مرتب سازی براساس :
  • جدید ترین
  • پرفروش ترین
  • محبوب ترین
  • پربازدیدترین
  • ارزان ترین
  • گران ترین
  • تخفیف دار
امتیازات این مقاله تاکنون : 5
شما چه امتیازی به این مقاله می دهید؟

راهنمای جامع خرید یخچال

تاریخ آخرین به روز رسانی : ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ شنبه
راهنمای جامع خرید یخچال
چکیده این مقاله : در راهنمای خرید یخچال باید به فاکتورهای مهمی از جمله فضای محیط آشپزخانه، ظرفیت یخچال، کلاس و رده بندی یخچال ها، امکانات، میزان مصرف انرژی و برند آن توجه کرد.
  • زمان مطالعه : 20 دقیقه
  • 0 نظر
  • 814 بازدید

راهنمای خرید یخچال

 

یخچال ها جزو لوازم خانگی هستند که وجود آن ها ضروری است. هر چقدر یخچال مناسب و با کیفیتی داشته باشید برای شما بهتر خواهد بود چرا که می توانید نیاز های خودتان را به راحتی برطرف کنید. نکته ای که این وسط وجود دارد انتخاب یک یخچال ایده آل برای خرید است. اینکه چه یخچالی بخریم؟ با چه ظرفیتی باشد؟ از چه نوعی باشد؟ مال کدام برند باشد؟ این سوالات هنگام خرید شما را اذیت خواهد کرد اگر اطلاعات کافی درباره یخچال ها و نحوه عملکرد آن ها نداشته باشید. اما لازم نیست نگران باشید چرا که در این مقاله بهترین روش و راهنمایی برای خرید یخچال مناسب را با شما در میان می گذاریم. اگر جزو افرادی هستید که قصد خرید یخچال جدید دارید یا می خواهید به هر دلیلی یخچال خود را تعویض کنید به شما پیشنهاد می کنم تا آخر مقاله راهنمای خرید یخچال با ما همراه باشید.

 

هنگام خرید یخچال چه فاکتور هایی را باید مورد بررسی قرار دهیم؟

اگر می خواهید یک یخچال ایده آل با توجه به نیاز های خود بخرید و یک خرید دلچسب و خوشایند داشته باشید باید هنگام خرید یک سری فاکتور ها را بررسی کنید و بر اساس آن ها محصول مورد نظرتان را خریداری کنید. بررسی این فاکتور ها به شما کمک می کند تا یک یخچال ایده آل و منحصر به فرد برای خودتان بخرید تا هم کارکرد خوبی داشته باشد و هم دیزاین آشپزخانه شما را تحت تاثیر قرار بدهد. فاکتور های تاثیر گذار هنگام خرید یخچال عبارت اند از:

  • توان مالی و هزینه تعیین شده برای خرید یخچال
  • فضای محیط آشپزخانه
  • ظرفیت یخچال
  • کلاس و رده بندی یخچال ها
  • امکانات و قابلیت های موجود در یخچال
  • رنگ و جنس بدنه یخچال 
  • میزان مصرف انرژی یخچال
  • خرید یخچال با توجه به برند سازنده آن

 

1- توان مالی و هزینه تعیین شده برای خرید یخچال

اولین و مهم ترین فاکتوری که هنگام یخچال مورد توجه قرار می گیرد هزینه یخچال می باشد. یعنی با توجه به توان مالی و هزینه تعیین شده نسبت به خرید یخچال اقدام می کنید. یخچال های مدرن و پیشرفته از تکنولوژی های منحصر به فردی پشتیبانی می کنند و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهند بنابراین قیمت بالاتری دارند. بر خلاف کالا های دیگر مثل گوشی موبایل، تبلت و ... که طول عمر کمتری دارند و بعد از چند سال تعویض می شوند، یخچال ها طول عمر بسیار زیادی دارند. بنابراین می توان گفت که خرید یک یخچال با قیمت بالا که دارای امکانات زیادی می باشد نوعی سرمایه گذاری است. چون که داشتن یک یخچال با ظرفیت زیاد و کارایی بالا باعث می شود تا زندگی راحت تری دشاته باشید و با مشکل رو به رو نشوید. اما نباید خودتان را به خرج بیندازید و گران قیمت ترین یخچال ها را خریداری کنید که بعدا با مشکل مالی رو به رو شوید. بهتر است یک محدوده قیمت برای خرید یخچال انتخاب کنید و بر اساس توان مالی که دارید نسبت به خرید یخچال اقدام کنید.

 

توان مالی و هزینه تعیین شده برای خرید یخچال

 

2- فضای محیط آشپزخانه

قبل از اینکه یخچال مورد نظر خودتان را خریداری کنید باید فضای آشپزخانه و محل قرار گیری یخچال را اندازه بگیرید. برای این کار ارتفاع و عرض محلی که قرار است یخچال در آن قرار بگیرد را اندازه بگیرید و یادداشت کنید سپس بر اساس اندازه تعیین شده یخچال مورد نیاز تان را انتخاب کنید. علاوه بر ارتفاع و عرض محل قرار گیری یخچال باید در یخچال را هم مد نظر قرار دهید. چرا که در یخچال باید به راحتی باز و بسته شود در غیر اینصورت تمام معادلات شما را به هم خواهد زد. همچنین درب منزل و ورودی آشپزخانه هم در انتخاب شما تاثیر می گذارد چون یخچال ابتدا باید از این درها عبور کند. رعایت این نکات به شما کمک خواهد تا یک یخچال استاندارد و با توجه به فضای آشپزخانه خودتان انتخاب کنید.

 

راهنمای خرید یخچال

 

3- ظرفیت یخچال

بعد از اینکه قیمت و فضای محیط آشپزخانه و محل قرار گیری یخچال را مورد ارزیابی قرار دادید نوبت آن می رسد که ظرفیت یخچال را در نظر بگیرید. با توجه به تعداد اعضای خانواده تان باید یخچالی انتخاب کنید که ظرفیت و فضای کافی داشته باشد. اگر فضای داخلی یخچال مناسب باشد می توانید مواد غذایی متنوعی را داخل یخچال قرار دهید و مشکلی برای نگهداری آن ها نخواهید داشت. بنابراین با توجه به شرایطی که دارید و همچنین تعداد جمعیت خانواده تان یخچال را انتخاب کنید تا با مشکلی رو به رو نشوید و مواد غذایی خود را به راحتی درون یخچال جا دهید و نگهداری کنید.

 

ظرفیت یخچال

 

4- کلاس و رده بندی یخچال ها

یخچال های موجود در بازار با توجه به تعداد درب انواع مختلفی دارند. هر یک از این یخچال ها امکانات متفاوتی دارند و از تکنولوژی های منحصر به فردی پشتیبانی می کنند. با توجه به اینکه شرکت های بزرگ در زمینه ساخت یخچال رقابت زیادی دارند هر روز محصولات متنوعی ساخته می شوند. این یخچال ها طرح ها، امکانات، شکل ظاهری و تکنولوژی های متفاوتی دارند. به طور کلی یخچال ها به 6 دسته تقسیم بندی می شوند. در راهنمای خرید یخچال 6 دسته یخچال را برررسی میکنیم.

 

یخچال های بالا فریزر

یخچال های بالا فریزر جزو اولین و قدیمی ترین یخچال هایی هستند که به بازار عرضه شده اند. شاید شما هم سابقه کار کردن با این نوع از یخچال ها را داشته باشید. در این یخچال فریزر ها یخچال در قسمت پایین و فریزر در سمت بالا قرار دارد که هر یک دارای در جداگانه ای می باشند. فضای قسمت فریزر کمتر از قسمت یخچال می باشد

 

خرید یخچال های بالا فریزر به چه گروهی توصیه می شود؟

این نوع یخچال ها طرفداران مخصوص خود را دارند و هنوز از این نوع یخچال ها استفاده می شود. اما به طور کلی خرید این نوع یخچال ها برای خانواده هایی که این شرایط زیر را دارند مناسب است.

  1. فضای آشپزخانه شما کم باشد و برای قرار دادن یخچال فضای زیادی در اختیار نداشته باشید :  این یخچال ها نسبت به سایر یخچال ها فضای کمتری را اشغال می کنند و برای محیط های کوچک انتخاب مناسب تری می باشند.
  2. بودجه کمی برای خرید یخچال دارید : اگر توان مالی کمی دارید و نمی توانید یخچال های لوکس و منحصر به فرد خریداری کنید یخچال های بالا فریزر یک انتخاب مناسب برای شما می باشند چرا که قیمت بسیار مناسبی دارند.
  3. از مواد غذایی یخ زده کمتر استفاده می کنید : با توجه به اینکه قسمت فریزر این نوع یخچال ها کوچک است بنابراین مواد غذایی منجمد کمتری می توان داخل آن قرار داد. بنابراین اگر جزو خانواده هایی هستید که مواد غذایی تازه تهیه و مصرف می کنید و علاقه زیادی به مواد غذایی منجمد ندارید این یخچال ها می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
  4. نسبت به ظاهر یخچال حساسیت زیادی ندارید : این یخچال ها نسبت به یخچال های نسل جدید همچون یخچال های دوقلو و ساید بای ساید ظاهر و زیبایی کمتری دارند. البته نمی گوییم که این یخچال ها ظاهری خوبی ندارد، بلکه منظورمان این است که در مقایسه با سایر یخچال ها ظاهرشان زیبایی کمتری دارد. پس اگر جزو افرادی هستید که نسبت به زیبایی و لوکس بودن ظاهر یخچال حساس نیستید می توانید یخچال های بالا فریزر را انتخاب کنید.

 

راهنمای خرید یخچال های بالا فریزر

 

یخچال های پایین فریزر

این نوع یخچال ها ظاهری کاملا متفاوت با یخچال های بالا فریزر دارند و نسبت به این یخچال ها جدید تر می باشند. در این یخچال ها قسمت پایین به فریزر اختصاص داده شده است و قسمت بالا مختص به یخچال است. فضای اختصاص یافته برای فریزر این نوع یخچال فریزر ها نسبت به یخچال های بالا فریزر بیشتر می باشد. همچنین درب هر کدام از بخش های یخچال به صورت جداگانه می باشد.

 

خرید یخچال های پایین فریزر به چه گروهی توصیه می شود؟

 دقیقا همان شرایطی که برای یخچال های بالا فریزر وجود داشت برای این نوع یخچال ها هم صدق می کند. بنابراین این یخچال ها برای شرایط زیر ایده آل می باشد.

  • فضای آشپزخانه شما کم باشد و برای قرار دادن یخچال فضای زیادی در اختیار نداشته باشید.
  • بودجه کمی برای خرید یخچال داشته باشید.
  • از مواد غذایی یخ زده کمتر استفاده کنید.
  • نسبت به ظاهر یخچال حساسیت زیادی نداشته باشید.

 

راهنمای خرید یخچال های پایین فریزر

 

یخچال های ساید بای ساید

یخچال های ساید بای ساید جزو محصولات مدرن و لوکسی هستند که در بازار موجود می باشند. این نوع یخچال ها ظاهر بسیار جذابی دارند و امکانات و فناوری های بسیار متنوعی را پشتیبانی می کنند. در این یخچال ها از قابلیت هایی همچون در تو در، متصل شدن به آب شهری و ... استفاده شده است. در یخچال های ساید بای ساید فضای اختصاص یافته برای یخچال و فریزر به صورت مساوی در نظر گرفته شده است و نسبت به یخچال های بالا و پایین فریزر دارند.

 

راهنمای خرید یخچال های ساید بای ساید

 

خرید یخچال های ساید بای ساید به چه گروهی توصیه می شود؟

1- از مواد غذایی یخ زده زیاد استفاده می کنید: با توجه به اینکه قسمت فریزر این نوع یخچال ها فضای بزرگتری دارد بنابراین مواد غذایی منجمد بیشتری می توان داخل آن قرار داد. بنابراین اگر جزو خانواده هایی هستید که علاقه زیادی به مواد غذایی منجمد دارید این یخچال ها می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

2-فضای آشپزخانه شما بزرگ باشد و برای قرار دادن یخچال فضای زیادی در اختیار داشته باشید: این یخچال ها نسبت به سایر یخچال ها احتیاج به فضای بیشتری دارند. بنابراین اگر یک آشپزخانه بزرگ با فضای اضافه دارید یخچال ساید بای ساید انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

3- بودجه زیادی را برای خرید یخچال در نظر گرفته اید: اگر توان مالی خوبی دارید و می توانید یخچال های لوکس و منحصر به فرد خریداری کنید یخچال های ساید بای ساید یک انتخاب مناسب برای شما می باشند. این یخچال ها با توجه به امکانات زیادی که دارند جزو یخچال های گران قیمت محسوب می شوند و قیمت بالایی دارند.

 

یخچال های با درب فرانسوی

یخچال های درب فرانسوی جزو جدید ترین یخچال های موجود در بازار می باشند که کیفیت بسیار مطلوبی دارند. این یخچال ها از لحاظ ظاهری و اندازه تقریبا به صورت یخچال های ساید بای ساید طراحی شده اند. در این یخچال ها قسمت پایین به فریزر اختصاص داده شده است و قسمت بالا برای یخچال در نظر گرفته شده است.

 

خرید یخچال های با درب فرانسوی به چه گروهی توصیه می شود؟

1-نسبت به ظاهر یخچال حساس هستید : این یخچال ها نسبت به یخچال های دیگر ظاهر زیبا و جذاب تری دارند. بنابراین اگر جزو افرادی هستید که نسبت به زیبایی و لوکس بودن ظاهر یخچال حساس هستید می توانید یخچال های با درب فرانسوی را برای خرید انتخاب کنید.

2-آشپزخانه شما فضای زیادی دارد : این یخچال ها دارای پهنای بالای یک متر هستند و نیاز به فضای بیشتری برای نگهداری دارند. اگر محیط اشپزخانه شما به اندازه کافی بزرگ است و فضای کافی برای نگهداری یخچال دارید این یخچال برای شما منساب می باشد.

3-مواد غذایی زیادی استفاده می کنید : اگر جزو افرادی هستید که مواد غذایی زیادی استفاده می کنید یا داخل یخچال نگه می دارید نیاز به فضای زیادی خواهید داشت. یخچال های با درب فرانسوی دارای فضای بسیار مطلوبی هستند و می توانید مواد غذایی را بدون کمبود فضا برای مدت طولانی تری در این یخچال ها نگه دارید.

4- بودجه زیادی را برای خرید یخچال در نظر گرفته اید : اگر توان مالی خوبی دارید و می توانید یخچال های لوکس و منحصر به فرد خریداری کنید یخچال های با درب فرانسوی یک انتخاب مناسب برای شما می باشند. این یخچال ها با توجه به امکانات زیادی که دارند جزو یخچال های گران قیمت محسوب می شوند و قیمت بالایی دارند.

 

راهنمای خرید یخچال های با درب فرانسوی

 

یخچال های دوقلو

این نوع یخچال ها دارای ظرفیت بسیار زیادی هستند و برای خانواده های پر جمعیت کاربرد دارند. با این یخچال ها دیگر نگران کمبود فضا برای نگهداری مواد غذایی نخواهید بود چرا که فضای بسیار زیادی برای اینکار در نظر گرفته اند. در این یخچال ها هم یخچال و هم فریزر به صورت جداگانه طراحی شده اند.

 

خرید یخچال های دوقلو  به چه گروهی توصیه می شود؟

1- از مواد غذایی یخ زده زیاد استفاده می کنید : با توجه به اینکه قسمت فریزر این نوع یخچال ها فضای بزرگتری دارد بنابراین مواد غذایی منجمد بیشتری می توان داخل آن قرار داد. پس اگر جزو خانواده هایی هستید که علاقه زیادی به مواد غذایی منجمد دارید یخچال های دوقلو می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

2-فضای آشپزخانه شما بزرگ باشد و برای قرار دادن یخچال فضای زیادی در اختیار داشته باشید : این یخچال ها نسبت به سایر یخچال ها احتیاج به فضای بیشتری دارند. بنابراین اگر یک آشپزخانه بزرگ با فضای اضافه دارید یخچال ساید بای ساید انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. یخچال های دوقلو به فضای بیشتری از لحاظ ارتفاع و پهنا احتیاج دارند.

3-خانواده پرجمعیتی دارید : اگر جزو خانواده های پرجمعیت هستید و احتیاج به فضای بیشتری برای نگهداری مواد غذایی خود دارید بهترین گزینه برای شما خرید یک یخچال دوقلو می باشد. چون به راحتی می توانید نیازهای خود را با آن برطرف کنید.

 

راهنمای خرید یخچال های دوقلو

 

یخچال های مینی

یخچال‌های کوچک که با نام‌های کامپکت، مینی و هتلی شناخته می شوند. برای فضا های کوچک مثل خوابگاه ها یا دفاتر کار مناسب می باشند. این یخچال ها دارای قیمت بسیار پایینی هستند و فضای کمی را اشغال می کنند و می توان آن ها را در محیط مورد نظر جا داد. یکی از عمده ترین مشکلات این یخچال ها مصرف بالای انرژی می باشد که یک امتیاز منفی برای این یخچال ها محسوب می شود. به طور کل یخچال های مینی برای افراد مجرد و محیط های کوچک انتخاب مناسبی هستند.

 

راهنمای خرید یخچال های مینی

 

5- امکانات و قابلیت های موجود در یخچال

یخچالی که برای خرید انتخاب می کنید باید امکانات و قابلیت های کاربردی داشته باشد تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. البته هر چقدر امکانات یخچال مورد نظر شما مدرن تر و پیشرفته تر باشد باعث می شود تا قیمت یخچال افزایش پیدا کند. در راهنمای خرید یخچال امکانات و قابلیت های موجود در یخچال را مورد بررسی قرار دادیم که عبارتند از:

 

میزان نورپزداری

نورپردازی یکی از عواملی است که باعث می شود بتوانید راحت تر از یخچال استفاده کنید. در یخچال های نسل جدیدا معمولا از لامپ های ال ای دی استفاده می شود. این لامپ ها نسبت به لامپ های قدیمی میزان نورپردازی بیشتری دارند و شما راحت تر می توانید محیط داخل یخچال را مشاهده کنید. همچنین این لامپ ها میزان مصرف انرژی کمتری دارند و به دلیل تولید  گرمای کمتر باعث می شوند تا مواد غذایی داخل یخچال برای مدت طولانی تری سالم تر باقی بمانند.

 

میزان نورپزداری داخل یخچال

 

میزان رطوبت یخچال و کیفیت آن در نگهداری مواد

اگر هوای درون یخچال تازه باشد و میزان رطوبت استاندارد باشد کمک می کند تا مواد غذایی همچون میوه و سبزیجات برای مدت طولانی تری سالم باقی بمانند. در برخی از یخچال های ساید بای ساید این شرایط برای شما فراهم شده است تا بتوانید رطوبت داخل یخچال را تنظیم کنید. به کمک این قابلیت می توانید برای مدت بیشتری مواد غذایی خود را داخل یخچال نگه دارید و در مواقع ضروری از آن ها استفاده کنید.

 

اب سرد کن و یخ ساز

آب سرد کن و یخ ساز جزو ویژگی هایی است که یخچال ها باید داشته باشند. وجود این دو باعث می شود تا بتوانید برای مهمانی های خود یخ آماده داشته باشید و هر موقع خواستید آب سرد میل کنید. در یخچال های ساید بای ساید می توانید آب سرد کن و یخ ساز را به آب شهری وصل کنید. یخ ساز ها هم این امکان را برای شما فراهم می کنند تا یخ ها را در قالب های استاندارد و به صورت رشته رشته یا حبه مانند تهیه کنید و در صورت نیاز از آن ها استفاده نمایید.

 

اب سرد کن و یخ ساز

 

 Door-in-Door بودن یخچال

در تو در بودن یکی از ویژگی هایی است که اخیرا به ویژگی های یخچال ها اضافه شده است. این قابلیت باعث می شود تا بتوانید به راحتی به هر بخش از یخچال دسترسی داشته باشید و راحت تر از آن ها استفاده کنید. این ویژگی باعث می شود تا هوای داخل یخچال سالم تر باقی بماند چرا که دیگر نیازی نیست برای برداشتن مواد غذایی مورد نیازتان درب اصلی یخچال را باز کنید.

 

 Door-in-Door بودن یخچال

 

6- رنگ و جنس بدنه یخچال 

دو فاکتور رنگ و جنس بدنه یخچال جزو حساس ترین فاکتور هایی هستند که در راهنمای خرید یخچال باید به آن ها توجه شود. با توجه به فضای آشپزخانه تان و دیزاینی که دارد باید رنگ مناسبی انتخاب کنید تا دیزاین آن به هم نریزد. یخچال ها معمولا در رنگ های سفید، نقره ای و کرمی ساخته می شوند. رنگ های دیگری نیز برای یخچال وجود دارد که تعداد آن ها بسیار محدود است و به نوعی سفارشی هستند.

فاکتور دوم جنس بدنه یخچال ها می باشد که اهمیت ویژه ای دارد. جنس بدنه یخچال باید طوری ساخته شده باشد که ضد زنگ باشد و در برابر ضربه مقاوم باشد و فورا خش برندارد. بنابراین یخچال هایی انتخاب کنید که بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ داشته باشد تا در برابر لکه، اثر انگشت و ... مقاوم باشد.

 

7- میزان مصرف انرژی یخچال

محصولات خانگی برقی به خصوص یخچال ها جزو محصولاتی هستند که برق و انرژی زیادی را مصرف می کنند. دلیل این مصرف بالا کار کردن 24 ساعته یخچال ها می باشد و چندان دور از انتظار نیست. اما یخچال های مدرن و پیشرفته امروزی از فناوری ها و تکنولوژی های منحصر به فردی در ساخت خود استفاده می کنند که به میزان قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

یکی از این دلایل که باعث می شود یخچال های نسل جدید مصرف انرژی کمتری داشته باشند استفاده از موتور های پیشرفته اینورتر به جای موتور های قدیمی می باشد. هر چقدر این مصرف انرژی کمتر باشد به نفع شما خواهد بود چون در هزینه ها صرفه جویی می شود. بنابراین میزان مصرف انرژی یخچال جزو فاکتور های مهمی است که اهمیت ویژه ای دارد.

هنگام راهنمای خرید یخچال باید این فاکتور را مد نظر قرار دهید و محصولی را انتخاب کنید که مصرف انرژی کمتری داشته باشد. محصولات برقی و همینطور یخچال ها بر اساس میزان مصرف انرژی از A تا G دسته بندی می شوند. هر چقدر این حرف به A نزدیک تر باشد نشان دهنده کم مصرف بودن محصول است. محصولات با رده مصرف انرژی A هم که جزو کم مصرف ترین یخچال ها می باشند و کیفیت بسیار مطلوبی دارند.

 

میزان مصرف انرژی یخچال

 

8- خرید یخچال با توجه به برند سازنده آن

یکی از فاکتور هایی که مشتریان هنگام خرید حساسیت زیادی نسبت به آن نشان می دهند برند سازنده یخچال می باشند. اکثر افراد قصدشان این است که محصولات جدید یک برند خاص را ببینند و بر اساس آن ها خرید خود را انجام بدهند. اینکه برند مورد نظر خودتان را انتخاب کرده باشید یکی از دردسر های خرید را کمتر می کند. یخچال موجود در بازار به دو بخش یخچال های با برند خارجی و برند ایرانی تقسیم می شوند که هر یک طرفداران خاص خود را دارند. در ادامه راهنمای خرید یخچال به معرفی معروف ترین یخچال های موجود در بازار اشاره خواهیم کرد.

 

راهنمای خرید یخچال با توجه به برند سازنده آن

 

معروف ترین برند های خارجی سازنده یخچال

یخچال های خارجی که در بازار وجود دارند نسبت به برند های ایرانی یخچال، محبوبیت بیشتری دارند. یخچال های خارجی معمولا قیمت های بسیار بالا تری نسبت به محصولات ایرانی دارند ولی در عوض امکانات فوق العاده را برای شما فراهم می کنند و کارایی بسیار مطلوبی دارند. معروف ترین یخچال های خارجی موجود در بازار عبارت اند از:

 

یخچال جنرال الکتریک

یخچال های جنرال الکتریک جزو بهترین یخچال های خارجی هستند که محصول آمریکا می باشند. این یخچال ها کیفیت بسیار مطلوبی دارند و در ساخت آن ها از مدرن ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها استفاده شده است. این یخچال ها یک سر و گردن از سایر یخچال ها جلوتر هستند و دلیل این متفاوت بودن و برخورداری از امکانات فوق العاده کاربردی می باشد.

یخچال های جنرال الکتریک مصرف انرژی کمتری دارند و می توان دمای یخچال را برای 5 سطح مختلف تنظیم کرد. در طراحی و ساخت این یخچال ها از قطعات مستحکم و با کیفیتی استفاده شده است به همین دلیل بدنه این یخچال ها بسیار مقاوم است. نکته جالبی که در این یخچال وجود دارد تولید آب داغ می باشد. یعنی به وسیله این یخچال ها می توانید آب داغ تهیه کرده و استفاده کنید. البته در کنار این ها می توانید از آب سرد و یخ ساز هم استفاده کنید. تنها مشکل این یخچال ها قیمت بالای آن ها می باشد و دلیل بالا بودن قیمت آن ها قدرت و کیفیت بالای آن ها می باشد.

 

راهنمای خرید یخچال جنرال الکتریک

 

یخچال سامسونگ

سامسونگ جزو شناخته شده ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله یخچال فعالیت می کند. یخچال های سامسونگ کیفیت و کارایی بالایی دارند و همین موضوع باعث شده است تا مشتریان دائمی و وفادار داشته باشد. یخچال های سامسونگ معمولا فضای داخلی زیادی دارند و با مشکل کمبود فضا رو به رو نخواهید شد. این یخچال ها مصرف انرژی کمی دارند و به دلیل هوشمند بودن آن ها می توان از راه دور کنترل شان کرد و تنظیمات دلخواه را اعمال کرد. این یخچال ها در مقایسه با یخچال های دیکر قیمت منصفانه تری دارند.

 

راهنمای خرید یخچال سامسونگ

 

یخچال ال جی

ال جی رقیب دیرینه شرکت سامسونگ است که با قدرت در زمینه تولید لوازم خانگی به خصوص یخچال فعالیت می کند. محصولات این شرکت دارای کیفیت بالایی می باشد و با هدف جلب رضایت مشتری ساخته شده اند. از جمله ویژگی های جذابی که در یخچال های ال جی وجود دارد می توان به قطعات مستحکم و بدنه قدرتمند، طول عمر بالای یخچال ها، مصرف کم انرژی، دسترسی به مواد غذایی بدون باز کردن در اصلی یخچال و استفاده از موتور اینورتر دایرکت برای کاهش مصرف برق و انرژی اشاره کرد. با این تفاسیر می توان نتیجه گرفت که یخچال های ال جی دارای کیفیت بالایی هستند و می توانند یک گزینه ایده آل برای خرید باشند.

 

راهنمای خرید یخچال ال جی

 

یخچال بوش

شرکت بوش نیز جزو پرچمدارن بزرگ در زمینه تولید انواع یخچال های با کیفیت می باشد. محصولات این شرکت از کیفیت خوبی برخوردارند و یک گزینه مناسب برای خرید هستند. ویژگی های مشترک یخچال های بوش عبارت اند از:

  • مجهز بودن به صفحات دیجیتالی و هوشمند
  • مصرف کم انرژی
  • پشتیبانی از فضای داخلی مناسب برای نگهداری انواع مواد غذایی
  • مجهز بودن آبسردکن و یخ ساز

 

راهنمای خرید یخچال های بوش

 

معروف ترین برندهای ایرانی سازنده یخچال

یخچال های ایرانی نیز طرفداران خاص خود را دارند و در بازار عرضه می شوند. برخی از افراد تصور می کنند که یخچال های ایرانی کییفت خوبی ندارند اما باید بگوییم که نه این طور نیست چرا که یخچال های ایرانی زیادی وجود دارد که از کیفیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این یخچال های ایرانی قیمت مناسب تری نسبت به یخچال های خارجی دارند. با توجه به شرایط و گرانی موجود در بازار خرید یخچال های ایرانی می تواند گزینه مناسبی باشد. بهترین یخچال های ایرانی که در بازار موجود می باشند شامل یخچال های اسنوا، امرسان،الکترواستیل و یخچال های هیمالیا می باشند. در بین این شرکت ها یخچال های هیمالیا محبوبیت و فروش بیشتری دارند.

 

معروف ترین برندهای ایرانی سازنده یخچال

 

کلام آخر

مقاله راهنمای خرید یخچال با موضوع راهنمای خرید یخچال ایده آل گرد آوری شده است. در طول این مقاله به فاکتور های تاثیر گذار در خرید یک محصول مناسب اشاره کردیم. با یادگیری این فاکتور و عمل کردن به توصیه های گفته شده داخل مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید با توجه به نیاز تان یک یخچال کاربردی و با کیفیت تهیه کنید. در هنگام خرید یخچال زیبایی آن را ملاک خرید قرار ندهید و سعی کنید تمام فاکتور های مورد نیاز برای داشتن یک یخچال ایده آل را لحاظ کنید. قیمت محصول، فناوری ها و تکنولوژی های استفاده شده در داخل یخچال، میزان مصرف انرژی، موتور یخچال و مهم تر از همه گارانتی یخچال است که باید هنگام خرید به آن ها توجه داشته باشید. امیدوارم که با مطالعه این مقاله بتوانید یک یخچال با کییفت و ایده آل برای خودتان بخرید. 

علاوه بر نکات اشاره شده در مقاله راهنمای خرید یخچال، شما کاربران عزیز نیز می توانید نظرات و تجربیات خود در در پایین با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

درخواست مشاوره

برای مشاوره با متخصصان جهت خرید لوازم خانگی لطفا شماره خود را وارد نمایید، تا به صورت رایگان و در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

درج نظر

مدیران سایت در اسرع وقت نظر شما را درج می کنند. در صورت سوالی بودن مطلب شما، به آن به نحو احسنت پاسخ داده خواهد شد.

هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است

تمامی حقوق مادی و معنوی اپلیکیشن و سایت، برای گروه خرید لوازم خانگی از بانه | فروشگاه اینترنتی بنان کالا محفوظ می‌باشد. گروه طراحان ووکا