مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟
اشتراک گذاری برای دوستان و همراهان

راهنمای جامع و کاربردی خرید ماشین آشپرخانه

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۴۰۰/۵/۱۶ شنبه
راهنمای جامع و کاربردی خرید ماشین آشپرخانه
چکیده این مقاله : ماشین آشپزخانه یک وسیله برقی با تعداد عملکرد بالاست و حال می خواهیم به توضیحاتی در خصوص راهنمای خرید و کارایی این وسیله چند کاره یعنی ماشین آشپزخانه بپردازیم.
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه
  • 0 نظر
  • 538 بازدید

راهنمای خرید ماشین آشپزخانه

یکی از مهم ترین قسمت های خانه که کارهای مهم و زیادی در آن صورت می گیرد، آشپزخانه می باشد. آشپزخانه نیاز به داشتن وسایل برقی زیادی نظیر چرخ گوشت، آبمیوه گیری، مخلوط کن، غذاساز و ... دارد. چرا که تمام این وسایل در حین آشپزی کردن ممکن است نیاز به حضور داشته باشند؛ اما برخی اوقات ممکن است به دلیل کمبود بودجه و نبود فضای کافی امکان خرید این همه وسایل به طور یک جا وجود نداشته باشد. در این جاست که نیاز به حضور یک ماشین آشپزخانه که جایگزین همه ی این دستگاه ها شود احساس می شود. در این مقاله می خواهیم به توضیحاتی در خصوص راهنمای خرید و کارایی این وسیله چند کاره یعنی ماشین آشپزخانه بپردازیم.

 

راهنمای خرید ماشین آشپزخانه

 

برای خرید ماشین آشپزخانه، لازم است که نکات مهم و ضروری را که در پایین به آن ها اشاره می کنیم رعایت کنید.

 

راهنمای خرید ماشین آشپزخانه

  1. وزن و اندازه ماشین آشپزخانه را با توجه به فضا و محیط آشپزخانه بسنجید.
  2. چند کاره بودن ماشین آشپزخانه را با توجه به نیازهای خودتان انتخاب کنید.
  3. یکی از معیارهای مهم ماشین آشپزخانه توان موتور ماشین آشپزخانه می باشد.
  4. فراموش نکنید که به جنس و حجم ماشین آشپزخانه حتماً توجه و دقت کنید.
  5. میزان هزینه ای که می خواهید برای خرید این دستگاه صرف کنید را در نظر بگیرید.

 

راهنمای خرید ماشین آشپزخانه

 

وزن و اندازه

هنگام خرید ماشین آشپزخانه برداشتن اولین قدم یعنی در نظر گرفتن وزن و اندازه دستگاه مهم و ضروری می باشد. شما در حین انتخاب کردن این دستگاه، حتماً باید مطابق با میزان کوچکی یا بزرگی فضای آشپزخانه تان و هم چنین سهولت حمل و جابه جایی ماشین آشپزخانه، به سراغ یک مدل مناسب برای خود باشید. در نظر گرفتن این معیار کمک شایانی به عنوان راهنمای خرید به شما خواهد کرد و بعدها شما را از خریدتان پشیمان نخواهد کرد.

 

خرید ماشین آشپزخانه

 

چند کاره بودن دستگاه

قطعاً هر یک از خانم های خانه دار با نیازهای خود و خانواده شان آشنایی دارند و می دانند که در آشپزخانه کدام یک از وسایل بیشتر برایشان کارایی دارد و یا بیشتر از کدام دستگاه استفاده می کنند؛ بنابراین باید سعی کنید، چند کاره بودن ماشین آشپزخانه را با توجه به نیازهای خودتان خریداری کنید؛ اما فراموش نکنید که هر چه قدر چند کاره بودن و عملکرد ماشین آشپزخانه بیشتر باشد، قیمت دستگاه نیز بالاتر خواهد بود.

 

راهنمای خرید ماشین آشپزخانه

 

توان موتور

توان موتور چند سرعته بودن دستگاه و قابلیت تنظیم ماشین آشپزخانه یکی از فاکتورهای مهم در حین خریداری کردن این دستگاه می باشد. توجه کنید که توان بالای موتور دستگاه نشانه ی سرعت انجام کار در مدت زمان کم تر توسط ماشین آشپزخانه می باشد. هم چنین چند سرعته بودن و قابلیت تنظیم دستگاه، این امکان را برای کاربران فراهم می کند که با توجه به بافت نرم و سخت مواد غذایی از سرعت ها و تنظیمات متفاوتی بهره مند شوند و هم چنین بر سرعت دستگاه کاسته و یا بر سرعت آن بیفزاید.

 

راهنمای خرید ماشین آشپزخانه

 

جنس و حجم

یک نکته ی مهم دیگر برای راهنمای خرید ماشین آشپزخانه، توجه کردن به جنس و میزان ظرفیت مخزن دستگاه انتخابی شما می باشد. در صورتی که حجم مواد غذایی شما در حین آشپزی کردن و یا درست کردن آبمیوه، کیک و هر مواد غذایی دیگری زیاد باشد. بهتر است که به دنبال دستگاه هایی باشید که ظرف آن گنجایش بیشتری داشته باشد. برای جنس ماشین آشپزخانه نیز باید سعی کنید جنسی را انتخاب کنید که علاوه بر مقاومت در برابر ضربه و خط و خش، قابلیت شستشوی آسان را نیز داشته باشد.

 

راهنمای خرید ماشین آشپزخانه

 

میزان بودجه

برای خریدن ماشین آشپزخانه قبل از هر چیزی بهتر است که از برندهای معتبر و خوش نام فعال یک محصول با دوام و زیبا را خریداری کنید. اگر واقعاً قصد خریدن ماشین آشپزخانه ای را دارید که بتواند دارای عملکرد و کیفیت فوق العاده ای باشد، بهتر است هزینه ی زیادی را برای خریدن آن در نظر بگیرید. در غیر این صورت با خریدن کالای بی کیفیت و ارزان قیمت ممکن است در زودترین وقت ممکن مجبور به تعمیر و یا تعویض دستگاه شوید. یادتان باشد که گارانتی معتبر برای ماشین آشپزخانه ضروری است؛ بنابراین حتماً باید از فروشگاه های معتبر و شناخته شده چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری خرید خود را انجام بدهید.

 

راهنمای خرید ماشین آشپزخانه

 

ویژگی های جانبی ماشین آشپزخانه که در حین خرید دستگاه باید به آن ها نیز توجه کنید

  • تعداد میله های همزن، جنس تیغه، جنس پارچ مخلوط کن، همزن دستگاه و آب میوه گیری همه جزء مواردی به شمار می آیند که باید هنگام خریدن ماشین آشپزخانه آن ها در نظر داشته باشید.
  • وجود کنترل پنلی برای کار کردن آسان با دستگاه و یک صفحه نمایشگر بر روی ماشین آشپزخانه نیز حائز اهمیت می باشد.
  • فراموش نکنید که هنگام خریدن ماشین آشپزخانه، به طول سیم و نحوه ی جمع کردن سیم دستگاه نیز توجه نمایید.

 

راهنمای خرید ماشین آشپزخانه

 

ماشین آشپزخانه دارای چه کارایی هایی می باشد؟

 

  • اگر به دنبال وسیله ای هستید که دارای قابلیتی چند کاره باشد و در حین بودنش فضای کمتری از آشپزخانه تان را اشغال کند، ماشین آشپزخانه بهترین و مناسب ترین گزینه می باشد. نبود فضا در محیط آشپزخانه دغدغه ای برای کدبانو ها شده است، چرا که این محیط و فضا تنها مختص وسایل برقی کوچک نیست. بلکه یخچال، گاز، لباسشویی، ماکروویو و ... همگی فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال می کنند. در نتیجه برای کم تر اشغال کردن فضا بهتر است، یک ماشین آشپزخانه را جایگزین بسیاری از وسایل برقی دیگر کرد.
  • ماشین آشپزخانه یک وسیله ی بسیار پر کاربرد و تکمیل کننده ی آشپزخانه ی شما می باشد.
  • از ماشین آشپزخانه می توان برای کارهایی نظیر خرد کردن، مخلوط کردن، پوره کردن، رنده کردن انواع گوشت، خرد کردن یخ و آجیل و بسیاری از موارد دیگر استفاده کرد.
  • با وجود داشتن ماشین آشپزخانه، دیگر نیازی به صرف هزینه های زیادی برای خرید دستگاه های مجزا نیست.
  • ماشین آشپزخانه نوعی غذاساز است که با توجه به قابلیت های متعدد و متعلقات مختلف نقش زیادی را در کمک کردن به آشپزان ایفا می کند.
  • برای افرادی که به کیک پزی و شیرینی پزی علاقه مند هستند، این وسیله همه فن حریف می تواند بهترین گزینه انتخابی برایشان باشد. چرا که برای درست کردن کیک و شیرینی تقریباً به وسایل زیادی نیاز است؛ بنابراین با داشتن ماشین آشپزخانه می توان از آن به عنوان تک تک وسایل مورد نیاز استفاده کرد.
  • ماشین های آشپزخانه علاوه بر اینکه گزینه ای ایده آل برای آشپزی های حرفه ای هستند. تهیه انواع خمیر، کیک، نان و شیرینی را نیز با بهترین کیفیت برای شما امکان پذیر می کنند.
  • نمونه های جدیدتر ماشین آشپزخانه از نظر کارایی کامل تر هستند و مواردی مانند چرخ گوشت، همزن برقی، مخلوط کن، خمیرزن، غذاساز و ... را در خود جای داده اند.
  • از ماشین آشپزخانه می توان برای تهیه غذا، دسر، سالاد، آبمیوه و ... استفاده کرد. با توجه به حجم زیاد کاسه های این ماشین ها می توانید، برای تعداد نفرات زیادی غذا یا هر چیز دیگری را آماده کرد.
  • وسیله ای همه کاره که تنها جای یک وسیله را به خود می گیرد ماشین آشپزخانه می باشد.
  • ماشین های آشپزخانه که از نظر کیفیت در سطح بالاتر قرار می گیرند عبارت‌اند از فیلیپس، مولینکس، کنوود، فلر، بوش.

 

راهنمای خرید ماشین آشپزخانه

 

کلام آخر

باید گفت که همه این نکات ذکر شده در این مقاله هنگام خرید ماشین آشپزخانه مناسب حائز اهمیت می باشند. رعایت این نکات ممکن است در هنگام خرید سخت و دشوار به نظر برسد اما ارزش این را دارد که بعدها از خرید خود کاملاً راضی و خرسند باشید. هم چنین در مقاله راهنمای خرید ماشین آشپزخانه در مورد کارایی هایی این دستگاه چند کاره موضوعاتی ا بیان کرده ایم به امید این که مطالب ذکر شده در این مقاله برای شما مفید و سودمند واقع شود.

 

راهنمای خرید ماشین آشپزخانه

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا