مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای خرید سرخ کن

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۷/۱۷ شنبه
راهنمای خرید سرخ کن
چکیده این مقاله : سرخ کن‌ها طیف وسیعی از غذاها را طبخ می‌کنند.به همین علت با خرید دستگاه سرخ کن می توانید با استفاده از امن ترین و راحت ترین شیوه جهت سرخ کردن مواد غذایی اقدام نمایند.
  • زمان مطالعه : 8 دقیقه
  • 1 نظر
  • 580 بازدید

علیرغم تمام توصیه های پزشکی که به عدم مصرف مواد سرخ‌ کردنی می ‌شود ولی درصد عمده ‌ای از افراد علاقه زیادی به مصرف خوراکی های سرخ کردنی دارند. بررسی راهنمای خرید سرخ کن نشان می دهد که شما می توانید با خرید سرخ کن بدون استفاده از روغن، روی به مصرف انواع مواد غذایی بیاورید. امروزه کمتر کسی را پیدا خواهید کرد که علاقه ‌مند به مصرف این غذاها نباشند. به همین علت با خرید دستگاه سرخ کن سعی دارند با استفاده از امن ترین و راحت ترین شیوه جهت سرخ کردن مواد غذایی اقدام نمایند.

برندهای معتبر تولید کننده لوازم خانگی امروزه اقدام به تولید و ارائه انواع دستگاه های سرخ کن نموده اند. این دستگاه‌ ها با ساختاری بسیار ساده و با بازدهی عالی در دسترس کاربران قرار می گیرند. برای سرخ کردن انواع مواد غذایی شما بدون کمترین خستگی در مدت زمانی کوتاه و بدون صرف انرژی زیاد می توانید جهت تهیه غذاها با طعم عالی اقدام نمایید. با توجه به اهمیت نکات پزشکی، برندهای معتبر با طراحی و ساخت انواع دستگاه سرخ کردنی بدون نیاز به روغن سعی در پاسخگویی به نیازهای افراد دارند. به همین علت امروزه شما می توانید محصولات این چنینی را در دسته های بدون روغن، سرخ کن های معمولی و سرخ های گازی مشاهده نمایید. ما در این جا اطلاعات کافی به شما در مورد راهنمای خرید سرخ کن ارائه می دهیم.

 

راهنمای جامع خرید سرخ کن

 

سرخ کن چیست؟

در گذشته برای سرخ کردن انواع مواد غذایی نیاز به صرف زمان زیاد و انرژی بالایی وجود داشت. با این حال امروزه با تولید انواع سرخ کن، افراد می ‌توانند در سریعترین زمان و در درجه حرارتی معین و زمانی مناسب اقدام به سرخ کردن مواد نمایند. توجه داشته باشید که در این دستگاه ها یک محفظه روغن و یک المنت قوی وجود دارد. علاوه بر این در ساخت سرخ کن ها با قرار دادن یک سبد، مواد غذایی را درون آن ریخته و به همراه محفظه روغن با حرارت بالا آماده طبخ می شوند. در نهایت نتیجه به دست آمده این است که غذای تهیه شده نسبت به نوع رژیمی مزه بهتری داشته و شما می توانید لذت کافی از یک خوردن غذای سرخ کردنی را بچشید.

 

راهنمای جامع خرید سرخ کن

 

آشنایی با انواع سرخ کن

همانگونه که عنوان کردیم، سرخ کن ها در سه مدل بدون روغن، سرخ کن های معمولی و سرخ کن های گازی طراحی و تولید می ‌شوند. بررسی راهنمای خرید سرخ کن نشان می ‌دهد که هر کدام از این سرخ کن ها دارای ویژگی ها و مزایای مخصوص به خود هستند. ما در اینجا با معرفی انواع سرخ کن، اطلاعات کافی به شما در مورد نحوه عملکرد هر کدام ارائه می دهیم.

 

سرخ کن بدون روغن

برخلاف حالت معمول که شما برای پخت غذا نیاز به استفاده از روغن فراوانی دارید، با خرید سرخ کن بدون روغن نیاز به استفاده بسیار کمتر از روغن خواهید داشت. این محصول به گونه ای عمل می کند که آب موجود در بافت مواد غذایی را کشیده و از بین خواهد برد. مواد غذایی مورد استفاده در این سرخ کن پس از از بین رفتن پروتئین و مواد قندی دارای ظاهری ترد مانند خواهند شد. با وجود اینکه محصول نهایی به دست آمده ظاهری کریسپی و ترد دارد ولی کیفیت مواد غذایی و نرمی آن ها حفظ خواهد شد.

 

راهنمای جامع خرید سرخ کن

 

سرخ کن معمولی

ساختار این نوع سرخ کن به گونه ‌ای است که با بهره مندی از یک سبد و همچنین یک مخزن پر از روغن اقدام به تهیه مواد غذایی درون آن ها خواهد شد. توجه داشته باشید که روغن اضافه مانده در این سرخ کن پس از اتمام کار از آن گرفته خواهد شد. از ویژگی ‌های استفاده از این سرخ کن می ‌توان به بالا بودن کیفیت مواد غذایی پخته شده درون آن ها اشاره کرد. این مواد غذایی کاملاً لذیذ و ترد در اختیار مصرف کننده قرار داده می شود. توجه داشته باشید که مضرات بسیار زیادی که استفاده بیش از حد از روغن های امروزی دارد موجب می ‌شوند که شما نسبت به استفاده از این سرخ کن از حساسیت خاصی داشته باشید. سعی کنید روغن مورد استفاده در این سرخ کن را حداکثر سه بار استفاده نمایید.

 

راهنمای جامع خرید سرخ کن

 

سرخ کن گازی

مطالعه راهنمای خرید سرخ کن و نشان می ‌دهد که مدل گازی این نوع دستگاه بیشتر برای گردش های دسته جمعی، طبیعت گردی و فضاهای باز مناسب خواهد بود. این محصول به گونه ‌ای عمل می ‌کند که با استفاده از پیک نیک یا کپسول، انرژی مورد نیاز خود جهت عملکرد را دریافت می کند. از ویژگی ها و مزایای استفاده از این سرخ کن می توان به پختن غذای ترد و خوشمزه تر نسبت به سایر مدل ها اشاره کرد. معمولاً در تولید این نوع سرخ کن به گونه ‌ای عمل می‌ شود که گنجایش یک مرغ، ماهی و غذاهای این شکلی را خواهد داشت. در این سرخ کن شما می توانید این غذاها را به بهترین شکل سرخ کرده و روغن درون آن نیز نسبت به مدل برقی با سرعت بالاتری داغ خواهد شد. با وجود قیمت پایین تری که این نوع سرخ کن دارد باید بدانید که از ایمنی کمتری نسبت به مدل ‌های برقی برخوردار خواهد بود. هنگام کار با این سرخ کن توجه داشته باشید که گاز مورد نیاز برای استفاده و عملکرد آن به بیرون نشت پیدا نکند.

 

راهنمای جامع خرید سرخ کن

 

راهنمای خرید سرخ کن

چنانچه قصد خرید سرخ کن را داشته باشید باید با بررسی و خواندن راهنمای خرید سرخ کن، اقدام به خرید گزینه ای ایده آل و متناسب با نیاز خود نمایید. توجه داشته باشید که امروزه سرخ کن ها در مدل های مختلف و با عملکرد گوناگون در دسترس شما قرار دارند. ما در اینجا یک راهنمای جامع خرید سرخ کن برای شما ارائه خواهیم داد.

 

سرخ کن فیلیپس مدل PHILIPS HD9650

 

انتخاب نوع سرخ کن

نخستین مطلب که در راهنمای جامع خرید سرخ کن باید به آن اشاره شود انتخاب نوع دستگاهی است که قصد خریداری آن را خواهید داشت. توجه داشته باشید که شما باید متناسب با نیاز خود از بین دستگاه‌ های بدون روغن، دستگاه معمولی و دستگاه گازی روی بخرید گزینه ای مناسب بیاورید.

 

انتخاب شکل محفظه داخلی دستگاه

یکی دیگر از نکاتی که با خواندن راهنمای جامع خرید سرخ کن به آن اشاره می ‌شود انتخاب شکل محفظه داخلی دستگاه خواهد بود. اغلب دستگاه های تولید شده به دو شکل چهارگوش و استوانه ‌ای در دسترس شما قرار دارند. بسته به نوع کاربرد و استفاده ای که شما مد نظر دارید باید اقدام به خرید دستگاه مناسب نمایید.

 

راهنمای جامع خرید سرخ کن

 

اندازه دستگاه و حجم مخزن

از نظر حجم، مقدار و اندازه دستگاه نیز سرخ کن ها در مدل های مختلف و در مجموعه گوناگون در دسترس شما قرار دارند. توجه داشته باشید که میزان حجم سرخ کن را با استفاده از واحد لیتر اندازه گیری خواهند کرد. تقسیم بندی سرخ کن ها به گونه ای است که آن ها را در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ دسته بندی می ‌کنند. برای خرید سرخ کن توجه داشته باشید که بسته به نیاز خود و همچنین تعداد افراد خانواده اقدام به خرید دستگاهی با حجم مناسب نمایید.

 

فیلتر سرخ کن

در گذشته دستگاه های سرخ و به گونه ‌ای تولید می شدند که با استفاده از یک فیلتر ثابت مشکلاتی را برای کاربران به وجود می آورد. با این حال امروزه انواع دستگاه های سرخ کن با استفاده از فیلترهای قابل تعویض در دسترس شما قرار دارند. عملکرد فیلتر به ‌گونه‌ ای است که از انتشار بوی نامطبوع ناشی از پخت غذاها در فضا جلوگیری خواهد کرد. فیلترهای به کار رفته در سرخ کن ها دارای مدت زمان محدودی برای استفاده هستند. توصیه ما به شما این است که پس از مدتی اقدام به تعویض فیلتر نمایید.

 

سبد داخلی و جنس لایه داخلی

سبد این محصولات به دو شکل آسانسوری و دستی وجود دارند. با توجه به اینکه احتمال آسیب دیدن سبد آسانسوری بیشتر از سبد دستی است، توصیه ما به شما خرید سرخ کن دارای سبد دستی است. به لحاظ جنس به کار برده برای ساخت لایه داخلی نیز بهتر است گزینه ای خریداری نمایید که از متریال مناسب در ساخت آن استفاده شده است و از نوع نچسب باشد.

 

راهنمای جامع خرید سرخ کن

 

تایمر و دما قابل تنظیم

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام ارائه راهنمای خرید سرخ کن به آن اشاره می ‌شود خرید دستگاهی است که دارای قابلیت تنظیم دما و زمان خواهد بود. این قابلیت به شما این امکان را می دهد که بتوانید غذای مورد نظر خود را راحت تر و بهتر پخته و دریافت نمایید.

 

سایر امکانات جانبی

چنانچه قصد خرید سرخ کن را دارید سعی کنید گزینه خریداری نمایید که دارای امکانات جانبی بیشتری باشد. وجود سبدگردان، قطع خودکار، توابع از پیش تعیین شده، سینی های پخت همزمان، صفحه نمایشگر و چراغ های هشدار از جمله این امکانات محسوب می شوند.

 

راهنمای جامع خرید سرخ کن

 

قیمت سرخ کن

یکی از مهمترین نکاتی که معمولاً کاربران هنگام خرید لوازم خانگی مد نظر قرار می دهند، قیمت محصول مورد نظر خواهد بود. با توجه به اینکه سرخ کن ها امروزه در طراحی های مختلف و با کاربردهای گوناگون در دسترس شما قرار دارند، شما باید با بررسی قیمت انواع سرخ کن روی به خرید گزینه ای کاربردی و با کیفیت بیاورید.

 

سخن پایانی

بررسی راهنمای خرید سرخ کن و انواع لوازم خانگی نشان می ‌دهد که شما جهت خرید باید اطلاعات کافی از محصولات ارائه شده داشته باشید. مجموعه ما در فروشگاه بنان کالا با بهره مندی از انواع سرخ کن و سایر لوازم خانگی خدمات گسترده ای به شما ارائه می دهد. شما عزیزان می توانید با بررسی راهنمای جامع خرید سرخ کن و اطلاعات کافی که برای شما بیان کردیم روی به خرید این محصول بیاورید. ما در این مجموعه با ارائه انواع لوازم خانگی اورجینال، با کیفیت و با قیمت عالی، سعی در رفع نیازهای شما داشته ایم.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

سپیده نیک خواه
۱۴۰۰/۱۰/۱۹

توضیحات کامل و به جا بود،خسته نباشید

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا