 الی 60 ثانیه بیشتر طول نمی کشد؛ اما با دستگاه یو وی برای خشک شدن لاک ها باید حدود 90 ثانیه و یا بیشتر صبر پیشه کنید. این تفاوت های چند ثانیه ای شاید به چشم نیاید اما در کل می تواند سرعت راه انداختن مشتری ها را بالا ببرد؛ بنابراین از کنار این قضیه به راحتی نگذرید. لازم به ذکر است بدانید که با توجه به برندهای متفاوت، سرعت دستگاه های لاک خشک کن نیز می تواند متفاوت باشد.

 

سرعت دستگاه در خشک کردن لاک ناخن

 

طول عمر دستگاه لاک خشک کن

منظورمان از گفتن دستگاه UV یا LED همان نوع لامپ دستگاه می باشد. لامپ های LED تا 50 هزار ساعت کار می کنند و قابل تعویض کردن نیستند. گفتنی است که برای انجام هر مانیکوری با این دستگاه ها تنها دو دقیقه زمان کافی است؛ بنابراین این دستگاه می تواند برایتان سالیان زیادی به خوبی کارایی داشته باشد. شما نیز باید به خوبی از این دستگاه مراقبت کنید تا هیچ گونه آسیب و صدمه ای به آن وارد نشود؛ اما در خصوص دستگاه UV باید گفت که عمر لامپ هایشان کمتر از LED می باشد. بنا به میزان استفاده ای که از دستگاه UV می کنید، لامپ های آن هر چند وقت یک بار باید تعویض شوند. به همین دلیل استفاده کردن از دستگاه یو وی در طولانی مدت هزینه های زیادی را در خصوص تعویض کردن لامپ ها برای شما در بر می دارد.

 

اندازه دستگاه لاک خشک کن

اگر برای خریدن این دستگاه خبره نیستید، بهتر است راهنمای خرید لاک خشک کن را به دقت مطالعه کنید تا بدانید که برخی از دستگاه های لاک خشک کن فقط در بردارنده چهار انگشت شما هستند و باید انگشت شصت خود را جداگانه داخل دستگاه قرار دهید؛ بنابراین توجه کردن به این نکته مهم را حتماً به حافظه بلند مدت خودتان بسپارید. دستگاه هایی وجود دارند که همزمان می توانید دو دست خود را داخل لاک خشک کن قرار دهید و برخی از آن ها طوری طراحی شده اند که هر پنج انگشت دست شما را در بر می گیرد. برای سرعت دادن به کارتان هم که شده است در خریدن این دستگاه با دقت عمل کنید.

 

وزن دستگاه

قطعاً دستگاه هایی با وزن کمتر کارکرد راحت تری دارند. دستگاه های LED سبک تر از دستگاه های دیگر می باشند و به راحتی قابل جابه جایی هستند؛ بنابراین این فاکتور در راهنمای خرید لاک خشک کن می تواند، یکی دیگر از نکات قوت دستگاه ال ای دی برای خریداری کردن باشد.

 

وزن دستگاه لاک خشک کن

 

بودجه

از نکات بسیار مهم دیگر در راهنمای خرید لاک خشک کن بحث قیمت می باشد. قیمت دستگاه های لاک خشک کن معمولاً از صد هزار به بالا شروع و به یک میلیون شاید هم بالاتر ختم می شود. اگر از لاک خشک کن انتخابی خود انتظار کارایی زیادی را دارید، بهتر است که در این جای کار قبل از مهم بودن قیمت، کیفیت و کارایی آن را مورد توجه قرار بدهید.

 

تایمر دستگاه

داشتن تایمر برای لاک خشک کن می تواند بسیار کاربردی باشد؛ زیرا دستگاه بعد از مدت زمان تعیین شده به صورت خودکار خاموش می شود و آسیبی به لاک روی ناخن وارد نمی کند.

 

راهنمای خرید لاک خشک کن

 

مقایسه دستگاه لاک خشک کن UV و LED

  • دستگاه لاک خشک کن LED
  • قیمت این محصول در کل گران تر است
  • سرعت عمل دستگاه به نسبت یو وی بیشتر می باشد.
  • صرف انرژی در دستگاه های LED بهینه می باشد.
  • طول عمر بالایی دارد و نیاز به عوض کردن لامپ ندارد.
  • این دستگاه تنها برای لاک های فرمولاسیون شده با لامپ های LED سازگار می باشد.

راهنمای خرید لاک خشک کن

 

دستگاه لاک خشک کن UV

  • معمولا قیمت مناسب و ارزانی دارند.
  • سرعت عمل یو وی کند می باشد.
  • دستگاه های UV پر مصرف تر هستند.
  • این نوع دستگاه ها با هر نوع لاکی سازگار هستند.
  • طول عمر دستگاه ها به میزان استفاده کردن شما بستگی دارد و لامپ های یو وی هر چند وقت یک بار به تعویض کردن نیاز دارند.

 

جمع بندی کلی

در آخر مقاله لازم است بگوییم که برای خریدن هیچ گونه دستگاهی نباید عجولانه تصمیم گیری کنید. با کمی تحقیق و پرس و جو در خصوص محصول مورد نظر، قطعاً به بهترین آن ها دست پیدا می کنید. ما اطلاعات لازم را در خصوص دستگاه لاک خشک کن و همه نکات مهمی که باید قبل از خریدش بدانید را بیان کرده ایم. حالا انتخاب آخر می ماند برای خود شما، سعی کنید بهترین ها را به کمک مقاله راهنمای خرید لاک خشک کن برای خود و سالن زیبای تان خریداری نمایید. توصیه ما به شما این است که از کرم ضد آفتاب یا دستکش های آنتی یو وی در هنگام بردن دست تان به زیر لاک خشک کن استفاده کنید. تا از پوست دست تان در مقابل پرتوهای منتشر شده از دستگاه محافظت به عمل بیاید. امیدواریم که با خرید دستگاه لاک خشک کن ایده آل تان به کسب و کارتان رونق بخشیده شود.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا