مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

نحوه استفاده صحیح آینه در فنگ شویی خانه

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۵/۲۴ یکشنبه
نحوه استفاده صحیح آینه در فنگ شویی خانه
چکیده این مقاله : آینه در وسعت بخشیدن به فضا و چند برابر کردن انرژی های مثبت نقش به سزا و قابل توجهی دارد، حال نحوه استفاده صحیح آینه در فنگ شویی خانه را به شما می آموزیم.
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • 0 نظر
  • 1188 بازدید

نحوه استفاده صحیح آینه در فنگ شویی خانه

در صورت استفاده صحیح و فنگ شویی مناسب، آینه ها می توانند به طرز عجیبی در محیط خانه شگفتی ایجاد کنند. برای استفاده کردن از آینه ها در محیط باید دقت زیادی به خرج بدهید؛ زیرا آینه می تواند جریان انرژی را در محیط شدت و ضعف بدهد؛ بنابراین در فنگ شویی بسیار مهم است که چینش آینه را به نحو صحیح قرار دهید. اگر طبق اصول فنگ شویی برای چینش آینه ها پیش بروید، آینه ها فضای خانه را بزرگ تر و روشن تر جلوه می دهند و انرژی مطلوبی را به منزل شما وارد می کنند. دقت کنید که نحوه استفاده نادرست و قرارگیری نامناسب آینه ها می تواند انرژی نامطلوبی را به منزل تان وارد کند. برای نحوه استفاده صحیح آینه در فنگ شویی خانه با ما همراه باشید تا بهترین و بدترین محل های قرار گیری آینه را به شما بشناسانیم.

 

نحوه استفاده صحیح آینه در فنگ شویی خانه

 

مکان های مناسب و نامناسب برای قرار گیری آینه ها طبق اصول فنگ شویی

 

آینه در اتاق نشیمن

شما می توانید برای اتاق نشیمن تان از طرح های متنوع آینه ها بهره ببرید. با انتخاب یک آینه ی بزرگ می توانید، نمایی شبیه به دیوار گالری که می تواند، کاملاً خیره کننده باشد و فنگ شویی جذابی داشته باشد را به وجود بیاورید. برای قرار دادن آینه ها در قسمت مناسب فنگ شویی باید ارتفاع آن ها به اندازه کافی بلند باشد. تا از آن ها به عنوان یک آینه معمولی و واقعی استفاده نشود و آینه فقط یک انعکاس عالی و ایده آل از نور باشد.

 

نحوه استفاده صحیح آینه در فنگ شویی خانه

 

آینه در اتاق غذا خوری

مناسب ترین مکان خانه در فنگ شویی برای قرار دادن آینه، اتاق غذا خوری می باشد. چرا که آینه ها در این مکان هنگام خوردن غذا، مقدار غذا را دو برابر نشان خواهد داد. در نتیجه نصب آینه در این مکان نشانی از ثروت و فراوانی بیشتر است. با قرار دادن آینه در این مکان شما می توانید به نوعی ثروت خود را بیشتر نشان بدهید و توانایی خود را برای حفظ ثروت افزایش دهید. اگر در اتاق غذا خوری شما پنجره وجود دارد، باید برای چیدمان و مکان مناسب آینه دقت زیادی را به عمل آورید؛ زیرا آینه ها می توانند هر آن چه را که در خارج از خانه قرار دارد، از جمله انرژی منفی را به داخل منتقل کنند.

 

نحوه استفاده صحیح آینه در فنگ شویی خانه

 

آینه در آشپزخانه

آشپزخانه ها از دیدگاه فنگ شویی دارای انرژی منفی زیادی می باشند؛ که با نصب آینه در این مکان انرژی منفی دو برابر می شود. چرا که آشپزخانه منطقه آتش است اما آینه دارای انرژی آب می باشد. در نتیجه وجود این دو عنصر در جایی که می خواهید شاد باشید، انرژی متناقض هارمونیک و پرورش دهنده را ایجاد می کنند؛ بنابراین بهتر است از آینه در آشپزخانه استفاده نکنید اما اگر به هر دلیلی خواستید در آشپزخانه تان آینه داشته باشید، بهتر است که از آینه کوچک تر و تزئینی به صورت جزئی استفاده نمایید.

 

نحوه استفاده صحیح آینه در فنگ شویی خانه

 

آینه در اتاق خواب

در زندگی های مدرن امروزی به ویژه برای زوج های جوان استفاده کردن از آینه در اتاق خواب بسیار رواج پیدا کرده است. در کل نمی توان گفت که نصب آینه در اتاق خواب خوب نیست، اما باید به این نکته توجه کنید که آینه رو به روی تخت خواب نباید قرار گیرد؛ اما چرا؟ زیرا برخی از کارشناسان بر این باورند که قرار گیری آینه رو به روی تخت خواب کابوس و بدخوابی را در پی خواهد داشت و خواب شما را به هم می زند. دقت فرمایید که این موضوع در مورد مبل ها نیز صدق می کند؛ یعنی طبق نظریه فنگ شویی قرار دادن آینه رو به روی مبل ها نیز باعث از بین رفتن احساس امنیت خواهد شد.

 

نحوه استفاده صحیح آینه در فنگ شویی خانه

 

آینه در فضای ورودی خانه

نصب آینه در فضای ورودی اصلی می تواند به دلایل زیر اثر فنگ شویی خوبی داشته باشد.

  • نصب آینه به ورودی های کوچک تر نور بیشتری را وارد می کند
  • با نصب آینه در فضای ورودی، افراد می توانند هنگام خروج از خانه تیپ و ظاهر خود را برای بار آخر به خوبی بررسی نمایند
  • هم چنین با نصب آینه زیبا و خاص در فضای ورودی، حس لوکس بودن به محیط خانه داده می شود

نکته ی مهم در رابطه با قرار گرفتن آینه در فضای ورودی خانه: در صورتی که آینه رو به روی درِ ورودی قرار بگیرد می تواند یک فنگ شویی کاملاً بد داشته باشد؛ بنابراین حتماً باید از قرار دادن آینه در قسمت رو به روی درِ ورودی اجتناب کنید.

 

نحوه استفاده صحیح آینه در فنگ شویی خانه

 

آینه در سرویس بهداشتی

به آینه در سرویس بهداشتی، طبق اصول فنگ شویی توجه ویژه ای می شود. در اصل یکی از مکان هایی که حتماً باید آینه در آن وجود داشته باشد، سرویس بهداشتی می باشد؛ زیرا آینه در سرویس بهداشتی کمک زیادی به دور کردن انرژی منفی و ایجاد آرامش می کند.

 

نحوه استفاده صحیح آینه در فنگ شویی خانه

 

آینه در حمام

وجود آینه در حمام نیز همانند سرویس بهداشتی ضروری می باشد. تنها زمانی که لازم است شما به سراغ آینه های کوچک تر بروید وقتی است که حمام شما در منطقه ای از فنگ شویی واقع شده باشد که عنصر آب را با آینه دوست ندارد. در غیر این صورت هر چه آینه بزرگ تر باشد بهتر خواهد بود، زیرا نوعی عملکرد تمیز کننده و انعکاس تازه نور را در اطراف خود ایجاد می کند. در خصوص به آینه حمام و دستشویی باید دقت کنید که از نصب آینه رو به روی درِ ورودی خودداری کنید.

 

آینه در بالای شومینه

طبق نظر فنگ شویی وجود یک آینه در بالای شومینه باعث آرامش عنصر فنگ شویی آتش خواهد شد و انرژی آرام تری را به ارمغان می آورد.

 

نحوه استفاده صحیح آینه در فنگ شویی خانه

 

آینه در راهرو یا راه پله

علم فنگ شویی به شما توصیه می کند که به هنگام نصب آینه در راهرو یا راه پله باید دیواره ی کناری را انتخاب نمایید. به خصوص زمانی که راهرو یا راه پله شما باریک است، با نصب آینه در این مکان فضا را بزرگ تر جلوه می دهد. از قرار دادن آینه رو به روی پله ها نیز باید پرهیز کنید، زیرا با این کار احساس نا امنی به وجود خواهد آمد.

 

نحوه استفاده صحیح آینه در فنگ شویی خانه

 

قرار دادن دو آینه رو به روی هم

درست است که آینه بزرگ جذابیت فضای مورد نظر را بیشتر می کند، اما قرار دادن دو آینه رو به روی هم از نظر فنگ شویی اصلاً درست نیست؛ زیرا آینه ها نور و تصاویر یکدیگر را بازتاب می کنند و این بازتاب تا بی نهایت ادامه دارد. در نتیجه این گونه قرار گیری آینه ها می تواند در محیط خانه باعث ایجاد هرج و مرج شود.

 

آینه بر روی میز تحریر

بر طبق عقیده ی کارشناسان قرار گرفتن آینه بر روی میز تحریر توصیه نمی شود؛ اما چرا؟ زیرا میز تحریر شما جایی است برای انجام دادن کارهایتان در صورتی که آینه بر روی میز تحریر گذاشته شود، حجم کارهای شما دو برابر نشان داده می شود که این کار می تواند حس ناخوشایند و منفی ای را به افراد منتقل کند؛ اما برخی دیگر بر این باورند که آینه بر روی میز تحریر می تواند باعث اختلال در کارها افزایش استرس و حواس پرتی شود.

 

برای نحوه صحیح استفاده صحیح آینه در فنگ شویی خانه حتماً نکات زیر را مد نظر قرار بدهید

  • بهترین مناطق برای نصب آینه: شمال، شرق و جنوب شرقی می باشد
  • بدترین مناطق برای نصب آینه: جنوب، غرب و شمال غربی می باشد
  • مناطقی که نصب آینه در آن خنثی است، جنوب غربی، شمال شرقی و مرکز می باشد

 

نتیجه گیری

اصول و قواعد فنگ شویی به شما کمک می کند تا بتوانید محیط خانه خود را پر از انرژی خوب و مثبت بکنید. باید گفت که یکی از وسایل مهمی که می تواند در وسعت بخشیدن به فضا و چند برابر کردن انرژی های مثبت نقش به سزا و قابل توجهی داشته باشد آینه می باشد. البته این عمل در صورتی خواهد بود که نصب آینه ها طبق اصول فنگ شویی رعایت شود. در غیر این صورت نباید انتظار مثبتی از آینه ها در محیط خانه تان داشته باشید و در آخر برای انتخاب یک آینه شیک و زیبا که نشان گر زیبایی ها باشد باید بسیار دقت کنید.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا